Whitenoise apparaat ervaringen?
zondag 16 augustus 2020 om 14:20
Ik ben een lichte slaper. ‘S nachts word ik menig keer wakker van langsrijdend verkeer of een gezinslid wat naar de wc gaat.
Dacht dan ook dat ik het beste zou slapen bij absolute stilte.
De afgelopen week heeft echter de ventilator de hele nacht staan brommen maar tot mijn verbazing heb ik voor het eerst in lange tijd een hele nacht doorgeslapen.
Door de achtergrondruis dus.
Die ventilator gaat straks weer in de kast. En dus heb ik me verdiept in een alternatief. Ik kom vanalles tegen. Het meeste is echter toegespitst op gebruik bij baby’s.
Wie heeft er een geluidsmachine/ whitenoise apparaat op zijn/haar nachtkastje en wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
Dacht dan ook dat ik het beste zou slapen bij absolute stilte.
De afgelopen week heeft echter de ventilator de hele nacht staan brommen maar tot mijn verbazing heb ik voor het eerst in lange tijd een hele nacht doorgeslapen.
Door de achtergrondruis dus.
Die ventilator gaat straks weer in de kast. En dus heb ik me verdiept in een alternatief. Ik kom vanalles tegen. Het meeste is echter toegespitst op gebruik bij baby’s.
Wie heeft er een geluidsmachine/ whitenoise apparaat op zijn/haar nachtkastje en wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zondag 16 augustus 2020 om 16:06
Die apps of apparaten voor baby’s geven hetzelfde geluid als die voor volwassenen. Dus dat zou niet uit moeten maken.
Kijk vooral naar de tijdsduur die het apparaat heeft. Die voor baby’s zijn vaak 30 minuten.
Wij hadden voor dochter de sound sleeper app. Die kan je op tijd instellen.
Ik zou voor een app op je telefoon gaan. Die zijn meestal gratis inderdaad.
Kijk vooral naar de tijdsduur die het apparaat heeft. Die voor baby’s zijn vaak 30 minuten.
Wij hadden voor dochter de sound sleeper app. Die kan je op tijd instellen.
Ik zou voor een app op je telefoon gaan. Die zijn meestal gratis inderdaad.
zondag 16 augustus 2020 om 16:13
Dat van die apps is een goede tip!
Maar dat geluid moet wel de hele nacht aan staan anders word ik alsnog wakker.
Die ‘baby’ apparaten schakelen na verloop van een bepaalde tijd uit heb ik begrepen. Hoe zit het met die apps? (En dan is mijn telefoon ‘s ochtends ook leeg vrees ik
Die ‘baby’ apparaten schakelen na verloop van een bepaalde tijd uit heb ik begrepen. Hoe zit het met die apps? (En dan is mijn telefoon ‘s ochtends ook leeg vrees ik
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zondag 16 augustus 2020 om 16:23
zondag 16 augustus 2020 om 16:26
Vera8 schreef: ↑16-08-2020 16:13Dat van die apps is een goede tip!
Die ‘baby’ apparaten schakelen na verloop van een bepaalde tijd uit heb ik begrepen. Hoe zit het met die apps? (En dan is mijn telefoon ‘s ochtends ook leeg vrees ik![]()
Dan koop je een goedkope/tweedehands/refurbished tablet/laptop die je dan aan de oplader laat liggen.
Of je laat die ventilator gewoon draaien, meestal kun je ze wel op een vaste stand zetten, richt je hem naar een hoekje.
Welterusten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zondag 16 augustus 2020 om 17:57
Die ik noemde net kan je op onbeperkt zetten. Draait hij de hele nacht door.Vera8 schreef: ↑16-08-2020 16:13Dat van die apps is een goede tip!
Die ‘baby’ apparaten schakelen na verloop van een bepaalde tijd uit heb ik begrepen. Hoe zit het met die apps? (En dan is mijn telefoon ‘s ochtends ook leeg vrees ik![]()
Je kan je telefoon toch aan de lader hangen?
Overigens is het voornamelijk geluid. Beeld kan je uitzetten. Dus misschien red je het wel n
zondag 16 augustus 2020 om 18:30
Honderden video's op YouTube te vinden met white noise geluiden. Gewoon ff aanzetten snachts op een oude tablet of telefoon. Scherm wordt vaak donker en geen onderbreking an reclame.
zondag 16 augustus 2020 om 18:34
Maar je kunt net zo goed een white noise apparaatje op bol aanschaffen. Kost een tientje ofzo. En dat blijft gewoon de hele nacht aan staan. Hoef je ook je telefoon niet naast je bed te houden. Ik heb er één en ik vind het echt heerlijk, gebruik hem al 4 jaar. Ik sliep eerst met oordopjes, maar sinds 4 jaar dus met zo'n white noise ding en als ik hem aan zet word ik al slaperig
ben ook een heel slechte slaper maar dit werkt goed.
maandag 17 augustus 2020 om 18:13
Ik heb er een, maar hij maakt op laagste stand nog teveel lawaai voor mij dus ik heb er nooit aan kunnen wennen
https://www.amazon.de/Dohm-700904-Schla ... B008JA0UC6
https://www.amazon.de/Dohm-700904-Schla ... B008JA0UC6