Europarcs
zaterdag 22 augustus 2020 om 11:33
zaterdag 22 augustus 2020 om 11:34
campings? ze hebben geen plaatsen waar je met een caravan kan staan. Of bedoel je dat niet?
zaterdag 22 augustus 2020 om 11:34
Nee hoor, ze investeren veel in de parken en de faciliteiten worden uitgebreider.
Het zijn geen campings
zaterdag 22 augustus 2020 om 11:35
Klopt, even vooraf goed informeren naar het aanbod per park. Volgens mij zijn er parken met wellness, zwembad en kinderfaciliteiten, maar anderen hebben volgens mij minder uitgebreid aanbodLilly1234 schreef: ↑22-08-2020 11:33Ik ben een keer geweest. Je hebt huisjes en chalets, denk dat het per park verschilt ook. Het huisje was super mooi maar er zijn niet zoveel faciliteiten als bij een landal, roompot enz. Al kwam ik laatst een park tegen waar wel een zwembad was, dus dat zal ook per park verschillen.
zaterdag 22 augustus 2020 om 11:36
Ze bieden veel chalets aan, wat vroeger stacaravan heette, en volgens mij hebben sommige parken ook standplaatsen.butterfly1234 schreef: ↑22-08-2020 11:34campings? ze hebben geen plaatsen waar je met een caravan kan staan. Of bedoel je dat niet?
Overigens niets mis met een camping hoor, dat heeft vaak meer karakter en sfeer dan een Centerparcs, waar iedereen maar met zijn eigen gezinnetje in zijn stenen hokje zit.
zaterdag 22 augustus 2020 om 13:43
De allergoedkoopste chalets zijn wel wat meer richting niveau nette stacaravan, maar zodra je richting middenklasse gaat, is daar niks van te merken. De grote zijn zelfs gewoon houten huizen.KamilleT schreef: ↑22-08-2020 11:36Ze bieden veel chalets aan, wat vroeger stacaravan heette, en volgens mij hebben sommige parken ook standplaatsen.
Overigens niets mis met een camping hoor, dat heeft vaak meer karakter en sfeer dan een Centerparcs, waar iedereen maar met zijn eigen gezinnetje in zijn stenen hokje zit.
Ik ben op verschillende parken geweest en heb veel chalets van binnen gezien
maandag 24 augustus 2020 om 22:08
Binnenzwembad, speeltuin, net huisje.dikkerdjedap schreef: ↑24-08-2020 09:35Wat zoek je precies? Wat moet erbij zitten? De Europarcs hier in de buurt van het Veluwemeer heeft ontzettend veel. Is ook erg groot trouwens.
Binnen speeltuintje, restaurant zou ook fijn zijn