Hoe versier ik een leuke man?

03-05-2009 19:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Af en toe spreek ik een leuke vent.

Hij woont bij mij in de buurt.

Ik ben verlieft op hem, maar weet niet goed hoe dit aan te pakken.

Heb hier nl geen ervaringen mee.

Iemand goeie tips?
Buurt BBQ organiseren?
volgende keer dat je hem spreekt, vraag hem of hij een keer wat komt drinken.
Okee komt-ie-dan-hè,

- kopje suiker lenen,

- heel zware boodschappentassen gaan dragen terwijl je langs zijn huis loopt,

-in geval van honden op dezelfde tijd als hij de hond gaan uitlaten,

- ketting van je fiets bij hem voor de deur

- jezelf buitensluiten (bij voorkeur op een regenachtige dag), en zeggen dat je vader, die de sleutel heeft, eraan komt, maar dat je met dit onstuimige weer wel warm gehouden wil worden

- hém de reserve sleutel van je huis toevertrouwen en jezelf bijna elke dag buitensluiten

- hopen dat hij misbruik gaat maken in zijn macht om jouw huis ongemerkt binnen te komen met deze reserve sleutel

- in de zomer vragen of hij je kan zien als je topless zont in de tuin/ op het balkon omdat je het in dat geval écht niet meer gaat doen (uhuh..)

- vragen of hij meegaat om dat nieuwe winkeltje, die nieuwe friettent, de boerderij met pasgeboren lammetjes, het ontbijt (voor maar 1 euro) bij de plaatselijke ikea, te verkennen/uitproberen/stukjes gras te voeren/nuttigen

Verder heel veel succes
Natuurlijk je reservesleutels van je huis brengen bij hem voor het geval je jezelf buitensluit. Biedt gelijk mogelijkheden voor een goed gesprek. Lees het buurmantopic van Isabelleinlove eens na. Bleek weliswaar nep te zijn maar er staan toch goede tips in.
Oke....

Dit is wel lachen, al die tips.

Jullie hebben me in elk geval op ideeen gebracht.

Nu nog durven....ahum.

Ik ben nogal een held op sokken namelijk, hahah.

Wish me luck.
Stiekem denk ik dat jij Isabel bent. Gewoon, aan de schrijfstijl en je reactie te zien.
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2009 @ 20:45:

Natuurlijk je reservesleutels van je huis brengen bij hem voor het geval je jezelf buitensluit. Biedt gelijk mogelijkheden voor een goed gesprek. Lees het buurmantopic van Isabelleinlove eens na. Bleek weliswaar nep te zijn maar er staan toch goede tips in.Zucht, dat was nog eens een leuk topic. Mede dankzij jou als dr. love natuurlijk. Jammer dat het nep was en toen ook ophield.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Laat hem het initiatief maar nemen als hij wil.
Dat verhaal over die buurman van een tijd geleden, was dat nep?
Yep! Hartstikke nep. Isa dubbelnickte en terwijl ze zogenaamd met de buurman op haar bank zat schreef haar echte nick dingen als: ben benieuwd hoe het nu is etc.
hoe weet je dan dat zij het is?
Angels zagen dat het hetzelfde ip adres was. Maar ze had zichzelf weggeven door onder de verkeerde nick in te loggen en te zeggen: ik ben nu thuis en ga nu schrijven! Een oplettende forummer had dat gezien voordat ze het veranderde, toen werden de angels ingeschakeld en viel ze door de mand.
Ah, ok.

Het is maar net waar je plezier aan beleeft.

Maar zoals ik al zei:

Laat hem het initiatief nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven