Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 4 mei 2009 om 08:44
maandag 4 mei 2009 om 08:52
Ik heb die porridge ook, bij mij zijn het geen havervlokken die erin zaten maar dikke graankorrels! Die vond ik irri, vandaar het douchegelavontuur. De geur is wel echt heeeerlijk, love it.
Ik heb van het weekend mn proefje ultra light (zonnebrand) gebruikt en er op mn gezicht allemaal kleine pukkeltjes/bobbeltjes van gekregen, zo klein dat ze bijna niet zichtbaar waren gelukkig, maar wel voelbaar. Ik was eerst bang dat ze van de eau roma waren, maar dat lijkt niet zo te zijn (ben dat door blijven gebruiken en bobbeltjes zijn bijna weg).
Het kan ook komen omdat ik voor het eerst verse artisjok heb gegeten, maar denk toch dat het door de ultra light komt. Jammer, ga hem wegdoen.
Verder ben ik nog steeds errug happy met mn bestelling. Ultrabland is een van mn favos, samen met eau roma en de shampoos (soft, big, trichomania)
Ik heb van het weekend mn proefje ultra light (zonnebrand) gebruikt en er op mn gezicht allemaal kleine pukkeltjes/bobbeltjes van gekregen, zo klein dat ze bijna niet zichtbaar waren gelukkig, maar wel voelbaar. Ik was eerst bang dat ze van de eau roma waren, maar dat lijkt niet zo te zijn (ben dat door blijven gebruiken en bobbeltjes zijn bijna weg).
Het kan ook komen omdat ik voor het eerst verse artisjok heb gegeten, maar denk toch dat het door de ultra light komt. Jammer, ga hem wegdoen.
Verder ben ik nog steeds errug happy met mn bestelling. Ultrabland is een van mn favos, samen met eau roma en de shampoos (soft, big, trichomania)
maandag 4 mei 2009 om 09:19
maandag 4 mei 2009 om 09:33
Ik gebruik ultrabland als een cleanser, dus twee tipjes op mn vingers, aanbrengen op gezicht, uitwrijven. Gaat ook goed op je ogen om oogmake-up te verwijderen (gaat er echt beter mee af dan wat dan ook). Daarna even wegwassen met warm washandje, eau roma, creme, klaar!
Omdat ultrabland lekker vettig is droogt het mn huid niet uit, en door de olieformule reinigt het heel goed
Omdat ultrabland lekker vettig is droogt het mn huid niet uit, en door de olieformule reinigt het heel goed
maandag 4 mei 2009 om 12:25
maandag 4 mei 2009 om 12:47
Ik heb ff uitgerekend wat ik kwijt was geweest als ik het nederland had besteld..
Nederland; 121,00 EURO exl verzendkosten
UK ;74.53 EURO exl verzendkosten
Verzendkosten zijn 10 pond maar samen gedaan met vriendinnetje
(Anders zijn die ook maar 4 euro meer dan hier in nederland)
Nadeel;je koopt wel heeeeel veeeel
Nederland; 121,00 EURO exl verzendkosten
UK ;74.53 EURO exl verzendkosten
Verzendkosten zijn 10 pond maar samen gedaan met vriendinnetje
(Anders zijn die ook maar 4 euro meer dan hier in nederland)
Nadeel;je koopt wel heeeeel veeeel
maandag 4 mei 2009 om 13:01
quote:elleinspe schreef op 04 mei 2009 @ 12:52:
Waar gebruik je die dusting toestand voor dan?
Glimmende huid ofzo?
Volgens mij zit ik dan de hele dag te niezen!
Voor een zachte,geurende huid.
En het lekkerst is het als je een bodycream hebt hebt opgedaan en dan de dusting
Je kan ook een beetje tussen de lakens doen of stofzuigerzak.
Waar gebruik je die dusting toestand voor dan?
Glimmende huid ofzo?
Volgens mij zit ik dan de hele dag te niezen!
Voor een zachte,geurende huid.
En het lekkerst is het als je een bodycream hebt hebt opgedaan en dan de dusting
Je kan ook een beetje tussen de lakens doen of stofzuigerzak.
dinsdag 5 mei 2009 om 08:51
Gedoucht met Porridge!
Echt een heerlijke geur, en niet echt last van die korreltjes gehad.
Maar zonder die korreltjes ( haver? ) zou die nog lekkerder zijn denk ik, maar ik vind 'm okè!
Gezicht gewassen met coalface, vind ik toch prettiger dan met aobs of herbalism ( makkelijker moet ik zeggen ).
Godiva shampoo ruikt heerlijk, maar toch zit/ligt mijn haar beter met Trichomania.
Echt een heerlijke geur, en niet echt last van die korreltjes gehad.
Maar zonder die korreltjes ( haver? ) zou die nog lekkerder zijn denk ik, maar ik vind 'm okè!
Gezicht gewassen met coalface, vind ik toch prettiger dan met aobs of herbalism ( makkelijker moet ik zeggen ).
Godiva shampoo ruikt heerlijk, maar toch zit/ligt mijn haar beter met Trichomania.