De lekkerste tosti

27-07-2020 17:43 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was wellicht mijn all time low; ik maakte een tosti met strooikaas. Dus ik was mij aan het bedenken, wat zijn de lekkerste tosti's die je thuis kan maken? Wie heeft goede tip? Ik lust geen ham oid dus graag alleen met kaas, maar als je een lekker recept met ham hebt kun je het hier ook plaatsen want misschien heeft iemand er wat aan.
elfjetwaalfje schreef:
29-07-2020 08:54
In de pan en dan langzaam hè? Slowtosti 👍

En dan een heerlijk bakje slowcoffee erbij... :rofl: :koffie:
Tosti met zalm en kruidenkaas hier.
Ik had net een tosti met twee kazen (oude kaas en jong belegen kaas). Op zich lekker, alleen was de helft eruit gelopen. Eigenlijk vind ik dat ook lekkerder op een wit bolletje (die zijn gek genoeg heel geschikt voor een tosti, tenminste, als je een contactgrill hebt - ik vind een contactgrill sowieso fijner dan een gewoon tosti-ijzer).
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
update:

Ik heb dus vrij veel tosti's gegeten. Lekker met brie enzo maar ik heb dus ook de andere tosit's getest die je kant en klaar kan kopen. Gadverdamme zeg, dat doe ik ook nooit meer. Van mora had ik ook nog iets geprobeerd maar dat moest in een broodrooster maar dat had ik niet dus had ik maar in het tosti ijzer gezet maar ook dat was vies.

Ik had nog meer v an jullie heerlijke recepten proberen!
Moemoe64 schreef:
29-07-2020 13:09
Tosti met zalm en kruidenkaas hier.
Dat lijkt me lekker!
Eigenlijk vind ik een tosti uit de koekenpan het allerlekkerst, en dan met kaas en cervelaat of liever nog brie en cervelaat. Maar dat is wel erg vet, want er moet wel lekker veel boter in de pan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vanavond hier een tosti gemaakt met wat overgebleven rode saus van goulash (zat geen vlees meer in) en hierop een plak kaas. Smaakte ook heerlijk.

En mijn favoriete sausje bij tosti is Sweet Chilisaus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven