Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sprookjes bestaan niet. Of de telefoon is in de wc gevallen en had TO als hij echt wilde heus nog wel wat gehoord van de week. Of het is een pannenkoek en hoor je nu verder nog niks meer.

In beiden gevallen snap ik al dat gedoe niet zo. Of behoefte om dat zo aan te pakken ipv van leukers te gaan doen.
In de lees ook; survivalen.

Je werk even laten checken op taalfouten is uit de steentijd blijkbaar.
Zowizo schreef:
02-08-2020 15:34
Ja weet ik maar tis toch even lekker om in een sprookje te geloven.... gewoon lekker zo'n feel good momentje op de zondag

Zulke onzinverhalen noem ik geen feelgoodmomentje. Noem ik gewoon onzin :biggrin:
Merys schreef:
02-08-2020 15:39
In de lees ook; survivalen.

Je werk even laten checken op taalfouten is uit de steentijd blijkbaar.

Ja dat moet met een f natuurlijk.
Peixe schreef:
02-08-2020 15:53
Zulke onzinverhalen noem ik geen feelgoodmomentje. Noem ik gewoon onzin :biggrin:

:rofl:

Ik vond het wel even vermakelijk... in ieder geval leuker dan alle paniek op de corona peiler, het wel/niet kinderen nemen met je vriend of hoe je met een stinkende pis woning de relatie met je vuren kunt herstellen... ;-)
Peixe schreef:
02-08-2020 15:31
Ik geloof er geen fluit van. Telefoon in de wc gevallen. Tuurlijk.
En nu wachten op een nieuwe simkaart?

Mijn telefoon is ook wel eens nat geworden en kapot gegaan maar met de simkaart niks aan de hand hoor. Die kan wel tegen een drupje.
Kon gewoon in een oude telefoon en na 3 minuten weer bereikbaar.
Misschien een telefoon met een ander maar Sim. Waarom zou die gast liegen als negeren makkelijker was geweest.
Ik heb overigens geen oude telefoon.
LīlyRose schreef:
02-08-2020 16:21
Misschien een telefoon met een ander maar Sim. Waarom zou die gast liegen als negeren makkelijker was geweest.
Ik heb overigens geen oude telefoon.
Gast heeft zelf nog helemaal niets gezegd.
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 16:23
Gast heeft zelf nog helemaal niets gezegd.
Ohhhh TO verzint zelf de verhaaltjes. Waarom?
LīlyRose schreef:
02-08-2020 16:24
Waar staat dat?
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 16:26
Waar staat dat?
Jij zegt: gast heeft niets gezegd. Zus gast heeft gezegd en namens hem haar foonnummer gevraagd.
LīlyRose schreef:
02-08-2020 16:24

Nadat TO de zus van de date gegoogeld had heeft ze die er mee lastig gevallen en de zus kwam met de telefoon in wc verhaal.
Ze heeft de date niet meer gesproken.
LīlyRose schreef:
02-08-2020 16:30
Jij zegt: gast heeft niets gezegd. Zus gast heeft gezegd en namens hem haar foonnummer gevraagd.

Ik dacht TO haar nummer weer had opgedrongen?
Niet dat hij het vroeg.
Peixe schreef:
02-08-2020 16:30
Nadat TO de zus van de date gegoogeld had heeft ze die er mee lastig gevallen en de zus kwam met de telefoon in wc verhaal.
Ze heeft de date niet meer gesproken.
En namens hem aan haar haar telefoonnummer gevraagd toch? Waarom zou ze dat doen als die gast haar niet moet? Dan negeer je zo’n meisje toch.
Ja, ik zeg al sinds gisteren dat TO gewoon het beste kan wachten. En ze heeft van hem zelf nog helemaal niks gehoord.

Als de telefoon in de wc is gevallen pf iets anders hoort ze vanzelf wel wat van hem. Al dan niet via andere telefoon of de datingsite.

En als het een pannenkoek is hoort ze niks meer.

Ik word ook een beetje moe van dat woorden in mijn mond leggen. Raar gedoe.
Leg ik jou woorden in de mond? Waar dan?
Ik vind het gewoon té sneu dat iemand zo in de actie schiet na 1 date.
Laat lekker gaan.
Zowizo schreef:
02-08-2020 15:27
Meen je niet? Dat is ook een raar verhaal zeg... je kan toch op zijn minst zeggen wat er is? Heel vervelend zulke dingen...

Ja, op haar verjaardag nog leuk contact gehad. Op mijn verjaardag week later niets gehoord en daarna ook nooit meer. Heel bizar.

Telefoons zijn tegenwoordig toch wel waterdicht? Ik heb ooit mijn eerste smartphone in de wc laten vallen en die deed het daarna nog 3 jaar. Mag toch hopen dat dat nog steeds zo is (huidige telefoon zou er tegen moeten kunnen een half uur onder water te liggen, ik heb het nog niet geprobeerd :proud: )
Later is nu
Peixe schreef:
02-08-2020 16:35
Ik vind het gewoon té sneu dat iemand zo in de actie schiet na 1 date.
Laat lekker gaan.
Heel erg eens met jou. Al vond ik iemand oprecht leuk, als hij/ zij dit doet zou ik direct afknappen. Ze komt zo belachelijk wanhopig over.
ikBedoelHetGoed schreef:
02-08-2020 17:00
Heel erg eens met jou. Al vond ik iemand oprecht leuk, als hij/ zij dit doet zou ik direct afknappen. Ze komt zo belachelijk wanhopig over.
Ze had wel een connectie hé.
Ik heb het bericht verwijderd.
anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 18:16
97.08% gewijzigd
:love:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
LīlyRose schreef:
02-08-2020 16:34
Leg ik jou woorden in de mond? Waar dan?
Daarboven. ;-)
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 17:15
Daarboven. ;-)
Nee joh. Was meer een soort van o dat kan natuurlijk ook.
Brekend nieuws: hij heeft haar een bericht gestuurd op WA onder een onbekend nummer!
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 17:50
0.60% gewijzigd
Wat ontzettend leuk Vanta.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven