Daten wat voel je?
donderdag 13 augustus 2020 om 08:34
Hallotjes,
Sinds kort leuk aan het daten, het lijkt echt de ideale man.
We hebben elkaar via een app ontmoet, ik wist nog niet echt hoe hij eruit zag maar ik ging vooral op de klik via appcontact op date.
na 2 weken appen gingen we iets leuks doen. in het echt vond ik hem knap! maar hij is wel qua uiterlijk een ander type dan ik normaal op val. (blond - brunette)
na enkele dates (elke keer nog steeds zon goede klik), ben ik in mn hoofd aan het denken wat ik wil. ik denk vooral dat ik mezelf gek maak.
we kunnen overal goed over praten en hebben de grootste lol samen. Ook over serieuze dingen, hij ziet het echt wel zitten. Ik ook, maar ik vraag mezelf af wat ik moet voelen? of ik überhaupt al iets moet voelen? het is nog maar kort om iets te voelen, maar is het ook zo dat naar mate je langer met iemand bent de persoon aantrekkelijker wordt?
Vind ik hem knap, hij heeft hele mooie ogen, mond, tanden, maar wanneer voel je dat je aantrekkingskracht hebt? want ik heb na enkele dates nog niet het gevoel dat ik hem continu om de nek wil hangen of dat ik met hem het bed wil delen. ( nu is het ook hoog zomer en 30 graden)
Maar als ik terug denk had ik dat met mijn vorige relatie ook volgensmij niet in het begin...
is dit normaal? Nu begrijp ik dat we het leuk hebben en rustig aan doen maar ik wil niet iemands tijd verdoen. maar aan de andere kant denk ik nee ik wil niet dat het stopt.
hebben jullie tips? mijn hoofd werkt namelijk overuren..
We hebben elkaar via een app ontmoet, ik wist nog niet echt hoe hij eruit zag maar ik ging vooral op de klik via appcontact op date.
na 2 weken appen gingen we iets leuks doen. in het echt vond ik hem knap! maar hij is wel qua uiterlijk een ander type dan ik normaal op val. (blond - brunette)
na enkele dates (elke keer nog steeds zon goede klik), ben ik in mn hoofd aan het denken wat ik wil. ik denk vooral dat ik mezelf gek maak.
we kunnen overal goed over praten en hebben de grootste lol samen. Ook over serieuze dingen, hij ziet het echt wel zitten. Ik ook, maar ik vraag mezelf af wat ik moet voelen? of ik überhaupt al iets moet voelen? het is nog maar kort om iets te voelen, maar is het ook zo dat naar mate je langer met iemand bent de persoon aantrekkelijker wordt?
Vind ik hem knap, hij heeft hele mooie ogen, mond, tanden, maar wanneer voel je dat je aantrekkingskracht hebt? want ik heb na enkele dates nog niet het gevoel dat ik hem continu om de nek wil hangen of dat ik met hem het bed wil delen. ( nu is het ook hoog zomer en 30 graden)
Maar als ik terug denk had ik dat met mijn vorige relatie ook volgensmij niet in het begin...
is dit normaal? Nu begrijp ik dat we het leuk hebben en rustig aan doen maar ik wil niet iemands tijd verdoen. maar aan de andere kant denk ik nee ik wil niet dat het stopt.
donderdag 13 augustus 2020 om 08:39
Dat je niet direct verliefd bent is geen enkel probleem. Liefde moeit groeien
Ik denk dat ik pas na een maand of 3 echt verliefd werd. Maar ik vond vriend wel heel aantrekkelijk en wilde hem zeker mn bed in sleuren. Dus die aantrekkingskracht was er wel.
Dus dat seksuele stukje dat moet er wel zijn vind ik. Verliefdheid dat kan nog wel komen.
En anders ben je gewoon goede vrienden.
Verder wat Himalaya zegt. Denk ook eens na over de manier waarop je mannen beoordeeld.
Ik denk dat ik pas na een maand of 3 echt verliefd werd. Maar ik vond vriend wel heel aantrekkelijk en wilde hem zeker mn bed in sleuren. Dus die aantrekkingskracht was er wel.
Dus dat seksuele stukje dat moet er wel zijn vind ik. Verliefdheid dat kan nog wel komen.
En anders ben je gewoon goede vrienden.
Verder wat Himalaya zegt. Denk ook eens na over de manier waarop je mannen beoordeeld.
donderdag 13 augustus 2020 om 08:56
Dat gaat in stappen. In het begin wil je een man leuk genoeg om de date uit te zitten. En dan bekijk je of hij goed genoeg is voor een volgende date. En na de derde date kijk je of hij leuk genoeg voor een vrijpartij is. Soms word je verrast, dan weer eens teleurgesteld en dat bepaalt de volgende stap. De seks was raar maar misschien was hij nerveus. Of hij doet wel druk als hij een vriend ziet. Of: hij is niet bepaald goed in de keuken. Maar: het is zo'n schat als hij lacht. En hij kijkt zo warm naar me.
Soms gaat dat ontzettend snel en dan race je door de eerste weken heen en voel je op je klompen aan dat dit je maatje gaat worden maar jij bent dus al vrij vroeg aan het dubben. De tegens zijn nu al overheersend over de pro's.
Soms gaat dat ontzettend snel en dan race je door de eerste weken heen en voel je op je klompen aan dat dit je maatje gaat worden maar jij bent dus al vrij vroeg aan het dubben. De tegens zijn nu al overheersend over de pro's.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 13 augustus 2020 om 09:25
Als je na enkele dates nog geen gevoel hebt dat je met hem seks wil hebben, dan is de kans klein dat dat later nog komt. Is prima natuurlijk, je moet helemaal niets.
Een goede klik hebben zonder lichamelijk te willen zijn lijkt eerder dat je een vriend zonder benefits hebt gevonden, dat kan en mag natuurlijk ook.
Een goede klik hebben zonder lichamelijk te willen zijn lijkt eerder dat je een vriend zonder benefits hebt gevonden, dat kan en mag natuurlijk ook.
donderdag 13 augustus 2020 om 09:28
het klinkt wat zweverig, maar toen ik mijn man leerde kennen wist ik, dat dit degene was, waar ik oud mee ging worden.
Ik zag hem zelfs als vader voor mijn kinderen 9en ik had niet eens een echte kinderwens). Weinig twijfel
een goeie relatie (mijn ervaring) loopt direct soepel, gaat goed, je snapt elkaar, je snapt elkaars ouders. Natuurlijk wringt het wel eens, maar niet op grote zaken, niet op principes, niet op hoe je in het leven staat etc.
Een leuke relatie hoeft je niet over te twijfelen of voor te vechten/aan te werken
Ik zag hem zelfs als vader voor mijn kinderen 9en ik had niet eens een echte kinderwens). Weinig twijfel
een goeie relatie (mijn ervaring) loopt direct soepel, gaat goed, je snapt elkaar, je snapt elkaars ouders. Natuurlijk wringt het wel eens, maar niet op grote zaken, niet op principes, niet op hoe je in het leven staat etc.
Een leuke relatie hoeft je niet over te twijfelen of voor te vechten/aan te werken
donderdag 13 augustus 2020 om 09:29
Ik vind het altijd zo bijzonder als iemand zegt: ik val op blond/donker/ rossig/ kaal enz. Natuurlijk kan het zo zijn dat je verliefd bent geworden op mannen die een uiterlijke overeenkomst hadden. Maar waarom zou je je zo blijven vastklampen aan dat specifieke kenmerk? Met die mannen is het blijkbaar niks geworden. En waarom zou je niet verliefd kunnen worden op iemand met een andere haarkleur?
Ik denk wel dat er na een aantal dates een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn waardoor je ook de behoefte voelt om iemand op seksueel vlak te leren kennen. Als er geen seksuele aantrekkingskracht is, houdt het wel op.
Maar misschien moet je het ook niet te veel analyseren want dat kan ook je gevoel in de weg staan. Bekijk het gewoon per date zoals Retrostar ook al mooi verwoorde!
Ik denk wel dat er na een aantal dates een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn waardoor je ook de behoefte voelt om iemand op seksueel vlak te leren kennen. Als er geen seksuele aantrekkingskracht is, houdt het wel op.
Maar misschien moet je het ook niet te veel analyseren want dat kan ook je gevoel in de weg staan. Bekijk het gewoon per date zoals Retrostar ook al mooi verwoorde!
donderdag 13 augustus 2020 om 09:33
Ben ik wel beetje met je eens, en soms kan je iemand heel knap vinden, leuke klik etc.. maar denk dat je wel IETS moet voelen in de zin van: ik wil je.. anders is het gewoon een tof persoon om leuke dingen mee te onderneme. ik geloof niet zo in 3 maanden daten en het wel zien...Of t laten groeien... je hebt slecht 6 sec nodig om te weten of je verliefd kan worden/bent.. en als je er echt over na moet denken dan zit t er gewoon niet in... Je moet meteen iets voelen naar mn ideeRodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑13-08-2020 09:25Als je na enkele dates nog geen gevoel hebt dat je met hem seks wil hebben, dan is de kans klein dat dat later nog komt. Is prima natuurlijk, je moet helemaal niets.
donderdag 13 augustus 2020 om 09:35
als het gevoel er niet is, gaat de ratio redenen verzinnenStippeltjesbehang schreef: ↑13-08-2020 09:29Ik vind het altijd zo bijzonder als iemand zegt: ik val op blond/donker/ rossig/ kaal enz. Natuurlijk kan het zo zijn dat je verliefd bent geworden op mannen die een uiterlijke overeenkomst hadden. Maar waarom zou je je zo blijven vastklampen aan dat specifieke kenmerk? Met die mannen is het blijkbaar niks geworden. En waarom zou je niet verliefd kunnen worden op iemand met een andere haarkleur?
in het geval van TO, ligt het blijkbaar aan zijn haarkleur, de kern is: dit wordt'um niet
donderdag 13 augustus 2020 om 10:22
Twijfelde je bij je vorige relatie ook over de aantrekkingskracht?XSaskiax schreef: ↑13-08-2020 08:34Hallotjes,
donderdag 13 augustus 2020 om 10:26
Het is zeker wel zo dat ik blij wordt om hem te zien, en zoenen wil ik wel. Hij heeft zoveel inhoud en zo’n leuke persoonlijkheid. Maar dat ben ik dus niet gewend, een jongen met inhoud. (Daten is dan ook al 5 jaar geleden, dus ik vind het ook allemaal apart en anders).
Verliefd of gevoelens krijg ik totaal niet snel, het bed in duiken doe ik ook niet snel, zeker in het begin heb ik weinig zin, maar zodra ik iemand vertrouw en ‘verliefd’ wordt stel ik mezelf beter open. (Ook dit weet ik waardoor het komt Aangerand door mijn familielid)
Ik ben een erge twijfelaar van mijzelf uit. Ik overdenk altijd alles, of het wel juist is, wat ik voel etc. En ik weet dat ik teveel op uiterlijk concentreer, maar ik vind het erg moeilijk om dat uit te schakelen terwijl ik nu echt wel qua persoonlijkheid echt een goede klik heb, alles gaat vanzelf, alles gaat soepel en geen stiltes of ongemakkelijkheden. Ik analyseer zoveel, dat moet ik loslaten. Want hij heeft alles wat ik aantrekkelijk vind, het is vooral ook bang om weer teleurgesteld te worden over 3 jaar of wat dan ook...
Helaas ookal slechte relaties gehad (vreemdgaan). Waardoor het vertrouwen slechter, deze indruk heb ik totaal niet bij deze jongen.
Die waren brunette, En dat was ook niets geworden
dus vandaar ander type in de zin van uiterlijk en innerlijk.
Ik moet zo erg leren loslaten
Verliefd of gevoelens krijg ik totaal niet snel, het bed in duiken doe ik ook niet snel, zeker in het begin heb ik weinig zin, maar zodra ik iemand vertrouw en ‘verliefd’ wordt stel ik mezelf beter open. (Ook dit weet ik waardoor het komt Aangerand door mijn familielid)
Ik ben een erge twijfelaar van mijzelf uit. Ik overdenk altijd alles, of het wel juist is, wat ik voel etc. En ik weet dat ik teveel op uiterlijk concentreer, maar ik vind het erg moeilijk om dat uit te schakelen terwijl ik nu echt wel qua persoonlijkheid echt een goede klik heb, alles gaat vanzelf, alles gaat soepel en geen stiltes of ongemakkelijkheden. Ik analyseer zoveel, dat moet ik loslaten. Want hij heeft alles wat ik aantrekkelijk vind, het is vooral ook bang om weer teleurgesteld te worden over 3 jaar of wat dan ook...
Helaas ookal slechte relaties gehad (vreemdgaan). Waardoor het vertrouwen slechter, deze indruk heb ik totaal niet bij deze jongen.
Die waren brunette, En dat was ook niets geworden
donderdag 13 augustus 2020 om 10:31
donderdag 13 augustus 2020 om 10:32
of je moet leren de juiste man vindenXSaskiax schreef: ↑13-08-2020 10:26Het is zeker wel zo dat ik blij wordt om hem te zien, en zoenen wil ik wel. Hij heeft zoveel inhoud en zo’n leuke persoonlijkheid. Maar dat ben ik dus niet gewend, een jongen met inhoud. (Daten is dan ook al 5 jaar geleden, dus ik vind het ook allemaal apart en anders).
Die waren brunette, En dat was ook niets gewordendus vandaar ander type in de zin van uiterlijk en innerlijk.
Vertrouwen op je onderbuik., die je ook nu weer zegt: dit is um niet
Maar jij wil je gevoel niet geloven
donderdag 13 augustus 2020 om 10:34
donderdag 13 augustus 2020 om 10:39
Eens.boekenlegger0 schreef: ↑13-08-2020 10:31Nu ik je laatste bericht lees, denk ik vooral geef jezelf tijd. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Als jij eerst vertrouwdheid moet voelen voor je het bed met iemand wil delen dan is het niet gek dat je dat gevoel nu nog niet hebt. Ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken,
Alles op een tempo dat voor jullie beiden prettig voelt.
En niet stoppen met samen praten over gevoelens en wensen. Wees zo open mogelijk alleen dan kun je samen ook een solide toekomst bouwen.
-Bunny-
donderdag 13 augustus 2020 om 12:20
Wellicht kan het zo zijn, maar ik heb nog nooit bij iemand gehad dat ik gelijk zoiets had van ja dit is hem.
Ik twijfel altijd, bij mijn ex ook heel veel getwijfeld, pas na half jaar kreeg ik rust.
Deze jongen is qua persoonlijkheid gewoon ook zo anders dan mijn exen, zoveel inhoud interesses, alleen maar positief. Ook dat ben ik niet gewend.
Ik denk ook bang om mezelf te verliezen in een relatie, dat had ik bij m’n ex opgeven moment wel dat ik er ook achter kwam dat tie vreemdging
Ik ben 24 jaar.
xsaskiax wijzigde dit bericht op 13-08-2020 12:22
11.08% gewijzigd
donderdag 13 augustus 2020 om 12:21
grote kans, dat je hem nog niet ontmoet hebtXSaskiax schreef: ↑13-08-2020 12:20Wellicht kan het zo zijn, maar ik heb nog nooit bij iemand gehad dat ik gelijk zoiets had van ja dit is hem.
Ik twijfel altijd, bij mijn ex ook heel veel getwijfeld, pas na half jaar kreeg ik rust.
Deze jongen is qua persoonlijkheid gewoon ook zo anders dan mijn exen, zoveel inhoud interesses, alleen maar positief. Ook dat ben ik niet gewend.
Ik ben 24 jaar.
OF, dat hij al in je buurt is, maar dat je niet voor hem openstaat
Maar echt, een fijne relatie voelt plots anders, dan wat je kende van jeexen
donderdag 13 augustus 2020 om 12:23
Ze schrijft toch dat dit anders voelt dan met haar exen. Ik denk dat jij TO nog meer onzeker maakt door je berichten. Haar twijfel hoeft geen signaal te zijn dat de relatie gedoemt is te mislukken.
donderdag 13 augustus 2020 om 12:25
Maar ze voelt niks voor hemboekenlegger0 schreef: ↑13-08-2020 12:23Ze schrijft toch dat dit anders voelt dan met haar exen. Ik denk dat jij TO nog meer onzeker maakt door je berichten. Haar twijfel hoeft geen signaal te zijn dat de relatie gedoemt is te mislukken.