Bash hier elkaars avatar
donderdag 6 augustus 2020 om 21:15
Omdat het soms even gezegd moet worden
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
Omdat het oplucht
Omdat het kan
Omdat het pijn doet
Omdat je avatar ook recht heeft op conflict!
Zo zei iemand tegen mij: “Dan neem ik zo maar aan dat die subtiel bruingespoten steroïde dumb-el-babe in glimkini en kerstrokje met bijpassend sufkuttensjaaltje ook bedoeld is om je standpunt over ordinair te illustreren?“
Bash hier elkaars avatar en spaar elkaar niet!
vrijdag 7 augustus 2020 om 10:45
Op de achterkant van jouw ava staat Ajax net zoals bij dit horloge.Westerpaviljoen schreef: ↑07-08-2020 06:22Oh kijk mij ik doe alsof ik op Grace Kelly lijk maar Ma Flodder komt meer in de buurt

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 augustus 2020 om 10:46
VANTA schreef: ↑07-08-2020 09:43Oooh de druk loopt op in mijn blikje!!!
https://images.app.goo.gl/imrXcJxTgsyWppHn9
(Plaatje doet ut niet)
Dat wordt gecensureerd. Persoonlijke aanvragen kunnen in 3-voud per pb op verzoek gehonoreerd worden na zorgvuldige screening van je geestelijk wanbeleid.
Ik kan vast melden dat je door de keuring bent.
vrijdag 7 augustus 2020 om 10:53
vrijdag 7 augustus 2020 om 10:57
Ooit schreef je dat je nooit te oud bent voor een lelijke spray tan, maar dat was natuurlijk een rookgordijn. In de oertijd wás er nog helemaal geen spray tan. Ik vraag me dus altijd af wát dat goedje op dat vel is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 7 augustus 2020 om 14:58
Nu kun je wel zo hooghartig op ons neerkijken, omdat je je in een koninklijke familie hebt weten te wringen, maar je bent en blijft een B-actrice met een “ doe maar een kapseltje”.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 7 augustus 2020 om 15:30
simbalabimba schreef: ↑07-08-2020 14:58Nu kun je wel zo hooghartig op ons neerkijken, omdat je je in een koninklijke familie hebt weten te wringen, maar je bent en blijft een B-actrice met een “ doe maar een kapseltje”.
Ik wilde eerst iets onaardigs zeggen, maar toen zag ik je avatar.
vrijdag 7 augustus 2020 om 15:40
alsof je zelf zo jong bent schreeuwerige hyperactieve “kindervriend”. Dat laatste heb ik altijd dubieus gevonden voor een man van jouw leeftijd met extreem veel lichaamsbeharing.
vrijdag 7 augustus 2020 om 16:30
Als ik zulke jampotglazen had, nam ik een blindegeleidhond.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 7 augustus 2020 om 16:32
Als ik er uit zag zoals jij, nam ik een blinde geleidehond.
vrijdag 7 augustus 2020 om 16:47
ik heb echt altijd gedacht dat jij de blindegeleidetekkel was van Shifty
vrijdag 7 augustus 2020 om 16:54
Puppets worden wijzer met de jaren.
En als je uit die overgangstunnelvisie bent gekomen, wil je dan een pb ontvangen met uitleg over opgenomen beelden en leeftijd?
Als je die minion hard genoeg in zijn buik probeert te slaan raak je met een beetje geluk het bandje wat aan de achterkant van zijn hoofd zijn bril vastsnoert in de gele kwabben, als je die bril opzet kun je misschien zo'n pb ook lezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:05
Dathoeft bij jou niet.DontYouHatePants schreef: ↑07-08-2020 16:57Ik meld me hier even zodat jullie naar behoefte mijn avatar kunnen bashen.
Jullie avatars zijn allemaal stom!!!
We kunnen gewoon wachten omdat je duidelijk niet je lippen spant terwijl die peuk wel oplicht.
1) rook komt in je ogen je jankt vanzelf.
2) je slobbert die peuk naar binnen, brand je lippen die tocb al zo groot als brandblaren zijn en jankt vanzelf.
3) je peuk valt als die slappe vlezige lippen en brandt jou. Dan jank je vanzelf.
Kies maar. Met je leuke avatar.
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:24
Weer zon millenial die denkt hip te zijn met een semi kunstzinnige avatarDontYouHatePants schreef: ↑07-08-2020 16:57Ik meld me hier even zodat jullie naar behoefte mijn avatar kunnen bashen.
Ga toch ZZPen joh
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:27
Ik ben veel te oud om een millenial te zijn joh, jij hooligan. Ajax forever!Westerpaviljoen schreef: ↑07-08-2020 17:24Weer zon millenial die denkt hip te zijn met een semi kunstzinnige avatar
Ga toch ZZPen joh
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:33
Ik weet toch niet hoe oud je bent kutneus.DontYouHatePants schreef: ↑07-08-2020 17:27Ik ben veel te oud om een millenial te zijn joh, jij hooligan. Ajax forever!
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:38
Dan ben ik ouder dan jij dus waar blijft mijnheer dan?
Vrouwtje
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:42
Sorry 'meneer' Hooligan, mijn fout!Westerpaviljoen schreef: ↑07-08-2020 17:38Dan ben ik ouder dan jij dus waar blijft mijnheer dan?
Vrouwtje
vrijdag 7 augustus 2020 om 19:06
Die posts van je zijn net zo grijsgrauw als die rookbek van je avatar.DontYouHatePants schreef: ↑07-08-2020 16:57Ik meld me hier even zodat jullie naar behoefte mijn avatar kunnen bashen.