Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Yildizlar schreef:
31-07-2020 13:07
Die had toch een nieuwe lover of was dat Geer ?
Goor heeft toch iedere week een nieuwe Ware Liefde?
Rox vind ik zo’n leuk type. Ik vind haar echt heel positief veranderd.
*Sally* schreef:
01-08-2020 00:29
Goor heeft toch iedere week een nieuwe Ware Liefde?
Ja en meestal is dat iemand die zijn zoon had kunnen zijn qua leeftijd.
minnimouse schreef:
01-08-2020 04:04
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vroeger niks vond, maar sinds ze een kind heeft wordt ze steeds leuker.
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2020 09:20
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vroeger niks vond, maar sinds ze een kind heeft wordt ze steeds leuker.
Dat vind ik nou ook.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
minnimouse schreef:
01-08-2020 04:04
Mee eens. En over haar vriend ben ik ook anders gaan denken, dat is een hele leuke en lieve en attente vader voor hun zoontje. In de pre-coronatijd zelf gezien.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Sylvie doet beledigd in haar insta-Stories omdat haar vakantiefoto’s bekritiseerd werden en vindt dat ze gebodyshamed wordt omdat men bij een of andere Duitse roddelwebsite vindt dat de foto van Linda de Mol echter is en Sylvie toch vaak wat gekunsteld overkomt. Nou ja zeg!!! Hoe kan je dat nou over Sylvie zeggen?! :furious:
:woa:
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
01-08-2020 22:14
Afbeelding
Toren C :proud: :Nu heb ik gelijk dat stemmetje in m'n hoofd :rofl:
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2020 22:24
Toren C :proud: :Nu heb ik gelijk dat stemmetje in m'n hoofd :rofl:
ik ook :biggrin:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
01-08-2020 22:26
ik ook :biggrin:
:high5:
Dre voelt zich achtergesteld, zijn nieuwe muziek krijgt te weinig aandacht.

https://www.instagram.com/p/CDWonxTgWDc ... wztwh8pvm8
Ik vind Sylvie echt helemaal niks, maar als ik haar lijf had ging ik overal in bikini naartoe. En mogen ze shamen hoeveel ze willen.
sakamanga schreef:
02-08-2020 08:18
Ik vind Sylvie echt helemaal niks, maar als ik haar lijf had ging ik overal in bikini naartoe. En mogen ze shamen hoeveel ze willen.
Nou dit inderdaad, ik zou mijn instagram enz allemaal volgooien met zulle fotos.
Als je zo'n lijf hebt mag je er echt wel mee pronken.
Ze werkt er vast hard genoeg voor om er zo uit te zien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
meisje85 schreef:
02-08-2020 08:15
Dre voelt zich achtergesteld, zijn nieuwe muziek krijgt te weinig aandacht.

https://www.instagram.com/p/CDWonxTgWDc ... wztwh8pvm8
Hij heeft wel een punt dat mensen roddel en achterklap vaak interessanter vinden dan nieuwe muziek.
Of men vindt zijn muziek niet interessant genoeg.
meisje85 schreef:
02-08-2020 09:00
Of men vindt zijn muziek niet interessant genoeg.
Ja dat kan, maar zijn punt is (volgens mij) dat het in het algemeen vaker zo is dat men liever een sappige roddel heeft dan een artikel over een nieuw nummer van Hazes, Borsato, Meeuwis of wie dan ook. En daarin heeft hij gelijk.
minnimouse schreef:
02-08-2020 09:30
Ja dat kan, maar zijn punt is (volgens mij) dat het in het algemeen vaker zo is dat men liever een sappige roddel heeft dan een artikel over een nieuw nummer van Hazes, Borsato, Meeuwis of wie dan ook. En daarin heeft hij gelijk.
Tja, misschien niet elke scheet op social media gooien?
Maleficent schreef:
02-08-2020 09:51
Tja, misschien niet elke scheet op social media gooien?
Nou inderdaad, Dreetje heeft zijn best wel gedaan zeg maar.
OldWood schreef:
02-08-2020 08:35
Nou dit inderdaad, ik zou mijn instagram enz allemaal volgooien met zulle fotos.
Als je zo'n lijf hebt mag je er echt wel mee pronken.
Ja natuurlijk mag dat. Punt is dat ze het commentaar dat ze krijgt ‘body shamen’ noemt. Maar dat is het helemaal niet. Ik vind dat een beetje misplaatste verontwaardiging.
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2020 09:20

Eens! Ik vind haar vroeger maar een troela, maar sinds haar hit 'Ik was toch je meissie' (ofzo) vind ik haar steeds leuker worden. Ze lijkt mij echt een gezellige meid met wie je een leuk gesprek kunt voeren en een potje kan lachen.
sakamanga schreef:

Eens! Haar lichaam is echt heel erg mooi en ik bereik dat echt niet door hard te trainen. (de kont blijft vierkant en plat) Ik zou de ganse dag in bikini dartelen als ik zo'n lijf als dat van Sylvie had. En iedereen mocht zoveel foto's van me maken als ze willen.
sakamanga schreef:

Eens! Haar lichaam is echt heel erg mooi en ik bereik dat echt niet door hard te trainen. (de kont blijft vierkant en plat) Ik zou de ganse dag in bikini dartelen als ik zo'n lijf als dat van Sylvie had. En iedereen mocht zoveel foto's van me maken als ze willen.
*Sally* schreef:
02-08-2020 09:59
Nou inderdaad, Dreetje heeft zijn best wel gedaan zeg maar.
De hele clan doet ontzettend zijn best om maar constant in het (roddel)nieuws te blijven.
Nu plaatst Monique weer foto's van de neefjes op social media, de hereniging van Rox en André is weer compleet uitgemolken.

Als je als artiest serieus genomen wil worden om wat je maakt en niet om je privéleven, dan doe je het toch helemaal verkeerd zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven