Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 3 mei 2009 om 11:14
Goeiemorgen Xen!
Wat een heftig gedoe met je moeder...Ik kan me heel goed voorstellen dat je er genoeg van hebt en het contact verbroken hebt...Je zou toch gewoon met elkaar moeten kunnen praten??
Knuf voor jou!
En 3,5 uur shoppen? Dat wordt het feest van de eeuw!
De meeting was erg gezellig..helaas geen foto's, terwijl ik mijn camera wel heb meegenomen
Ik ben vreselijk lui, maar heb zin in een ontbijtje..helaas doet mijn nieuwe kat daar niet aan
Wat een heftig gedoe met je moeder...Ik kan me heel goed voorstellen dat je er genoeg van hebt en het contact verbroken hebt...Je zou toch gewoon met elkaar moeten kunnen praten??
Knuf voor jou!
En 3,5 uur shoppen? Dat wordt het feest van de eeuw!
De meeting was erg gezellig..helaas geen foto's, terwijl ik mijn camera wel heb meegenomen
Ik ben vreselijk lui, maar heb zin in een ontbijtje..helaas doet mijn nieuwe kat daar niet aan
zondag 3 mei 2009 om 11:23
Xenia...huuh hoe kan dat nou? ik voel me toch echt jarig vandaag! hahahah
Ik was helemaal in de veronderstelling dat je vandaag jarig bent.
Wat enorm kut dat het gesprek met je moeder zo verlopen is, neem jij de stap weer naar haar en dan krijg je dit over je heen.Hoop dat je je wel beetje rustig onder voelt?
Ik was helemaal in de veronderstelling dat je vandaag jarig bent.
Wat enorm kut dat het gesprek met je moeder zo verlopen is, neem jij de stap weer naar haar en dan krijg je dit over je heen.Hoop dat je je wel beetje rustig onder voelt?
zondag 3 mei 2009 om 11:28
Gewoon praten met mn moeder kan niet zonder dat zij zichzelf in de slachtofferrol plaatst...het schijnt dat zij 4 rotkinderen op de wereld heeft gezet die hun moeder in de steek laten/hebben gelaten..ben er helemaal klaar mee nu!
Maar was eerlijk gezegd wel bang dat mn stiefvader in zn boze bui bij mij op de stoep zou gaan, had mn vluchtmogelijkheden al uitgedacht en vriendin die dichtbij woont ingelicht, dat doe ik niet zomaar hoor..en dan nog word je door je eigen moeder in de steek gelaten met deze angsten. ongelooflijk gewoon.
Maar was eerlijk gezegd wel bang dat mn stiefvader in zn boze bui bij mij op de stoep zou gaan, had mn vluchtmogelijkheden al uitgedacht en vriendin die dichtbij woont ingelicht, dat doe ik niet zomaar hoor..en dan nog word je door je eigen moeder in de steek gelaten met deze angsten. ongelooflijk gewoon.