Welke mascara?
woensdag 29 juli 2020 om 14:45
Welke vinden jullie fijn?
Ik heb best lange wimpers maar ze zijn niet vol en doen nooit wat ik wil. De ene krijg ik bijvoorbeeld met mijn mascara best goed in model en de ander krult/lift teveel waardoor hij veel korter lijkt.
Met mijn huidige mascara plakken mijn wimpers gemakkelijk samen. Vandaar dat ik een ander overweeg. Waar hebben jullie goede ervaring mee?
Ik heb best lange wimpers maar ze zijn niet vol en doen nooit wat ik wil. De ene krijg ik bijvoorbeeld met mijn mascara best goed in model en de ander krult/lift teveel waardoor hij veel korter lijkt.
Met mijn huidige mascara plakken mijn wimpers gemakkelijk samen. Vandaar dat ik een ander overweeg. Waar hebben jullie goede ervaring mee?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
zondag 8 november 2020 om 22:30
Ik heb altijd MaxFactor 2000 calories.
Heb ooit een mascara geprobeerd die eraf zou gaan door warm water te gebruiken. Dat klonk te mooi om waar te zijn en dat was t ook. De mascara was nauwelijks zichtbaar en ging er ook niet goed af met warm water.
Als er inmiddels zoiets bestaat wat wél werkt lijkt me dat super.
Heb ooit een mascara geprobeerd die eraf zou gaan door warm water te gebruiken. Dat klonk te mooi om waar te zijn en dat was t ook. De mascara was nauwelijks zichtbaar en ging er ook niet goed af met warm water.
zondag 8 november 2020 om 22:31
Ik doe v alles,maar foto opload niet
Er staat essence volume stylist op . Curl&hold. Zwarte dop,lichtrose metallic onderkant
zondag 8 november 2020 om 22:42
Ik vind trouwens de Bambi eyes van L'Oréal ook heel goed. Geeft lengte, seperatie en een diepzwarte kleur. Volume iets minder, ik heb voor mijn persoonlijke smaak drie laagjes nodig, terwijl ik anders altijd maar twee laagjes gebruik.
Maar toegegeven, ook al vind ik het een nadeel dat er drie laagjes nodig zijn (bij mij dan), maar dan is hij wel echt mooi.
Toch is dat kleine nadeel nét wat maakt dat het toch niet helemaal mijn alltime favoriet wordt. Maar wel een mooie!
Maar toegegeven, ook al vind ik het een nadeel dat er drie laagjes nodig zijn (bij mij dan), maar dan is hij wel echt mooi.
Toch is dat kleine nadeel nét wat maakt dat het toch niet helemaal mijn alltime favoriet wordt. Maar wel een mooie!
zondag 8 november 2020 om 22:46
Ja, dat bestaat en schijnt behoorlijk verbeterd te zijn. Het heet tubing mascara. Het verschil met gewone mascara is het laagje om je wimpers heen. Warm water maakt dat je het laagje er in één keer af kunt 'pakken'. Je hebt dus geen make up remover nodig; sterker nog, make up remover doet niets voor een tubing mascara.Farah86 schreef: ↑08-11-2020 22:30Ik heb altijd MaxFactor 2000 calories.
Voor mij niet handig. Ik gebruik naast mascara ook andere make up, en dan zou ik dus eerst mijn gezicht moeten reinigen met remover, en dan apart mijn mascara eraf halen met warm water. Een extra stap dus, waar ik het nut niet van in zie.
Maar waarschijnlijk wel handig als je alleen mascara draagt.
maandag 9 november 2020 om 09:35
maandag 9 november 2020 om 10:22
Ik heb deze mascara ook eens geprobeerd, dmv een mini die ik ergens bij had gekregen. Het was direct een haat-liefde verhouding. Ik vond het een lastige klus om het er mooi op te krijgen (één trillinkje van je hand kon alles verpesten, en foutjes zijn nagenoeg niet te herstellen bij deze mascara) maar als dat gelukt was: prachtig! Tot op heden de enige mascara waarbij ik genoeg had aan één laagje. Maar dan moest dat laagje wel in één keer goed lukken.
Dat zou nog een kwestie van gewenning zijn geweest, maar de reden om hem uiteindelijk toch niet te kopen, was dat ik hem vreselijk moeilijk te verwijderen vond. En ik gebruik olie!
Maar met pijn in het hart, want oh, wat een mooi resultaat!
maandag 9 november 2020 om 10:25
Tip voor het verwijderen: maak een paar wattenschijfjes nat door het midden tegen een lauwwarme kraan te houden (zodat de randen nog droog zijn, snap je?).Jufjoke schreef: ↑09-11-2020 10:22Ik heb deze mascara ook eens geprobeerd, dmv een mini die ik ergens bij had gekregen. Het was direct een haat-liefde verhouding. Ik vond het een lastige klus om het er mooi op te krijgen (één trillinkje van je hand kon alles verpesten, en foutjes zijn nagenoeg niet te herstellen bij deze mascara) maar als dat gelukt was: prachtig! Tot op heden de enige mascara waarbij ik genoeg had aan één laagje. Maar dan moest dat laagje wel in één keer goed lukken.
Dat zou nog een kwestie van gewenning zijn geweest, maar de reden om hem uiteindelijk toch niet te kopen, was dat ik hem vreselijk moeilijk te verwijderen vond. En ik gebruik olie!
Maar met pijn in het hart, want oh, wat een mooi resultaat!
Dan doe je er een olie(remover) op.
Je wrijft alles er zo af.
maandag 9 november 2020 om 19:11
Ben ook groot fan van hun longlasting lipsticks, hele mooie kleuren en fijne textuur, maakt je lippen niet droog zoals bijvoorbeeld de lipfinity bij mij wel heel erg doet.