Ex van vriend beweert zwanger te zijn

07-08-2020 08:48 576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens eerder geschreven over mijn date die een geliefde werd en zijn rugzakje.
Een nog niet helemaal verbroken relatie en een ex die nog moest verhuizen.

Ik begin nog maar net het idee te krijgen in rustiger vaarwater te zijn, iets leuks op te kunnen bouwen of het volgende drama dient zich weer aan. De ex van mijn vriend beweert zwanger van hem te zijn en wil haar zwangerschap niet afbreken.

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Zoveel schaamte, woede, ik voel mij alsof ik heb gefaald als vrouw. Vriend en ik hebben één keer een behoorlijk hobbel moeten nemen toen we elkaar een maand kenden, en na die ruzie (die ook over de ex ging) is hij blijkbaar met haar naar bed gegaan. Onveilig ook. Dus.
Hij heeft hier niets over verteld toen wij toch weer een poging waagden.
En nu dit.

Ik wil geen vriend die nog een kind met een ex krijgt. Zeker niet in deze omstandigheden. Er is geen veilige, stabiele situatie of omgeving om op te groeien. Ik kan dit kind niets bieden, het zal mij op de één of andere manier altijd herinneren aan wat mijn vriend dus doet op het moment dat ik er niet ben, of als er een ruzie is.
We kennen elkaar niet heel lang.
Er is eerder een moment geweest waarop ik er met hele goede redenen een punt achter wilde zetten en waarbij jullie -forummers- een enorme stok achter de deur zijn geweest.
Maar ik was eigenwijs, kreeg de roze bril niet af en nu ben ik hier beland.

Ik voel mij zo minderwaardig. Zo vernederd. Ik heb het toegelaten, heb iemand waar ik gegronde twijfels over heb gehad een kans gegeven en dit is de beloning.
Ik laat mij elke keer omlullen, gisteren is hij hier geweest, we hebben gepraat. We kunnen goed praten, maar mijn hart is gebroken.

Ik heb hulp nodig.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:18
Ja. Gebrek aan eigenwaarde? Het idee dat er niks anders is? De belofte van zijn kant -voor de tweede keer- dat het echt allemaal fijn en mooi word? Dat ik geduld moet hebben en hem de tijd moet gunnen om zaken op orde te krijgen zodat hij mij kan geven wat ik verdien? Dat er ondanks dit alles echt een man met een hart van goud is die dit allemaal niet zo bedoeld?

(zijn woorden)
Nee. Nee, nee, en nog eens nee (als ik zo vrij mag zijn).

Je hebt dit namelijk allemaal al gedaan voor hem! Tijd gegund (dat 'gunnen' ... kots), hem een kans gegeven en hem op zijn woord vertrouwd.

En het resultaat is dus dat zijn ex nu zwanger is van zijn kind.

Hij kan jou niet geven wat je verdient.
Wil je je nog 1x of nog heel vaak rot voelen? Je mag zelf kiezen.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:18
Ja. Gebrek aan eigenwaarde? Het idee dat er niks anders is? De belofte van zijn kant -voor de tweede keer- dat het echt allemaal fijn en mooi word? Dat ik geduld moet hebben en hem de tijd moet gunnen om zaken op orde te krijgen zodat hij mij kan geven wat ik verdien? Dat er ondanks dit alles echt een man met een hart van goud is die dit allemaal niet zo bedoeld?

(zijn woorden)
Maar het wordt alleen maar drama, en meer drama. Kappen dus. Woorden zeggen niets. Daden zijn van belang.
Alle reacties Link kopieren
Suusje666 schreef:
07-08-2020 09:20
Nee. Nee, nee, en nog eens nee (als ik zo vrij mag zijn).

Je hebt dit namelijk allemaal al gedaan voor hem! Tijd gegund (dat 'gunnen' ... kots), hem een kans gegeven en hem op zijn woord vertrouwd.

En het resultaat is dus dat zijn ex nu zwanger is van zijn kind.

Hij kan jou niet geven wat je verdient.
Dat is ook wat ik voel. Ik gun hem tijd. Het voordeel van de twijfel. Ik heb keer op keer gehoord hoe zijn ex hem het leven zuur maakte en hoeveel er door haar kapot gemaakt was en dat hij niks meer van of met haar wilde. Dat alles geregeld zou worden zodat zij geen deel meer uitmaakte van zijn leven -zover dat kan, ze hebben al 2 kinderen- en dit is het resultaat. Dit is wat ik krijg.
Alle reacties Link kopieren
Wat me trouwens opviel, TO - je topictitel is "Ex van vriend beweert zwanger te zijn".

Houd je je ergens nog vast aan de mogelijkheid dat zijn ex liegt?
Alle reacties Link kopieren
Drama, leugens, en gedraai. Dat is waar je relatie op gebaseerd is. Zet je roze bril af. Hier word je niet gelukkig van.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het nou? In je OP zeg je dat hij vreemd is gegaan met ex tijdens een ruzie tussen jullie, maar later zeg je dat je het toen had uitgemaakt. Even los van het feit dat je helemaal geen zin moet hebben in een man die niet eerlijk is en nieuwe banden met zijn ex smeedt, jullie waren uit elkaar toen hij met haar naar bed ging.

En ja het is kut, maar kom op Kata, je bent sterker dan dit en je kunt echt wel afscheid van hem nemen als je dat echt wil.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:18
Ja. Gebrek aan eigenwaarde? Het idee dat er niks anders is? De belofte van zijn kant -voor de tweede keer- dat het echt allemaal fijn en mooi word? Dat ik geduld moet hebben en hem de tijd moet gunnen om zaken op orde te krijgen zodat hij mij kan geven wat ik verdien? Dat er ondanks dit alles echt een man met een hart van goud is die dit allemaal niet zo bedoeld?

(zijn woorden)
Kijk naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt. Hij had minimaal een condoom kunnen gebruiken als hij echt jou als optie zag. En dan heb je het over the bare minimum (niet zeggen dat de ex niets voor hem betekent en er gelijk het bed nee induiken was uiteraard normaal fatsoenlijk gedrag geweest, maar dat is teveel gevraagd).
Echt nee, niet meer jouw probleem en wegwezen. Dit is jouw standaard niet.
Alle reacties Link kopieren
Suusje666 schreef:
07-08-2020 09:25
Wat me trouwens opviel, TO - je topictitel is "Ex van vriend beweert zwanger te zijn".

Houd je je ergens nog vast aan de mogelijkheid dat zijn ex liegt?
Hij zegt dat het kan. Dat ze zou kunnen liegen om ons uit elkaar te drijven. Dat zij zo is, dat ze liever alles kapot maakt en alles verliest.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:24
Dat is ook wat ik voel. Ik gun hem tijd. Het voordeel van de twijfel. Ik heb keer op keer gehoord hoe zijn ex hem het leven zuur maakte en hoeveel er door haar kapot gemaakt was en dat hij niks meer van of met haar wilde. Dat alles geregeld zou worden zodat zij geen deel meer uitmaakte van zijn leven -zover dat kan, ze hebben al 2 kinderen- en dit is het resultaat. Dit is wat ik krijg.
Je krijgt het niet wanneer je het niet accepteert.

Zo simpel als wat
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:24
Dat is ook wat ik voel. Ik gun hem tijd. Het voordeel van de twijfel. Ik heb keer op keer gehoord hoe zijn ex hem het leven zuur maakte en hoeveel er door haar kapot gemaakt was en dat hij niks meer van of met haar wilde. Dat alles geregeld zou worden zodat zij geen deel meer uitmaakte van zijn leven -zover dat kan, ze hebben al 2 kinderen- en dit is het resultaat. Dit is wat ik krijg.
Maar het maakt ook duidelijk wat voor man dit is en dat je daar heel ver van weg moet blijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
07-08-2020 09:26
Hoe zit het nou? In je OP zeg je dat hij vreemd is gegaan met ex tijdens een ruzie tussen jullie, maar later zeg je dat je het toen had uitgemaakt. Even los van het feit dat je helemaal geen zin moet hebben in een man die niet eerlijk is en nieuwe banden met zijn ex smeedt, jullie waren uit elkaar toen hij met haar naar bed ging.

En ja het is kut, maar kom op Kata, je bent sterker dan dit en je kunt echt wel afscheid van hem nemen als je dat echt wil.
We hadden woorden over het feit dat zijn ex om voor mij niet duidelijke redenen regelmatig bij hem in huis bleef slapen terwijl ze eigen woonruimte had. Ik heb hem in een gesprek gevraagd mij met rust te laten zodat ik kon nadenken. Ik ging dus nadenken en hij ging zijn ex neuken.
Alle reacties Link kopieren
'Ik geef veel om je maar ik wil op deze manier niet verder. Ik ga bij je weg.'
Alle reacties Link kopieren
Bedenk je ook in hoeverre het waar is wat hij zegt. Als zij zo vreselijk is, waarom gaat hij dan nog met haar naar bed?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:27
Hij zegt dat het kan. Dat ze zou kunnen liegen om ons uit elkaar te drijven. Dat zij zo is, dat ze liever alles kapot maakt en alles verliest.
Dat het kan - dus hij ontkent sowieso niet dat ze seks hebben gehad. Dat is al een dick-move, op ieder mogelijke manier.

TO, dit wordt een drama van jaren achter elkaar. Ik zou er maar vanuit gaan dat dat kind van hem is, want vertrouwen kun je hem niet, en ik voel aan m'n water dat zij hem niet zomaar vrijuit gaat laten gaan.

Kies voor een leuk leven met een leuke man die je kan vertrouwen, want die zijn er echt wel!
suusje666 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 09:30
4.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:28
We hadden woorden over het feit dat zijn ex om voor mij niet duidelijke redenen regelmatig bij hem in huis bleef slapen terwijl ze eigen woonruimte had. Ik heb hem in een gesprek gevraagd mij met rust te laten zodat ik kon nadenken. Ik ging dus nadenken en hij ging zijn ex neuken.
Dat zegt dan toch alles?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nu weet je dan ook waarom die ex zo'n kwaaie pier is. De variabele in al deze toestanden is hij. Niet boos zijn op jezelf, hij heeft je gewoon opgelicht. Daar kan jij niets aan doen. Behandel jezelf zoals je een goede vriendin zou behandelen als dit haar was overkomen. Daar zou je toch ook niet tegen zeggen 'wat ben jij een stommerd'.
Hij moet zich schamen, niet jij.
anoniem_394973 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 09:33
4.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
07-08-2020 09:29
Bedenk je ook in hoeverre het waar is wat hij zegt. Als zij zo vreselijk is, waarom gaat hij dan nog met haar naar bed?
Geloof mij, ik breek mijn nek hierover.
Zijn woorden; ik was dronken, verdrietig en het ging op haar initiatief.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:30
Geloof mij, ik breek mijn nek hierover.
Zijn woorden; ik was dronken, verdrietig en het ging op haar initiatief.
Klinkt plausibel
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat zij zijn ex is, wel zijn vrouw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
07-08-2020 09:32
Klinkt plausibel
:) dat zei mijn mannelijke beste vriend ook. Dat het niks met mij te maken heeft.
Als je hierin blijft investeren:
-lastige zwangerschap waarbij hij half bij haar moet intrekken want ojee en alles ingewikkeld
- jij kan geklaag en gemekker van hen hierover aanhoren want dit is niet wat hij wil, maar hij moet de fatsoenlijke man uitgangen
- ondertussen gaat hij toch steeds per ongeluk met haar naar bed, want zij wil hem terug
- zij wil dit met jou bespreken/inwrijven
- baby is er, toch relatie helemaal uit en Co ouderschap
- jij zit helft van de week met en baby want om de 1 of andere reden komt dat bij jou terecht. En hormonale moeder op je dak die steeds wil 'overleggen'
- tussendoor drama's in dat gezin waardoor hij daar steeds moet inspringen.

Echt. Run!!!!!
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:30
Geloof mij, ik breek mijn nek hierover.
Zijn woorden; ik was dronken, verdrietig en het ging op haar initiatief.
Zegt hij...


Echt, wordt wakker, hij liegt alles bij elkaar vanaf het begin. Waarom zou hij hier dan eerlijk over zijn? Natuurlijk geeft hij haar de schuld en is hij het zielige slachtoffer. Maar niemand die hem dwingt om te liegen, dat doet ie echt zelf
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
KataTonDemonaEaytoy schreef:
07-08-2020 09:27
Hij zegt dat het kan. Dat ze zou kunnen liegen om ons uit elkaar te drijven. Dat zij zo is, dat ze liever alles kapot maakt en alles verliest.
En wat dan nog? Het is mogelijk dat ze zwanger is en hij legt nu alle schuld bij haar. Er waren er wel twee voor nodig om mogelijk zwanger te worden.

Even doorbijten maar kies voor jezelf en je twee kinderen.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
07-08-2020 09:32
Klinkt plausibel
Die smoesjes heb jij ook gebruikt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven