Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Floddertje... spannend hoor! Wat gaat de tijd snel he?! Maar ben je het zat?

Wij zijn de afgelopen dagen druk met het kamertje geweest. Maandag en dinsdag hebben schoonouders behangen. Woensdag heb ik nieuwe box en ledikant gekocht. Ledikant 's avonds (tegen beter weten in) zelf in elkaar gezet en al opgemaakt. Zoooo leuk, met rose deken en bloemetjes lakentje!

Donderdag koninginnedag "gevierd" bij ons in het stadje. Kids uit logeren en die gingen vrijdag met opa en oma naar Austerlitz (grote speeltuin). Zodat wij konden ontbijten bij de Ikea en daar kast en ladekast (als commode) konden kopen. Die hebben we gelijk in elkaar gezet en het resultaat is zo ontzettend super! Ben er zooo blij mee. Nu kamertje soppen, kleertjes wassen, gordijnen nog (al wel besteld) en de kleine prinses kan komen.

Mebi... je blijft welkom hier hoor!

Miriam... super van jullie cadeau en die geldprijs is natuurlijk grandioos! Ik zou er ook enorm blij mee zijn. Ons oude huis is nog steeds niet verkocht, dus het geld gaat hard!

Als jullie iemand weten die tijdelijk wat willen huren op steenworpafstand van Utrecht (centrum/station is 20 min fietsen en 15 min met bus)... let me know!!!!

Carianne.... ik zou geloof ik wel zo'n test proberen. Zeker nu het jullie laatste ronde is. Baat het niet, schaadt het niet!

Dag meiden! Zet hem op met alles en vooral Floddertje...
Haha DE dag. Ws gaat het wel gebeuren vandaag. Heb vanaf 7.30 uur weeen. Spannend !!
Spannend Floddertje!! Zet hem op!!
En gefeliciteerd Prinsess!
Hi ladies..ik kom gewoon weer terug hoor, vind het echt saai zonder mijn praatje en ben benieuwd hoe het met jullie is.

Flodder, wat spannend!!!!!!!!!!!!! Is er al een baby geboren??

En een hele mooie buik trouwens...

Car, ik heb ook ovulatietesten gekocht, van sensi ofzoiets.

Ga ze volgende maand gebruiken, mits deze maand raak is hahaha. Het is alleen zo moeilijk in te schatten wanneer ik moet beginnen omdat ik onregelmatig ben. Vorige maand duurde mijn cyclus ruim 37 dagen, dus daar ging ik nu ook vanuit, maar nu had ik opeens vrijdagavond mijn ei (ik voel hem nl. ook, alleen geen voortekenen dus ben meestal te laat). Dat is dan dus deze keer een cyclus van 30 dagen. Dus nu 16 mei mijn NOD en volgens mij waren we er wel redelijk goed op tijd bij hahaha.Dus heb hele goede hoop, al blijft het een wonder.

Kan volgens mij zeker geen kwaad toch ...misschien zit je er idd net een paar dagen naast en helpt dit. Spannend, jij 18 mei je NOD. Gaan we weer samen op, toi toi toi!

Stella en Hoera wat ontzettend fijn dat jullie wederom een goede echo hadden gefeliciteerd! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn meiden, geniet er van!!

Miriam wat gaaf zeg die prijs! Terecht hoor, dat je onwijs blij bent!

(wie wil dat nou niet zo'n inloopkast )

GB wat leuk weer wat van je te horen, voor jou schiet het ook al op zeg! En wat heerlijk dat alles klaar staat, scheelt denk ik ook wat onrust? Gaat het verder goed met je?

Stella, ik was trouwens benieuwd hoe jij je, buiten het feit dat je hapyydepeppy bent om je zwangerschap, nu voelt? Voel je je niet meer zo down??Ik hoop het voor je ...

Princess, voor jou gaat het ook hard hoor, volgens mij liepen wij en beetje gelijk op toen toch? Ik zou 3 augustus uitgerekend zijn. Hoe voel jij je? Heb je al iets aan het kamertje gedaan? (sorry miss heb ik iets gemist hoor, heb niet alles terug gelezen nog).

ADL; Hoe gaat het met jou???

Oja, GB, zou je in het schema mijn NOD op 16 mei willen zetten? Thanks!

Koninginnendag, ja vreselijk, aan de andere kant vind ik het wel typisch hollands nu al te zeggen dat het nooit meer zo'n feest kan zijn. Geef die man alsjeblieft niet zoveel aandacht! Begrijp me niet verkeerd hoor, was echt geschokt, maar het zou toch niet eerlijk zijn als alles voortaan wordt afgelast door 1 zo'n gek?

Tja en die vent dood, wat voor straf zou hij gekregen hebben?

2 jaar en bij goed gedrag 1,5? Mensen die dit soort achterlijke acties uithalen hebben geen geweten en hij zou denk ik niet erg gebukt zijn gegaan aan buurtbewoners die hem negeren ofzo.

Nou goed, kan me er enorm boos over maken....

Ben net terug met mijn hubbie, we zijn samen 2 daagjes weggeweest, heerlijk romantisch weekend gehad (met hopelijk resultaat over 9 maanden hahaha). De kids worden pas na het eten door oma en opa thuis gebracht, dus we hebben nog even heerlijk rust. Alhoewel ik ze ook wel om me heen mis....

Nou ik hoop snel te horen hoe het met Flodder gaat, zet hem op meid!!!!
hey mebi..fijn dat je weer terug bent !!!

Ik kom toch even floddertje alvast heel veel succes wensen. je weet het nooit kan zo ineens zover zijn.....
wow, spannend Flodder! Let us know when P. has arrived! (ben erg benieuwd of het echt die naam wordt) You can do it Girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank Car, attent van je!

Gezelli Mebi! Ik ben nog niet aan het kamertje begonnen overigens. We hebben wel neutrale meubeltjes nog staan gelukkig en ook een extra kamer over.

Gb3; wat leuk een prinsesje!!!!!!! Wist ik nog niet of had ik iets gemist?
Oeeee Flodder nu ik dit lees heb je al een hele tijd weeen, dus wie weet is ons eerste forumbabietje geboren, spannend en hup floddertje hup!!!!

Mebi wij hebben jou ook gemist en wat fijn dat je er weer bent! Gezellig een weekendje met z'n tweetjes en wie weet over 9 maanden nog steeds plezier van je weekendje, spannend hoor!

GB3 wat heerlijk zo met het kamertje bezig zijn, dat schiet al lekker op!

Mirjam super toch die prijs! Die zouden wij ook wel kunnen gebruiken hoor, geniet er maar van en ook van die vakantie, waar gaat het reisje naar toe?

Princess van harte proficiat met je verjaardag!

Stella fijn het tuintje weer klaar voor de zomer, laat het BBQ weer maar beginnen!

Wij hebben echt heerlijke dagen met z'n viertjes zo, vrijdag, maandag en dinsdag zijn wij vrij (gemeente haha!) dus das wel lekker. Veel gewandeld, gespeeltuint en vanochtend bij eindhoven airport naar de vliegtuigen gaan kijken. Kortom lekker relaxed. Ik ben nog wel erg moe en weeig maar dat is allemaal goed te doen omdat je weet dat het voorbij gaat. Verder groeit het buikje gestaag en kan ik het eigenlijk niet meer verbergen. Binnenkort shoppen! Na 12 weken dan, nu redt ik het nog net met wat ik heb liggen. Wij hebben komende tijd drie feesten dus er mag wel iets moois aangeschaft worden.

Zo ga ff bankhangen en kom snel terug om te kijken want ik ben wel heel nieuwsgierig naar Flodder, alhoewel ik me kan voorstellen dat je niet direct de computer aanzet na je bevalling!
Floddertje, spannend, zet 'm op (of hopelijk heb je je baby al in je armen)

Mebi, welkom terug!

Ehm, sorry meiden van mijn schamele bijdrage van de laatste dagen. Neem soms toch een beetje afstand (uit zelfbescherming). Ik baal er regelmatig van dat ik nog geen cyclus heb ook al had ik het al een beetje verwacht dat het zo zou gaan. Maar ben er ook nog niet aan toe om te minderen met de bv, dat vind ik te vroeg. We sexen nu zonder condoom en zien wel of het resultaat heeft. Verder ook wel druk aan het leren voor m'n examen (6 mei aanstaande). Iemand vroeg welke opleiding ik doe, bedrijfsadm. med.

En met de kinderen gaat het goed, ook met dochter merken we verbetering!
Hier even snel, maar Floddertje heeft gisteren een zoon gekregen met de naam Pepijn. Heb het gespot op haar hyves en haar andere forum.

Floddertje, man, Timo en Floortje GEFELICITEERD!! met Pepijn, wat een geweldige naam!!!!!

Hoop dat alles goed gegaan is, en ook nog op de uitgerekende dautm, geweldig.
Prinsess: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Miriam: Leuk zeg om 1000 euro te winnen, en gelukkig is je cadeau incl. caravan heerlijk lekker genieten dus. En wat een impact kan dat hebben op die kleintje he, gelukkig hebben mijn kids niks gezien.

GB: Lekker dat je het kamertje afhebt, nu kun je lekker gaan inrichten en genieten. Hoe gaat het lichamelijk?

Mebi: Gezellig dat je er weer bent, ik heb nu een maand thuisgezeten en ben nu weer aan het werk voor drie dagen en dat lucht zoveel op, mijn vriend die werkt nu 4 dagen en dus hoeven de kids maar 2 dagen naar de opvang en dat geeft ook erg veel rust.

Hoera: Hier ook al een beginnend buikje maar zal de aankomende weken nog makkelijk in mijn gewone kleding passen denk ik. Maar shoppen is altijd leuk. En lekker zeg, met het gezin al die dagen vrij. Mijn virend is vandaag en morgen wel vrij ik vandaag niet helaas.

Heb een ideetje misschien kunnen jullie even de hyves checken.
Flodder, GEFELICITEERD!!!! Hoop dat alles goed is verlopen, geniet van je gezinnetje!

ADL, ik herken dat wel, die zelfbescherming, soms wil je iets zo graag, dat je er alleen maar mee bezig bent. Juist goed van je dat je jezelf een beetje beschermd.

Blijft dat cyclus echt uit vanwege de borstvoeding?

Ik ben na Djordi ook nooit ongesteld geweest, maar gaf geen borstvoeding. Hij is in september geboren en in juni kwam ik erachter dat ik 7 weken zwanger was. Neem je tijd meid, en geeft niks hoor als je hier wat minder aanwezig bent als je dat nodig hebt voor jezelf.

GB ik had er helemaal overheen gelezen dat je een meid krijgt!

Leuk hoor, 2 grote knullen en dan zo'n prinsesje erbij....

Klinkt gezelig Hoera, en herkenbaar hier hahah, alleen gaan wij naar Schiphol. Wat fijn dat je buikje zo groeit, hoever ben je nu, ben je al bijna de 12 weken voorbij???

Stella jouw buikje ook al aan het groeien???

Nou ik ga even lekker bankhangen met de kids. Zo'n weekend logeren is leuk, maar het hakt er wel in bij ze. Ze zijn heel erg moe. Dus we gaan even lekker een dvd-tje kijken....

Fijne dag allemaal!
Flodder en gezin: van harte gefeliciteerd met Pepijn !!!

Ik hoop dat alles goed gegaan is!?

yeah, het eerste derde wondertje van ons forum; dat er nog maar velen mogen volgen!
Oh GB even voor het schema mijn uitgerekende datum is

4-12-2009
floddertje....wauw wat goed zeg !! Een zoon en met een hele mooie naam. Gefeliciteerd !!!!!

Ik heb niet zoveel tijd dus ik kwam alleen even kijken of er nieuws was...tot laterrrrrrrrrrr
Gefeliciteerd Floddertje!! Cool!

Hier verder zijn gangetje.. Beetje depri, ergens idioot want mijn broertje vertelde gisteren dat hij vader wordt! De laatste uit ons gezin.. Alleen is ze dus al 13 weken zwanger.. Horen we dat gewoon als een van de laatste, terwijl haar familie al ruim 6 weken op de hoogte is.. Voelt gewoon een beetje 2e rangs en onbelangrijk (sorry voor mijn ego bericht) Ik mis dan op dat soort momentjes mijn moeder behoorlijk, want als zij nog leefde hadden we het waarschijnlijk ook allang geweten.. En ik ben/was vrij close met mijn broertje altijd.. Mijn man vindt dat ik het me wel erg aantrek en dat zij het toch zelf moeten weten etc.. Ik vertelde het hun wel vrijwel in dezelfde week nog als we het wisten van onze kids.. Maar dat gevoel van minder belangrijk zijn heb ik al iets langer, gewoon door de houding en het in de wereld komen van hun nieuwtjes van hun de laatste tijd. Ik baal daar wel een beetje van. Gelukkig is mijn broertje helemaal volledig lid van haar familie.. Dat is voor hem wel fijn, al betekent dat misschien dat wij daardoor gewoon minder belangrijk en aanwezig hoeven zijn voor hem.. (nogmaals sorry voor het bericht, ik moest het even kwijt.. weet niet zo goed wat ik er mee moet)

Voel me ook niet lekker, al een paar daagjes niet maar moeten nu wel aan de klus de komende dagen.. Heb toch die testen niet gehaald, we doen het gewoon elke dag nu en anders pech..

Tot later...
Floddertje en gezin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn! Hele leuke naam!

Carianne, dikke .

Mebi, ik denk bijna zeker te weten dat het door de bv komt dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Dat was bij m'n dochter ook zo. Pas toen ik minder ging voeden/kolven kreeg ik m'n cyclus weer terug. Schijnt normaal te zijn maar wel frustrerend als je graag zwanger wilt worden. Maar goed, ik laat het even op z'n beloop en wie weet ben ik over een aantal maanden toch onverwacht zwanger zonder ongesteld te worden. Kan natuurlijk ook nog.
heey meiden, ik klim even van de roze wolk voor jullie :-)

Heb beperkt internet boven, draadloze is niet optimaal. Heb het hele verhaal op maart 2005 en december 2006 staan voor als je wil weten hoe het is gegaan. Niet heel persoonlijk maar wel zo makkelijk
floddertje..even knippen en plakken ;)

hahahaha

nee meid van harte en geniet er lekker van. Ik lees het verhaal nog wel.

knuffffff
Hoera voor Flodder!!! Meid van harte en wat een prachtige naam!!!(heeft bij ons ook de revue gepasseerd. Ik ga zo lezen hoe het allemaal is gegaan, geniet van de kraamhulp deze week en van je kleine mannetje! Ook proficiat aan manlief en de grote broer en zus!

Car ik kan me voorstellen dat het geen prettig gevoel geeft zo met je broer, heb je er al eens met hem over gesproken? Wie weet heeft ie het echt niet in de gaten. Kl... dat je je rot voelt al een paar dagen, ik hoop zo voor jullie dat het raak is deze dagen, sterkte!

ADL het is idd verstandig om het op zn beloop te laten als je de bv nog niet wil stoppen, misschien heeft de natuur dat ook wel zo bedacht dan, en wat fijn dat het met je meisje beter gaat!

Zo ons vakantieweekje zit erop. Lekker uitgerust en van de kindjes genoten. Ik vind het dan ook altijd wel weer lekker om een dagje te werken morgen. Moeheid is er nog, misselijkheid neemt af en eetlust weer toe, het voelt goed allemaal
Tjonge jonge... had ik het GROTE NIEUWS toch bijna gemist!

Floddertje... super van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pepijn! Erg leuke naam! Ik ga zo je verhaal lezen! Geniet van je blauwe wolk. En binnenkort vind ik het leuk om te horen hoe het gaat met zo'n kleine druif en nog 2 kotertjes!

Carianne.. sterkte, zet hem op meid. Laat je niet gek maken.

Stella... ja ik ben blij dat het kamertje klaar is. Heb inmiddels ook alle kleertjes (heerlijk dat shoppen) en dergelijken gewassen en deels gestreken.

Lichamelijk gaat het niet zo best. Bekken en SI-gewricht spelen behoorlijk parten en daardoor ben ik toch wel erg beperkt, merk ik. Baal, baal! Vandaag heb ik ook een enorme pest-dag. Veel pijn, van dat verschrikkelijke rotweer, wasmachine die kuren heeft, ... zeer slechte ingredienten voor mijn humeur!

Ik ga nog even het bevallingsverhaal lezen en hyves checken!
Zo te lezen is het allemaal snel gegaan Flodder! Hoe gaat hetnu?

En wat vinden Timo en Floor ervan? Ik ben ook erg benieuwd hoe jullie het ervaren strakkies, zo'n 3e uk erbij....genietse!

Car, wat vervelend dat je je effe zo rot voelt. EN dan ook dat gedoe van je broer erbij. Mannen zijn soms zo kortzichtig als het om zulke dingen gaat. En zwangeren vrouwen trekken meestal toch heel erg naar hun eigen familie. Dat is helaas wel zo....

Als het je echt veel verdriet doet zou ik het toch echt tegen hem zeggen, grote kans dat hij het zich totaal niet realiseert hoor, maar daar mag je hem best op wijzen. Kom maar lekker hier spuien en hopelijk trekt dat rotte gevoel snel weg! Kop op meid!

GB, balen dat je last hebt van je bekken! Ik ken dat niet, maar kun je er wat tegen doen? Hoe ver ben je nu precies???

Hoera, heerlijk meid dat je misselijkheid wegtrekt, en dat het zo goed voelt. Goed dat je er vertrouwen in hebt, lijkt me nl echt moeilijk na een miskraam. Geniet ervan!!

Nou ik ga snel weer hollen, moet de kids halen....

(ben aan het aftellen naar 14 mei, maar jeetje wat gaat dat langzaam zeg...vind je ook niet Car???)
GB heel bergijpelijk hoor een keertje een pesthumeur,lijkt me ook supervervelend om last van je bekken te hebben, sterkte iig.

Mebi die eerste twee weken gaan snel maar dan...aaarg echt zwaar irritant dat wachten, ben alvast begonnen met duimen!
Ja Mebi, idd zwaar irritant! 14 mei is mijn mannetje jarig.. Weet niet of ik dan al kan testen (18 mei is eigenlijk de eerste dag weer volgens het cyclus) maar dat zou een leuk verjaardagskadootje zijn.. We zullen geduldig afwachten (ahum..)
Hi GB3, je hebt Mebi en mij door elkaar gehaald.. Mijn NOD zou rond 18 mei zijn en van Mebi volgens mij rond 14 mei.. Wil je dat weer even wijzigen?

Liefs, Car.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven