Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic
vrijdag 24 januari 2020 om 22:08
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*
GEEN SPOILERS S.V.P.
90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30
Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)
The other way S2 : vrijdagavond om 20.30
Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)
before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)
voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 15 augustus 2020 om 09:38
Ik was wel fan van Kenny en Armando, maar die scene met Kenny en dat Mexicaanse voedsel, omg, hoe ga je je redden in Mexico.
Even off topic, doet mij denken aan kennis van mij, was ook voor de liefde geemigreerd naar Maleisie, maar vond alles wat Maleisisch (of aziatisch) was eng, dus die zat 24u per dag in haar appartement en ging alleen naar een europese winkel en kocht daar haar Nederlandse producten.
Even off topic, doet mij denken aan kennis van mij, was ook voor de liefde geemigreerd naar Maleisie, maar vond alles wat Maleisisch (of aziatisch) was eng, dus die zat 24u per dag in haar appartement en ging alleen naar een europese winkel en kocht daar haar Nederlandse producten.
zaterdag 15 augustus 2020 om 09:59
ik snap zulke mensen niet.., wat ga je daar dan doen?... als je met iemand gaat uit een andere cultuur probeer je je toch juist je verdiepen in de cultuur? .Naomir schreef: ↑15-08-2020 09:38Ik was wel fan van Kenny en Armando, maar die scene met Kenny en dat Mexicaanse voedsel, omg, hoe ga je je redden in Mexico.

zaterdag 15 augustus 2020 om 10:48
Dat lijkt mij ook. Maar goed, sommigen vinden het vertrouwde fijn. Ik dacht heerlijk, woon je in zon land, lekker genieten van het warme weer en alles wat het land te bieden heeft maar ze zat daar de hele dag in de airco gtst te kijken (ik ben serieus). Ik was op doorreis en bezocht haar en op de vraag, wat is leuk om heen te gaan, kon ze niet eens normaal antwoord op geven. In dat opzicht had ze prima in het 90 days format gepast.

zaterdag 15 augustus 2020 om 12:51
Kenny leek me tot nu toe best oké en het zag eruit alsof hij wist wat hij deed en waar hij terecht kwam. Het zag er niet zo naïef uit als sommige 90 day-ers, die bijvoorbeeld naar een islamitisch land verhuizen, maar echt geen idee hebben van de cultuur en daar totaal niet inpassen.
Maar in deze aflevering vond ik hem toch wel erg bekrompen over alles wat ‘anders’ was. Dat begon al direct in het huis, ging verder met de bank die niet dichtbij was, het eten, het drankje, alles eigenlijk.
Ik ben er niet meer zo van overtuigd dat dit een succes gaat worden.
Maar in deze aflevering vond ik hem toch wel erg bekrompen over alles wat ‘anders’ was. Dat begon al direct in het huis, ging verder met de bank die niet dichtbij was, het eten, het drankje, alles eigenlijk.
zaterdag 15 augustus 2020 om 12:56
vreselijk..., zijn ze nog samen?Naomir schreef: ↑15-08-2020 10:48Dat lijkt mij ook. Maar goed, sommigen vinden het vertrouwde fijn. Ik dacht heerlijk, woon je in zon land, lekker genieten van het warme weer en alles wat het land te bieden heeft maar ze zat daar de hele dag in de airco gtst te kijken (ik ben serieus). Ik was op doorreis en bezocht haar en op de vraag, wat is leuk om heen te gaan, kon ze niet eens normaal antwoord op geven. In dat opzicht had ze prima in het 90 days format gepast.
zaterdag 15 augustus 2020 om 13:37
Dat weet ik dus niet, ik weet dat ze even uit elkaar zijn geweest en daarna weer samen zijn gegaan. Ik heb inmiddels geen contact meer met haar.
Maar ze doen mij zo aan Jenny en Sumit denken. Zij woonde namelijk in het centrum van KL, en hij woonde niet eens bij haar in, hij woonde "bij zijn ouders" ergens in een woonwijk, een uur van het centrum af. Zijn ouders zouden haar niet accepteren en daarom had ze hun nog nooit gezien in al die jaren. Ze wist niet eens waar hij woonde, en niemand wist van haar bestaan af.
Ik heb weleens gevraagd, wat als hij zou onverwacht zou overlijden, hoe weet je het dan, dat wist ze ook niet.
Ik denk dat hij gewoon getrouwd was met kinderen.
zaterdag 15 augustus 2020 om 13:38
Klopt, ik vond hem nu ook voor het eerst echt bekrompen overkomen.Miss-Pippilotta schreef: ↑15-08-2020 12:51Kenny leek me tot nu toe best oké en het zag eruit alsof hij wist wat hij deed en waar hij terecht kwam. Het zag er niet zo naïef uit als sommige 90 day-ers, die bijvoorbeeld naar een islamitisch land verhuizen, maar echt geen idee hebben van de cultuur en daar totaal niet inpassen.
zaterdag 15 augustus 2020 om 18:26
Spaargeld. Ze had in nl gespaard en ging daar voor een proefperiode van 6 maanden heen. Geen werk. Ze volgde wel Engelse les, dat was het enige tijdstip dat ze de deur uitging.
zaterdag 15 augustus 2020 om 20:01
Ik kijk nu de aflevering van gisteren. Wat een mafklapper, die Brittany. Ik vind dat overdreven gedoe zo Amerikaans en lachwekkend.
En Kenny weet dat er in Mexico homofobie is. Dan ga je toch niet forceren om hand in hand te lopen?
En waarom geen Spaans geleerd de afgelopen jaren, zodat hij kan communiceren met zijn schoonfamilie en zijn leendochter?
En Jihoon zijn moeder die het normaal vindt dat mannen liegen.. koekoek.
En Kenny weet dat er in Mexico homofobie is. Dan ga je toch niet forceren om hand in hand te lopen?
En waarom geen Spaans geleerd de afgelopen jaren, zodat hij kan communiceren met zijn schoonfamilie en zijn leendochter?
En Jihoon zijn moeder die het normaal vindt dat mannen liegen.. koekoek.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 18 augustus 2020 om 21:43
Heerlijk!! Genieten van andermans ellende
dinsdag 18 augustus 2020 om 22:09
vind haar zwaar misselijkririanneke schreef: ↑18-08-2020 22:02Pfff Angela. Ik blijf dat een vreselijk mens vinden. Goh Andreii heeft geen werk. Hij vindt het fijn klaploper profiteur huisvader te zijn.

Larissa is net een op blaas pop

dinsdag 18 augustus 2020 om 22:15
Larissa wil the american dream vanuit haar luie stoel.
Nu mist ze ineens Coltiiieeeee, want die wou wel iedere dag sex. En die trok wel zijn portemonnee wanneer the queen dat weer eens eiste.