Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 28 juli 2020 om 23:45
woensdag 29 juli 2020 om 20:42
ririanneke schreef: ↑28-07-2020 23:45Schaam je! Beetje je kijkvriendinnetjes in de steek laten. Maar nee je hebt niks gemist, denk dat het in de kroeg vast leuker was.

ja was erg gezellig, vriendin en ik hebben de hele 90 days doorgenomen

vrijdag 31 juli 2020 om 20:54

vrijdag 31 juli 2020 om 21:03
Ik kijk tegenwoordig op dplay en een week vooruit.
vrijdag 31 juli 2020 om 21:30
vrijdag 31 juli 2020 om 21:41
ik kan gewoon geen medelijden of sympatie opwekken voor Deavan, ze is zelf zo stom geweest om 1 te neuken zonder condoom, en om een jongen te nemen die 1 beroerd Engels spreekt en idd een manchild is.
wat denkt ze nou?
Er gaan geruchten dat de productie het huis in Ethiopië in scene heeft gezet
wat denkt ze nou?
Er gaan geruchten dat de productie het huis in Ethiopië in scene heeft gezet

vrijdag 31 juli 2020 om 22:48
Ik was uit eten, en heb de tell all pillow talk gekeken zodat ik toch bij was 
Stomme aflevering weer met mensen die zich niet verdiepen in een andere cultuur en veel te hoge verwachtingen hebben.

Stomme aflevering weer met mensen die zich niet verdiepen in een andere cultuur en veel te hoge verwachtingen hebben.
himalaya wijzigde dit bericht op 01-08-2020 10:56
5.08% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 1 augustus 2020 om 10:26
Ik ook niet. Ze is zelf zo dom geweest geweest om zwanger van hem te raken, de eerste keer dat ze hem zag. Besluit dan om naar Korea te verhuizen zonder iets te weten en die gozer is ook niet goed maar goed, dat had ze moeten weten, hij is niet veel beter geweest. Ik voel ook nergens liefde tussen hun.
Ariella (of hoe ze ook weet) is ook zo onnozel, wat is dat voor huis, waarom wil je daar bevallen?
Brittany, nou ze heeft wel lef in haar eentje zo in die familie. Maar in wat voor droom wereld leef je dat je denkt dat je daar nog kan rappen en zo onbloot rond kan lopen. Ze heeft zich echt minimaal verdiept in de islam. Ik was na die eerste uitbarsting op het vliegveld al omgekeerd.
zondag 2 augustus 2020 om 14:54
Volgens mij heeft Jihoon óf een stoornis á la ADD in het kwadraat, óf een licht verstandelijke beperking.
Hij wil wel, maar weet écht niet hoe een eerste stap te zetten. En blokkeert dan volledig en vertrouwt erop dat pa en ma voor de zoveelste keer zijn vangnet zijn.
En dan is hij opgelucht dat hij zijn probleem weer even uit het zicht heeft kunnen schuiven.
Daar gaat structureel iets mis in zijn hoofd, wat met een beetje begeleiding best op te lossen is.
Of het leger in....
Hij wil wel, maar weet écht niet hoe een eerste stap te zetten. En blokkeert dan volledig en vertrouwt erop dat pa en ma voor de zoveelste keer zijn vangnet zijn.
En dan is hij opgelucht dat hij zijn probleem weer even uit het zicht heeft kunnen schuiven.
Daar gaat structureel iets mis in zijn hoofd, wat met een beetje begeleiding best op te lossen is.
Of het leger in....
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
zondag 2 augustus 2020 om 15:17
Katatoniaaa schreef: ↑02-08-2020 14:54Volgens mij heeft Jihoon óf een stoornis á la ADD in het kwadraat, óf een licht verstandelijke beperking.
Of het leger in....
Of misschien verwend door zijn ouders, dat die alles voor hem deden en hij nooit zelfstandig heeft hoeven zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 2 augustus 2020 om 18:46
Ik lees altijd mee omdat ik altijd op zondagochtend samen met man terugkijk (hahaha). Maar wil dit toch even met jullie delen omdat ik wel geshockt ben. Braziliaanse Karine (uit eerdere seizoenen) en haar zoon, die met die gekke/creepy Paul getrouwd is, is vermist. Er is vlak daarvoor een restraining order van haar tegen Paul aangevraagd en nu zijn ze beiden weg. Heel creepy.
Heb een linkje. Wat denken jullie? Voelt ontheilspellend.
https://www.google.nl/amp/s/www.usmagaz ... fight/amp/
Heb een linkje. Wat denken jullie? Voelt ontheilspellend.
https://www.google.nl/amp/s/www.usmagaz ... fight/amp/