De lekkerste tosti
maandag 27 juli 2020 om 17:43
Vandaag was wellicht mijn all time low; ik maakte een tosti met strooikaas. Dus ik was mij aan het bedenken, wat zijn de lekkerste tosti's die je thuis kan maken? Wie heeft goede tip? Ik lust geen ham oid dus graag alleen met kaas, maar als je een lekker recept met ham hebt kun je het hier ook plaatsen want misschien heeft iemand er wat aan.
woensdag 29 juli 2020 om 09:41
En dan een heerlijk bakje slowcoffee erbij...
woensdag 29 juli 2020 om 13:21
Ik had net een tosti met twee kazen (oude kaas en jong belegen kaas). Op zich lekker, alleen was de helft eruit gelopen. Eigenlijk vind ik dat ook lekkerder op een wit bolletje (die zijn gek genoeg heel geschikt voor een tosti, tenminste, als je een contactgrill hebt - ik vind een contactgrill sowieso fijner dan een gewoon tosti-ijzer).
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 29 juli 2020 om 20:53
update:
Ik heb dus vrij veel tosti's gegeten. Lekker met brie enzo maar ik heb dus ook de andere tosit's getest die je kant en klaar kan kopen. Gadverdamme zeg, dat doe ik ook nooit meer. Van mora had ik ook nog iets geprobeerd maar dat moest in een broodrooster maar dat had ik niet dus had ik maar in het tosti ijzer gezet maar ook dat was vies.
Ik had nog meer v an jullie heerlijke recepten proberen!
Ik heb dus vrij veel tosti's gegeten. Lekker met brie enzo maar ik heb dus ook de andere tosit's getest die je kant en klaar kan kopen. Gadverdamme zeg, dat doe ik ook nooit meer. Van mora had ik ook nog iets geprobeerd maar dat moest in een broodrooster maar dat had ik niet dus had ik maar in het tosti ijzer gezet maar ook dat was vies.
Ik had nog meer v an jullie heerlijke recepten proberen!
woensdag 29 juli 2020 om 20:56