Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 2 augustus 2020 om 20:11
Ja, opvallend en ik zou verbaasd zijn als de moeder van Chiverly-Joy hartchirurg is, maar daarna is het gewoon een leerling. Ik heb soms 2 keer een Stijn of Sem, Britt of Isa. Vind ik ook niets van verder.Luci_Morgenster schreef: ↑02-08-2020 19:55Nee, dat is een normale naam. Wat vinden jullie van Chiverly-Joy en Destiny en Chelsea en Dilano en Dilingio?

zondag 2 augustus 2020 om 20:12
Nou, ze zei net tegen mij dat ik haar niet kende en ik vond haar toon totaal niet ladylike. Mijn soort mensen doet dan de oorbellen uit en gaat een potje vechten, maar dat is ook weer zo wat.Cookielover schreef: ↑02-08-2020 20:10Die elitaire jaren 50-mevrouw vind ik het type dat een baby nu nog de naam Elizabeth of Geertruida zou geven.
Niet tokkie maar past wel mooi bij haar ideeën over hoe het hoort qua lady's![]()
zondag 2 augustus 2020 om 20:14
Heb je uitleg nodig over hoe onaangenaam dit soort postgedrag van jou is?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 augustus 2020 om 20:14
Ha, ik zie het.Betty_Slocombe schreef: ↑02-08-2020 20:12Nou, ze zei net tegen mij dat ik haar niet kende en ik vond haar toon totaal niet ladylike. Mijn soort mensen doet dan de oorbellen uit en gaat een potje vechten, maar dat is ook weer zo wat.
Als je tijd hebt Betty: overig/hoe-lady-like-ben-jij/list_messages/464124

zondag 2 augustus 2020 om 20:15
Meeste zijn nu puber en wonen in mijn wijk. Geen hartchirurgen hier.Betty_Slocombe schreef: ↑02-08-2020 20:11Ja, opvallend en ik zou verbaasd zijn als de moeder van Chiverly-Joy hartchirurg is, maar daarna is het gewoon een leerling. Ik heb soms 2 keer een Stijn of Sem, Britt of Isa. Vind ik ook niets van verder.
Denk dat bij solliciteren later helaas nog wel een ding is. Zou niet moeten kunnen maar zo werkt het nog wel.
Maar misschien valt het mee.. over een jaar of 10 voor ze.
zondag 2 augustus 2020 om 20:15
In Spanje geloof ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 augustus 2020 om 20:17
Geen idee, ze heeft me geghoast.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Ja, in dat topic vond ze me ook al niet zo leuk meer.Cookielover schreef: ↑02-08-2020 20:14Ha, ik zie het.
Als je tijd hebt Betty: overig/hoe-lady-like-ben-jij/list_messages/464124

Toch kom ik gewone volwassenen met een normale naam en dergelijke namen tegen. Ik vind het altijd wel grappig. Even bewust van mijn verkeerde been.Luci_Morgenster schreef: ↑02-08-2020 20:15Meeste zijn nu puber en wonen in mijn wijk. Geen hartchirurgen hier.
Denk dat bij solliciteren later helaas nog wel een ding is. Zou niet moeten kunnen maar zo werkt het nog wel.
Maar misschien valt het mee.. over een jaar of 10 voor ze.

zondag 2 augustus 2020 om 20:18
Ah, je kende het topic al

zondag 2 augustus 2020 om 20:18
Ah, dat is de jaren 50 mevrouw? Dat gokte ik al. Heb ik het ook een keertje goed

Later is nu

zondag 2 augustus 2020 om 20:27
Ja, ik kijk er ook van op.Maud*de*Braose schreef: ↑02-08-2020 20:26Ik ben verbaasd over welke doodnormale namen in dat topic tokkie worden genoemd.
In Engelstalige landen zijn de voornamen Hope en Faith normaal, waarom dan niet Destiny.
zondag 2 augustus 2020 om 20:28