Mode & Beauty alle pijlers

Thomas Sabo

04-05-2009 13:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

wat zijn jullie ervaringen met Thomas Sabo sieraden?

Ik vind ze echt superleuk maar wil graag weten of ze ook kwalitatief goed zijn. Omdat je al gauw 200 euro betaald voor een leuk setje.

groetjes,

Priss
Ik zou iig niet bij die site bestellen!
quote:zusenzo schreef op 04 mei 2009 @ 13:29:

Ik zou iig niet bij die site bestellen!Nee, ik koop het gewoon bij de Bijenkorf in Amsterdam. Via het internet vind ik niet zo veilig.
Zo ook Bijenkorf Rotterdam. Hele mooie bedels. Heb de folder van Thomas Sabo en kwijl erbij....zijn wel reteduur
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ze lijken op de zilveren bedels van Charming (Ti Sento). Die zijn wel iets goedkoper.
En nog goedkoper en ook van zilver zijn de Zinzi bedels (o.a. te koop bij sakoshop.nl. Dat is een betrouwbaar adres. Ik heb er een heleboel Pandora bedels gekocht.
je kan dit soort bedels ook krijgen op de site van esprit... met een voortdurend veranderende collectie en beter betaalbaar ( de meeste tussen de 9.95 en 25.00, sommige zijn 70 euro.)

zijn ook te krijgen in veel van de esprit winkels
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hai, Ik was op het forum aan op zoek naar Thomas Sabo, ik heb zelf een Carlo Biagi armband met 4 charms en ik hoorde van Thomas Sabo. Ik vind Thomas Sabo wel mooi, maar heel erg duur van wat ik nu gezien heb. Mijn charms zijn net zo groot en mooi, maar bijna de helft goedkoper.

Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor ;)
quote:Eliza82 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:28:

Hai, Ik was op het forum aan op zoek naar Thomas Sabo, ik heb zelf een Carlo Biagi armband met 4 charms en ik hoorde van Thomas Sabo. Ik vind Thomas Sabo wel mooi, maar heel erg duur van wat ik nu gezien heb. Mijn charms zijn net zo groot en mooi, maar bijna de helft goedkoper.

Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor ;)En jij bent toevallig van zo'n bedeltjes-shop of graaf je uit verveling een oud tooic uit de stoffige diepten van het forum om over armbandjes te keuvelen?
Sorry voor de ontzettende kick, maar ik wil even wat info. Wil een aantal mensen bedanken en zat te denken aan een armband van thomas sabo. Heb op de website gekeken en zie armbanden van 30 euro. Nu keek ik vanmiddag bij v&d,maar zag daar nergens die armbanden. Alleen maar kettingen van ver boven de 100 euro. Ik snap het nu niet helemaal meer. Is zo'n armband van 30 euro dan geen zilver ofzo? Ik heb een leuke charm gezien met thank you erop en die was 30 euro. Leek me een leuk kadootje icm met die armband, maar twijfel nu wel over die prijs. Zeker omdat ik hier iedereen hoor dat het zo duur is. Zie ik iets over het hoofd of klopt die prijs wel gewoon?
Bij v&d verKopen ze toch geen Thomas Sabo? Ik ben daar eens gaan kijken en vond alleen maar van die goedkope look-likes.

Ik heb een armbandje van Thomas Sabo met 3 bedeltjes. Ik verzamel ze, dat vind ik leuker dan in 1 keer een hele armband kopen. Ik vraag ze als cadeautje van vrienden o.i.d. Met verjaardag of wanneer het cadeautjestijd is . Ik laat ze er dan 1 uitzoeken waarvan zij vinden dat ie echt bij me past (heb al 4 x de champagnefles gehad..... Hmmmmmm.. x-D

Vind TS ook leuker dan Ti Siento, omdat er veel meer keus is en er zijn ook gekleurde bedeltjes wat de combinatie met zilver wat leuker maakt.
Kwaliteit is overigens prima en er zit een grote variatie in

prijs.
Ow, zou dat het zijn! Ik dacht echt dat het Thomas sabo was....hmm, dure ripoff was het dan wel iig. Ik zal dan maar eens gaan kijken bij de bijenkorf. En het leek me idd ook een leuk kado omdat ik dan later altijd nog bedels bij kan geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven