zin om te mailen?

02-05-2009 23:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was ik er al verzot op, brieven schrijven en dingen bespreken met vriend(inn)en. Nu ben ik op zoek naar leuk contact om over onze dagelijkse dingen te kunnen kletsen via de mail en als je wilt via msn.

Ik kijk er erg naar uit om mijn mailbox vol te krijgen vol leuke verhalen soooo feel free to leave me a message and i'll get back to you!!!!!

Supernatural
Ja, lijkt me leuk.

Maarruh wat is je mailadres, dan stuur ik je een mailtje?
Is er een mogelijkheid om je die prive te kunnen sturen of gaat dat niet op deze site. Ik ben een groentje (net een week lid) hier dus ik weet niet zo goed hoe alles werkt. Stuur me anders die van jou!!

liefs

supernatural
Hai,

Al uitgevogeld hoe het werkt? Ik ben gek op mailtjes sturen en ontvangen. Maar geef liever ook niet mijn prive mailadres via zo'n forum.

Ben 33 jaar en woon samen in Arnhem.

Jij?

Het lijkt me leuk van je te horen.

Groetjes Marieke
Hoi meiden,

Ik ben ook nog wel op zoek naar wat gezellige meiden om mee te mailen. Ik ben zelf 26 en woon samen in Rotterdam. Mijn mail is pge_83@hotmail.com.

Hopelijk tot mails!

Groetjes, Marion
Hallo !

Vind het ook leuk om te mailen. Ik ben 35 jaar, single en woon in de Betuwe. Mijn emailadres is:

missmarple32@hotmail.com

Groetjes

Saskia
Hoi,

leuk idee! :-) ben 31 en woon samen in rotterdam

mailadres: karchino@hotmail.com
Mailen lijkt me leuk, heb nog niet zolang internet en ben ook nog geen leuke, lieve en respectvolle mensen tegen gekomen. Ik had mezelf aangemeld bij een chatsite, ging chatten met mensen en ze waren gelijk op sex uit!!!! ben daar zo klaar mee dat ik het maar op een vrouwvriendelijke site ben gaan kijken. Viva!!!!!

Ik ben een vrijgezelle dame, woon in rotterdam en ben op zoek naar een leuk vriendschappelijk contact. Mijn email is kim_snoei@hotmail.com, misschien hoor ik je snel anders wens ik je veel plezier met al je vriendinnen die al gereageerd hebben!!!
rust,reinheid,regelmaat
Mij lijkt het ook wel leuk om te mailen en nieuwe mensen te leren kennen. Laatste jaren niet echt meer vriendinnen gehad en mis het toch wel lekker kletsen.

Ik ben 36 en woon samen vlakbij rotterdam.

Groetjes,

Angela

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven