Theehuis!
maandag 4 mei 2009 om 19:08
maandag 4 mei 2009 om 19:25
quote:Kess schreef op 04 mei 2009 @ 19:08:
Tip 1 voor jongetjesmoeders: babyjongetjes plassen heel graag als de luier nét geopend is. Piemeltje omhoog, en dan het liefst alles in een omtrek van een metertje of 2 natsproeien. Dus: zodra de luier opengaat meteen doekje op piemeltje gooien!Mijn meisje kon ook heel goed in het rond plassen
Tip 1 voor jongetjesmoeders: babyjongetjes plassen heel graag als de luier nét geopend is. Piemeltje omhoog, en dan het liefst alles in een omtrek van een metertje of 2 natsproeien. Dus: zodra de luier opengaat meteen doekje op piemeltje gooien!Mijn meisje kon ook heel goed in het rond plassen
maandag 4 mei 2009 om 20:10
maandag 4 mei 2009 om 20:52
Ha Star en Kess.
Hier alles goed. Zelf wel snotverkouden, maar heb vakantie dus part of the deal.
Met jongens ook alles goed.
Vooral Ben is als nieuw sinds hij 'lactosevrij' eet. Kind straalt, lacht, haalt deugnietstreken uit (ipv op de bank te hangen als een zielig hoopje). Helemaal goed dus.
Jammergenoeg moeten we binnenkort gaan provoceren, dus wel lactose geven, maar we zien er tegenop omdat we na 2 jaar eindelijk een echt blije Ben hebben.
Mijn jongens hebben nooit in de rondte geplast. Goed opgevoed denk ik.
Jerry kwam vorige week na logeerpartijtje bij mijn ouders wel apetrots het volgende melden: "Jerry dikke drol in bad gelegd. Jerry lachen!"
Knap kind dat hij dat bij mijn ouders doet en niet thuis.
Hier alles goed. Zelf wel snotverkouden, maar heb vakantie dus part of the deal.
Met jongens ook alles goed.
Vooral Ben is als nieuw sinds hij 'lactosevrij' eet. Kind straalt, lacht, haalt deugnietstreken uit (ipv op de bank te hangen als een zielig hoopje). Helemaal goed dus.
Jammergenoeg moeten we binnenkort gaan provoceren, dus wel lactose geven, maar we zien er tegenop omdat we na 2 jaar eindelijk een echt blije Ben hebben.
Mijn jongens hebben nooit in de rondte geplast. Goed opgevoed denk ik.
Jerry kwam vorige week na logeerpartijtje bij mijn ouders wel apetrots het volgende melden: "Jerry dikke drol in bad gelegd. Jerry lachen!"
Knap kind dat hij dat bij mijn ouders doet en niet thuis.
maandag 4 mei 2009 om 22:36
Nou wie t eerst komt die t eerst maalt, dus die cape gaat lekker naar Dierewier, of Star moet vroeger bevallen
Wee Wee Tee Pee of gewoon een doekje. Ik ga toch maar voor dat laatste
Thanks voor de goede tips, Kess
Luun, fijn, zo'n stralende Ben. Kan me voorstellen dat je opziet tegen provoceren. Hopelijk valt het mee!
Dier, ja je opositionele voorspellingsgaven zijn beetje op he?
Ik ben echt alleen maar daar mee bezig nu, met gezond zijn en jongetje zijn. Zo leuk
Nog niks blauws gekocht Kess, mag het ook een andere kleur? Groen is wel cool
We hebben het nog niet aan Chica verteld. Die gaat helemaal uit van meisje, dus dat wordt wennen. En toen ik haar ophaalde van kdv moest ze huilen en had ze diarree en buikpijn dus we wachten tot morgen. Wilde haar eigenlijk naar kdv brengen en dag voor mezelf (want vrij wegens 5 mei) hebben morgen, maar das dus afwachten.
Wee Wee Tee Pee of gewoon een doekje. Ik ga toch maar voor dat laatste
Thanks voor de goede tips, Kess
Luun, fijn, zo'n stralende Ben. Kan me voorstellen dat je opziet tegen provoceren. Hopelijk valt het mee!
Dier, ja je opositionele voorspellingsgaven zijn beetje op he?
Ik ben echt alleen maar daar mee bezig nu, met gezond zijn en jongetje zijn. Zo leuk
Nog niks blauws gekocht Kess, mag het ook een andere kleur? Groen is wel cool
We hebben het nog niet aan Chica verteld. Die gaat helemaal uit van meisje, dus dat wordt wennen. En toen ik haar ophaalde van kdv moest ze huilen en had ze diarree en buikpijn dus we wachten tot morgen. Wilde haar eigenlijk naar kdv brengen en dag voor mezelf (want vrij wegens 5 mei) hebben morgen, maar das dus afwachten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 4 mei 2009 om 22:38
maandag 4 mei 2009 om 22:42
Wat wel lastig is aan jongetjes is kleding, vind ik. Toen ik een kraamcadeautje voor vriendin-met-dochter kocht, had ik 10 schattige truitjes/pakjes in mijn handen waaruit ik onmogelijk kon kiezen en voor neefjes vond ik alleen maar saai spul in de kleuren lichtblauw/donkerblauw/bruin/beige/legergroen. In het gunstigste geval was het dan gestreept met bovenstaande kleuren.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 4 mei 2009 om 22:49