Europarcs

22-08-2020 11:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vaak midweken weg naar de bekende parken Landal, Center Parcs RCN en Roompot.

Maar nog nooit naar Europarcs geweest. Iemand ervaring?
Zijn gewoon goede parken. Pas europarcs resort de biesbosch geweest. Is prima te vertoeven.
Europarcs zijn toch meer een soort campings dan huisjesparken? In ieder geval met een stuk minder faciliteiten dan bijv Centerparcs.
Ik denk dat je het beter kunt vergelijken met Vacanceselect en Vacansoleil.
Mooie parken! Ze breiden steeds meer uit, zie steeds meer parken van ze verschijnen
Je hebt geen stenen huisjes zoals Landal of Centerparcs, maar chalets. Heel knus
Ik ben een keer geweest. Je hebt huisjes en chalets, denk dat het per park verschilt ook. Het huisje was super mooi maar er zijn niet zoveel faciliteiten als bij een landal, roompot enz. Al kwam ik laatst een park tegen waar wel een zwembad was, dus dat zal ook per park verschillen.
KamilleT schreef:
22-08-2020 11:30
Europarcs zijn toch meer een soort campings dan huisjesparken? In ieder geval met een stuk minder faciliteiten dan bijv Centerparcs.
campings? ze hebben geen plaatsen waar je met een caravan kan staan. Of bedoel je dat niet?
KamilleT schreef:
22-08-2020 11:30
Nee hoor, ze investeren veel in de parken en de faciliteiten worden uitgebreider.
Het zijn geen campings
Lilly1234 schreef:
22-08-2020 11:33
Ik ben een keer geweest. Je hebt huisjes en chalets, denk dat het per park verschilt ook. Het huisje was super mooi maar er zijn niet zoveel faciliteiten als bij een landal, roompot enz. Al kwam ik laatst een park tegen waar wel een zwembad was, dus dat zal ook per park verschillen.
Klopt, even vooraf goed informeren naar het aanbod per park. Volgens mij zijn er parken met wellness, zwembad en kinderfaciliteiten, maar anderen hebben volgens mij minder uitgebreid aanbod
butterfly1234 schreef:
22-08-2020 11:34
campings? ze hebben geen plaatsen waar je met een caravan kan staan. Of bedoel je dat niet?
Ze bieden veel chalets aan, wat vroeger stacaravan heette, en volgens mij hebben sommige parken ook standplaatsen.
Overigens niets mis met een camping hoor, dat heeft vaak meer karakter en sfeer dan een Centerparcs, waar iedereen maar met zijn eigen gezinnetje in zijn stenen hokje zit.
KamilleT schreef:
22-08-2020 11:36
Ze bieden veel chalets aan, wat vroeger stacaravan heette, en volgens mij hebben sommige parken ook standplaatsen.
Overigens niets mis met een camping hoor, dat heeft vaak meer karakter en sfeer dan een Centerparcs, waar iedereen maar met zijn eigen gezinnetje in zijn stenen hokje zit.
De allergoedkoopste chalets zijn wel wat meer richting niveau nette stacaravan, maar zodra je richting middenklasse gaat, is daar niks van te merken. De grote zijn zelfs gewoon houten huizen.
Ik ben op verschillende parken geweest en heb veel chalets van binnen gezien
Welke europarcs is dan vergelijkbaar met een Landal qua huisjes, zwembad en indoor faciliteiten?
Wat zoek je precies? Wat moet erbij zitten? De Europarcs hier in de buurt van het Veluwemeer heeft ontzettend veel. Is ook erg groot trouwens.
dikkerdjedap schreef:
24-08-2020 09:35
Wat zoek je precies? Wat moet erbij zitten? De Europarcs hier in de buurt van het Veluwemeer heeft ontzettend veel. Is ook erg groot trouwens.
Binnenzwembad, speeltuin, net huisje.
Binnen speeltuintje, restaurant zou ook fijn zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven