Mode & Beauty alle pijlers

Welke mascara?

29-07-2020 14:45 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke vinden jullie fijn?

Ik heb best lange wimpers maar ze zijn niet vol en doen nooit wat ik wil. De ene krijg ik bijvoorbeeld met mijn mascara best goed in model en de ander krult/lift teveel waardoor hij veel korter lijkt.

Met mijn huidige mascara plakken mijn wimpers gemakkelijk samen. Vandaar dat ik een ander overweeg. Waar hebben jullie goede ervaring mee?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik heb altijd MaxFactor 2000 calories.
Heb ooit een mascara geprobeerd die eraf zou gaan door warm water te gebruiken. Dat klonk te mooi om waar te zijn en dat was t ook. De mascara was nauwelijks zichtbaar en ging er ook niet goed af met warm water.
Als er inmiddels zoiets bestaat wat wél werkt lijkt me dat super.
Afbeelding
Cinderella00 schreef:
08-11-2020 22:17
Heb je een foto van de mascara?
Afbeelding

Ik doe v alles,maar foto opload niet

Er staat essence volume stylist op . Curl&hold. Zwarte dop,lichtrose metallic onderkant
Ik vind trouwens de Bambi eyes van L'Oréal ook heel goed. Geeft lengte, seperatie en een diepzwarte kleur. Volume iets minder, ik heb voor mijn persoonlijke smaak drie laagjes nodig, terwijl ik anders altijd maar twee laagjes gebruik.
Maar toegegeven, ook al vind ik het een nadeel dat er drie laagjes nodig zijn (bij mij dan), maar dan is hij wel echt mooi.
Toch is dat kleine nadeel nét wat maakt dat het toch niet helemaal mijn alltime favoriet wordt. Maar wel een mooie!
Farah86 schreef:
08-11-2020 22:30
Ik heb altijd MaxFactor 2000 calories.
Heb ooit een mascara geprobeerd die eraf zou gaan door warm water te gebruiken. Dat klonk te mooi om waar te zijn en dat was t ook. De mascara was nauwelijks zichtbaar en ging er ook niet goed af met warm water.
Als er inmiddels zoiets bestaat wat wél werkt lijkt me dat super.
Ja, dat bestaat en schijnt behoorlijk verbeterd te zijn. Het heet tubing mascara. Het verschil met gewone mascara is het laagje om je wimpers heen. Warm water maakt dat je het laagje er in één keer af kunt 'pakken'. Je hebt dus geen make up remover nodig; sterker nog, make up remover doet niets voor een tubing mascara.

Voor mij niet handig. Ik gebruik naast mascara ook andere make up, en dan zou ik dus eerst mijn gezicht moeten reinigen met remover, en dan apart mijn mascara eraf halen met warm water. Een extra stap dus, waar ik het nut niet van in zie.
Maar waarschijnlijk wel handig als je alleen mascara draagt.
Meerdere soorten van Essence , even een paar uit proberen welke het beste bevalt.
ESSENCE I LOVE CRAZY VOLUME BLACK MASCARA bevalt mij het beste.

En de prijs is ook ontzettend leuk.
Blijf in jezelf geloven !
Ik vind Benefit they’re real heel fijn. Wel duur 😞
rammie schreef:
08-11-2020 22:31
Afbeelding
Afbeelding

Ik doe v alles,maar foto opload niet

Er staat essence volume stylist op . Curl&hold. Zwarte dop,lichtrose metallic onderkant
Bedoel je deze?
Afbeelding
helena2 schreef:
09-11-2020 08:56
Bedoel je deze?
Afbeelding
Jaaaa,deze!! Echt de beste!
Robinson schreef:
08-11-2020 22:56
Deze wilde ik ook gaan noemen.

Douglas heeft nu 25% korting op alles trouwens, dus ook op deze mascara.

Ik wissel hem af met clinique chubby lash en L’Oréal paradise. Die laatste geeft me wel soms spinnenpootjes.
Ik denk dat het borsteltje vooral belangrijk is voor een mascara.

Bij mij werkt het het beste als het borsteltje niet te groot is en heel harde haartjes heeft. Dan kun je de wimpers goed separeren en krijg je geen klontjes.
Ik gebruik de L'oreal Volume Million Lashes (een ''gouden'' verpakking) al jaren. Hij geeft mijn wimpers volume en is mooi diep zwart.
Klontert niet en vlekt absoluut niet. Je hebt eventueel ook waterproof van deze mascara.
Robinson schreef:
08-11-2020 22:56
Ik heb deze mascara ook eens geprobeerd, dmv een mini die ik ergens bij had gekregen. Het was direct een haat-liefde verhouding. Ik vond het een lastige klus om het er mooi op te krijgen (één trillinkje van je hand kon alles verpesten, en foutjes zijn nagenoeg niet te herstellen bij deze mascara) maar als dat gelukt was: prachtig! Tot op heden de enige mascara waarbij ik genoeg had aan één laagje. Maar dan moest dat laagje wel in één keer goed lukken.
Dat zou nog een kwestie van gewenning zijn geweest, maar de reden om hem uiteindelijk toch niet te kopen, was dat ik hem vreselijk moeilijk te verwijderen vond. En ik gebruik olie!
Maar met pijn in het hart, want oh, wat een mooi resultaat!
Jufjoke schreef:
09-11-2020 10:22
Ik heb deze mascara ook eens geprobeerd, dmv een mini die ik ergens bij had gekregen. Het was direct een haat-liefde verhouding. Ik vond het een lastige klus om het er mooi op te krijgen (één trillinkje van je hand kon alles verpesten, en foutjes zijn nagenoeg niet te herstellen bij deze mascara) maar als dat gelukt was: prachtig! Tot op heden de enige mascara waarbij ik genoeg had aan één laagje. Maar dan moest dat laagje wel in één keer goed lukken.
Dat zou nog een kwestie van gewenning zijn geweest, maar de reden om hem uiteindelijk toch niet te kopen, was dat ik hem vreselijk moeilijk te verwijderen vond. En ik gebruik olie!
Maar met pijn in het hart, want oh, wat een mooi resultaat!
Tip voor het verwijderen: maak een paar wattenschijfjes nat door het midden tegen een lauwwarme kraan te houden (zodat de randen nog droog zijn, snap je?).

Dan doe je er een olie(remover) op.

Je wrijft alles er zo af.
Jufjoke schreef:
08-11-2020 21:59
Leuk, Hobbelster, aubergine mascara klinkt heel mooi! Ik heb niet zoveel ervaring met Kiko. En sowieso niet met hun mascara. Maar mijn zoektocht gaat dus weer verder, dus wie weet.
Ben ook groot fan van hun longlasting lipsticks, hele mooie kleuren en fijne textuur, maakt je lippen niet droog zoals bijvoorbeeld de lipfinity bij mij wel heel erg doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven