Entertainment alle pijlers

De slimste mens!

24-07-2017 20:29 3274 berichten
Yes, De Slimste Mens is terug!

Wie kijkt ook?
bartjes schreef:
03-08-2020 23:56
Ik schreef ook op zijn manier 😉
Zei hij niet zoiets als: ik zal het overwegen?


Dat is een nee op zijn Maartens.
Alle reacties Link kopieren
Oke
Lotte35 schreef:
03-08-2020 23:51
Ik ook, ik kan Philip goed hebben.
Ik vind het juist altijd wel hilarisch dat hij zo kort en droog reageert.
Dan heeft er net iemand een heel relaas af zitten steken, en dan zegt hij alleen: ‘Goed’, en gaat stoïcijns door met de volgende vraag.
Lekker de vaart erin :)
Dit dus ;)

Ik zie veel liever Philip iets presenteren dan een Linda de Mol.
Het valt mij altijd op dat Huub Stapel zo vol is van zichzelf.

Hij werd er ooit een keer tussengenomen bij Banana Split ofzo en ik hoor hem nog zeggen : 'weet u wel wie ik ben?' En zijn gezicht toen men zei dat niet te weten..... :rofl:
Beter.Laat schreef:
04-08-2020 07:27
Het valt mij altijd op dat Huub Stapel zo vol is van zichzelf.

Hij werd er ooit een keer tussengenomen bij Banana Split ofzo en ik hoor hem nog zeggen : 'weet u wel wie ik ben?' En zijn gezicht toen men zei dat niet te weten..... :rofl:
Oh daar ken ik meer mensen van. Die denken dat ze heel wat zijn :P
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
01-08-2020 20:06
Oh ik vond Francis wel leuk .en Astrid en Huub ook.

Maar Benjamin Hermans .leek mij n beetje wereldvreemd .
En Cynthia Abma. moeten we dan meer even weer afwachten.
Ben benieuwd maandag .
Ik vind Benjamin Herman juist een leuke man. Is volgens mij helemaal niet wereldvreemd.
Vivamensje schreef:
04-08-2020 07:42
Ik vind Benjamin Herman juist een leuke man. Is volgens mij helemaal niet wereldvreemd.
Klopt. Hij heeft alleen geen tv en dan zijn er vrij veel mensen en beelden die je niks zeggen. Dat speelde hem parten.
Alle reacties Link kopieren
Wat weet je van kwik. Cynthia Abma: Kwik is de broer van Kwek en Kwak :biggrin:

Astrid Kersseboom: het is een van de elementen.

Klopt allebei maar een tikkeltje niveauverschil ;).
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
03-08-2020 22:14
Van mij mag Philip eigenlijk wel weg, die manier van praten, zo zeurderig, en de helft van de tijd heeft hij geen behoorlijk antwoord paraat, zelfs niet met het script op schoot
Ik vind het heel irritant dat hij doorpraat tot zijn adem op is in plaats van even tussendoor te ademen.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
04-08-2020 07:58
Klopt. Hij heeft alleen geen tv en dan zijn er vrij veel mensen en beelden die je niks zeggen. Dat speelde hem parten.
Ja, dat was jammer. Ik vond hem leuk, heel verfrissend, en zeker niet wereldvreemd.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
04-08-2020 10:29
Ja, dat was jammer. Ik vond hem leuk, heel verfrissend, en zeker niet wereldvreemd.
Ja misschien hebben jullie gelijk. Als je geen t.v hebt mis je juist de simpelste vragen ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
SweetFirefly schreef:
04-08-2020 08:06
Wat weet je van kwik. Cynthia Abma: Kwik is de broer van Kwek en Kwak :biggrin:

Astrid Kersseboom: het is een van de elementen.

Klopt allebei maar een tikkeltje niveauverschil ;).
Och daar heeft nog een forumster Eleonora korte filmpjes mee opgenomen. Waren leuke filmpjes.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 04-08-2020 21:16
6.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
04-08-2020 15:14
Ja misschien hebben jullie gelijk. Als je geen t.v hebt mis je juist de simpelste vragen ,

Maar Benjamin Herman was wel heel goed met de telefoonnummers (kengetallen) uit heel Nederland. En vragen over dingen waar ik nog nooit van gehoord had wist hij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Beter.Laat schreef:
04-08-2020 07:27
Het valt mij altijd op dat Huub Stapel zo vol is van zichzelf.

Hij werd er ooit een keer tussengenomen bij Banana Split ofzo en ik hoor hem nog zeggen : 'weet u wel wie ik ben?' En zijn gezicht toen men zei dat niet te weten..... :rofl:
Hij is ook bevriend met meerdere officieren van justitie, vertelde hij
Niet slechts 1, maar meer.
Zo'n belangrijk acteur als Huub kan heel veel notabelen tot zijn vriendenkring rekenen.
Natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2020 17:06
Maar Benjamin Herman was wel heel goed met de telefoonnummers (kengetallen) uit heel Nederland. En vragen over dingen waar ik nog nooit van gehoord had wist hij.

Ik wist ze ook :proud: Als je een beetje veel hebt moeten bellen voor je werk weet je ze zo uit je hoofd.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
04-08-2020 16:47
Och daar heeft nog een forumster korte filmpjes mee opgenomen. Ik kan niet meer op haar naam komen. Waren leuke filmpjes.
Klopt, ze zijn beide goed! :-D in die serie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
04-08-2020 20:52
Klopt, ze zijn beide goed! :-D in die serie.
Ja was erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Had zo gehoopt dat Huub eruit lag na die misser bij de galerij, maar helaas, de slimste van de dag. Zit ie weer met die zelfvoldane smoel. Als hij maar niet de winnaar van de hele reeks wordt!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Huub juist leuk.

Knap, hoe hij vandaag terugkwam.
Hij was zelf ook hoogst verbaasd.
You don't have to fit into the format
Ik denk dat Jörgen heel ver gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook niet dat er met Huub iets mis is..
En Astrid doet het ook heel goed.
Ik heb alle namen niet onthouden .maar er zaten n paar hele goeie tussen.o.a Jorgen Rayman .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Jörgen Rayman heb ik dank zij deze 'de Slimste mens' weer een beetje weten te waarderen.

We zijn ooit naar zijn show geweest, moesten daar een flink eind voor rijden, en ik vond hem toen zó ontzettend tegenvallen. Ik vond hem aanstellerig en hij had allemaal flauwe domme grappen. Het zal vast aan mij hebben gelegen want hij kreeg applaus en de lachers op zijn hand. Maar ik vond hem flauw en aanstellerig. Als ik hem daarna weer op tv zag dacht ik 'flauwe vent'.

Nu niet meer.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Pingu schreef:
04-08-2020 21:17
Had zo gehoopt dat Huub eruit lag na die misser bij de galerij, maar helaas, de slimste van de dag. Zit ie weer met die zelfvoldane smoel. Als hij maar niet de winnaar van de hele reeks wordt!
Ik zat te gieren van het lachen en te roepen " dat is DUITSLAND, niet FRANKRIJK!!!"
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 05-08-2020 08:55
Reden: KOMMA
0.14% gewijzigd
[quote=Fleurtje_5 post_id=31732005 time=1596577729 user_id=350119]
Jörgen Rayman heb ik dank zij deze 'de Slimste mens' weer een beetje weten te waarderen.
/quote]

Dat heb ik sowieso met dit programma, Je ziet mensen op een heel andere manier.
Ik had Astrid Kersseboom nog nooit zien lachen, want dat gebeurt niet bij het Journaal.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, wat was het spannend zeg!
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven