Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Bam en Ris,
quote:amalia schreef op 02 mei 2009 @ 15:28:

[...]

Dat is zo, maar dat staat toch los van die gezichtsverlamming

Geintje tussendoor moet kunnen toch?

Nee flauw. Zo'n MRI heeft lief laatst ook gehad omdat hij al 3 jaar lang af en aan (en meer aan) bijholteonsteking heeft.

Mss worden er wel zenuwen dichtgedrukt ofzo.

Spaar je al punten bij het zkh, volgens mij kan je al een blender uitzoeken TERUTTTTTTTTTTTTTTTTT
Kijk uit Bam, straks heet je niet meer Bam maar BaN

Ach als iemand een geintje kan hebben hier ben jij het toch? Ik ken weinig mensen die ondanks alle regen de zon kunnen zien schijnen, maar jij bent er een van.
quote:bambino schreef op 02 mei 2009 @ 11:45:

Heb er behoorlijk vast van, het zet ook niet door, staat dus nog niet helemaal stil, maar er is van alles gaande in mijn gezicht, voelt behoorlijk kut zullen we maar zeggen.. Misschien heb ik geluk en blijft het zo.

Als het goed is trekt het wel weer weg, met de tijd. Het is alleen niet normaal dat ik steeds om de zoveel jaar verlammingen krijg, je zou toch zeggen dat er dan iets ergens mis is in mijn bovenkamer.......

Heb in juni een MRI van mijn bovenkamer, om te kijken of het daar wel helemaal goed zit. De artsen snappen er ook niks van.

Als de MRI niks uitwijst wil ik naar dr Rinkel, hij heeft veel verstand van verlammingen ( vroeger stond ik onder behandeling van hem en professor mannie, die laatste is helaas met pensioen ), en in hem heb ik ook wel vertrouwen, ook al is hij de vorige keer niks wijzer geworden.

Het zijn geen TIA's dus die het veroorzaken? Heb je eerder al een MRI gehad? Raar dat ze er niks van snappen dan.

Jeetje Bam, jij gaat echt voor de pechprijs van het jaar zeg, wat een narigheid...

Ris, wat vreselijk meis, daar zijn geen woorden voor. Dat het dan ineens zo snel kan gaan...
Goedemorgen... Ik heb een goede dag voor iedereen besteld!!!
Goeie actie Bridges! Hoplijk werkt het.
Ja, hier Compu weer vanaf een geleende laptop. Heerlijk snel vergeleken met de vorige. Elke handeling nam 3 minuten! Helemaal terug in het stenen tijdperk.

Zal even teruglezen..

Ik kreeg trouwens een uitnodiging van Noosje die zei dat ze me van het Flair forum kende.
Wat een zonnig bericht Bridges, ik ga voor die leuke dag! (Heb nu al geen zin meer haha met enorm bokkige oudste en wat ziekige jongste en vent is over een uurtje weg en vanavond heel laat terug en ik heb haast niet geslapen, maar ik ga ervoor...).

Compu,van het flairforum? Zoho, vreemdganger!

Ik moet gaan, plicht roept. Tot later!
Jee, Bam wat een onrust nu weer je gezicht! Is het aan 1 kant? Ik hoop dat je gauw een datum hebt voor de MRI en dat dan alles o.k. is!! Sterkte!

En Rissie, naar nieuws voor jullie zeg! Ik wist niet dat ze ziek was, is het pas ontdekt? Heftig hoor. Het allerbeste daar meis.

Met CG alles prima Jin! Ze is zonder mitella en is aan de korrels van homeopaat. Ben benieuwd of het wat oplevert. We gingen voor de amandelen, maar ze behandelen haar dan helemaal. Ze moet meer leren meebuigen met het leven en krijgt nu bamboe. Lekker zweverig toch.

Hoe is het met jouw mannen??
Oh ja, ik zag ineens een hema bij ons in de straat!!!!
Amalia, nog dank voor je leuke kaart! Waar koop je die?
CD, sterkte donderdag! Ik hoop dat het duidelijkheid en hulp geeft. Wat fijn van de boerderij!! Succes met voorbereiden.

Juud, hoe is het met je zus? Het zal haar niet in de kouwe kleren zitten. Waar stond ze?

Heel maf dat het net de omgeving was waar je zulke mooie herinneringen aan hebt, Mal. Ik kan me een klein beetje inleven, vorig jaar om deze tijd was de liquidatie in onze straat. Ik loop nu nooit meer vrolijk langs het huis, terwijl ik er toen 1,5 uur ervoor nog liep met CG in de wandelwagen.
Een Hema in de straat?? Volgens mij ben je aan het hallicuneren, Jin? Of was het een mooie droom?
De aandelenhandel ligt stil toch vandaag?

* Note to myself: morgen aandelen Hema kopen*
Bam, hoe is het met je gezicht? Is de verlamming al weggetrokken?
Woehoeeoeo Jin een HEMA!! En blijft ie ook of is de droom alweer over

Compu, fijn je weer even te 'zien'!

Mooi dat de kaart goed is bevallen :-)

Ze stonden bij de Albert Heijn die kaarten te verkopen. Voor een goed doel, en dan 'trap' ik er altijd in. Ik had toch kaarten nodig, dus om dan van een goed doel te kopen is wel zo prettig. Niet in de winkel dus te krijgen. Maar volgens mij staat achterop waar het van is (stichting Droom ofzo?) en wellicht hebben die een site? Overigens zijn niet alle kaarten leuk hoor, beetje oubollig. Maargoed.

Stoere vent heb ik: die staat met een hakbijl een boomstronk uit de tuin te hakken, sexy hoor Vooral die 2 kinderen met slaaphaar in pyama, met laarzen eronder ernaast, ha ha!

Ik ga de zwemspullen inpakken, we gaan een duikje nemen. Doei!
Mogu Mamax.

Oh, ik heb me net aangemeld bij Bel-me-niet.nl. Ik word gek van die televerkopers. Was een dagje weg, kom ik thuis is er 9(!) keer gebeld met nummer 0000000000 (onbekend nr dus). Even later gaat de telefoon met in het scherm 00000000, Pretium Telecom. Ik heb het afgekapt en daarna is er niet meer gebeld door een onbekend nummer. Nou, dat waren zij dus die 9 keer. Achterlijk, je gaat toch niet 9x bellen. Het lijken wel stalkers. Anyway als het goed is ben ik daar nu vanaf.
Mogge,

Ik zie nou toch weer een bak rotnieuws langskomen hier...

Ris, heel, heel veel sterkte. Wat een rot nieuws voor je schoonmoeder en jullie allemaal.

Bam, nou dit weer??? Ik begrijp dat je al eerder een aangezichtsverl gehad hebt? Het gaat idd waarschijnlijk vanzelf over maar het lijkt me prima dat je een MRI laat maken. Fijn dat er een arts is die je vertrouwd. Sterkte mop!

Ik doe mee met Bridge, ik wens iedereen een liefdevolle dag!
Jin, ik kom niet op het flairforum hoor! Ze dacht dat ze me daarvan kende.

Ik ga nog even kijken op die site ja. Maar ik vroeg me af hoe jij bij die kaarten kwam, Amalia. Volgende keer er weer intuinen, want deze was leuk.

Bam, kan die verlamming te maken hebben met je KNO probleem? Ik denk dat zenuwen ook in die gebieden te vinden zijn? Ik zeg ook maar wat..
Hel, mijn inbox zegt dat je jarig bent geweest, gefeliciteerd!!!

Leuk dat ze ook leeftijden vermelden. Hoe voelt het nou??
Het is wel een beetje ongezellig hier

Komt dat door al die nare berichten, heeft niemand wat te vertellen?Of zijn jullie de hort op. Ik hoop het laatste. En mocht het 1e het geval zijn; we hebben hier wat positieve berichten nodig hoor! Dus vertel je leuke verhaal, uitspraak van de peuters of wat dan ook.

Ik zal beginnen:

Laurens zit vaak in zijn neus (yek!). Dus van de week zeg ik: Laurens, haal die vinger eens uit je neus, bah! Zegt ie: maar mama, ik ben toch een peuter?

Tja, hij heeft gelijk. Zou het over zijn zodra hij kleuter wordt ?
Nou, ik kan melden dat Jonathan vanaf donderdag helemaal van de Frisium af is. Hij was wel aan het spoken van vrijdag op zaterdag (wakker van 2 tot 5 uur) maar verder gaat het goed (afkloppen) en hij is heel helder en ondeugend.
Stressed is just desserts spelled backwards
wat een goeie Amalia, wacht maar tot ie gaat puberen...

wat een fijn nieuws Mal! En nu doorgaan!!

Ik heb de foto van de hema en twee van mijn ventjes opd e groep gezet. Die van de hema is echt lachen hoor, een hema hier in de straat!!!
Jaaaaaaaa Mal, goed nieuws

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven