Borstvoeding/kinderwens, eind 2019
zondag 15 september 2019 om 10:27
Zwanger worden tijdens het geven van borstvoeding kent wat uitdagingen. Geef je borstvoeding, of ben je hier onlangs mee gestopt, en wil je voor een kindje gaan of ben je in afwachting van een cyclus? Dan ben je van harte welkom om mee te kletsen!
Wachtwoord voor wijzigingen: september2016
Wachtwoord voor wijzigingen: september2016
borstvoeding_kinderwens wijzigde dit bericht op 15-04-2020 11:09
52.80% gewijzigd
dinsdag 21 april 2020 om 07:57
Gefeliciteerd nienemunt! Ik hoop heel erg dat het deze keer goed mag gaan! Fijn dat je man wat kan helpen nu. Knap dat je die knoop hebt doorgehakt. Ik vind dat ook lastig hoor, het is zo normaal geworden om te voeden.. soms denk ik het is goed zo, maar ik wil het ook nog niet kwijt ofzo. Mijn dochter is nu 17 maanden.
Klinkt inderdaad als een goed moment! Ik heb dat gedaan mat naar haar eigenkamer gaan ej stoppen met nachtvoeden. Nu slaapt ze in de regel lekker door! We kwamen van 6 nachtvoedingen af. Was een dingetje.
Helaas heb ik weinig te melden nog steeds niet gestart. Nog steeds de hoop dat het gaat gebeuren.
Klinkt inderdaad als een goed moment! Ik heb dat gedaan mat naar haar eigenkamer gaan ej stoppen met nachtvoeden. Nu slaapt ze in de regel lekker door! We kwamen van 6 nachtvoedingen af. Was een dingetje.
Helaas heb ik weinig te melden nog steeds niet gestart. Nog steeds de hoop dat het gaat gebeuren.
donderdag 20 augustus 2020 om 15:17
Hoe is het nu met jullie allemaal? Ik moest eventjes het topic terug zoeken!
Wonder boven wonder, maar ik ben zwanger! Veel sneller dan verwacht en dat terwijl ik nog borstvoeding geef. Wel nog eventjes heel spannend want vroege echo gehad en er was nog geen hartactie en vruchtje liet zich nog niet zien nu was dit met 5.6 dus dat zou kunnen kloppen..
Wonder boven wonder, maar ik ben zwanger! Veel sneller dan verwacht en dat terwijl ik nog borstvoeding geef. Wel nog eventjes heel spannend want vroege echo gehad en er was nog geen hartactie en vruchtje liet zich nog niet zien nu was dit met 5.6 dus dat zou kunnen kloppen..
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:56
Gefeliciteerd lalameme! Wat super! Hopelijk binnenkort meer te zien op de echo!
Hier gaat het goed, kindjes zijn inmiddels 4 en 2,5 en ik was erg aan het twijfelen over een derde maar denk nu dat die er niet meer gaat komen. Man heeft aangegeven dat toch niet zo te zien zitten en ikzelf ging toen we ervoor gingen ook weer twijfelen.. ik denk dat het goed is zo, maar had het geloof ik wel nog aan 'het lot' willen overlaten.
Hier gaat het goed, kindjes zijn inmiddels 4 en 2,5 en ik was erg aan het twijfelen over een derde maar denk nu dat die er niet meer gaat komen. Man heeft aangegeven dat toch niet zo te zien zitten en ikzelf ging toen we ervoor gingen ook weer twijfelen.. ik denk dat het goed is zo, maar had het geloof ik wel nog aan 'het lot' willen overlaten.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:13
Hee! worteltaart! Wat leuk! We hebben geschreven in het zwanger worden vanaf 2017 topic !
ik wist niet dat je hier meeschreef. Lastige keuzes waar jullie voor stonden, wie weet wat eventueel de toekomst brengt. Hier is dochter inmiddels ook alweer 21 maanden, gaat zo snel he!
Toevallig hadden wij vandaag een tweede echo en er was een kleine baby met een hartje te zien, wat een opluchting! Nu hopen dat alles goed blijft gaan en het kindje gezond is!
Toevallig hadden wij vandaag een tweede echo en er was een kleine baby met een hartje te zien, wat een opluchting! Nu hopen dat alles goed blijft gaan en het kindje gezond is!