Den Bosch

25-08-2020 16:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil met mij zijn favoriete plekken om te lunchen en te dineren delen? Wie heeft tips over leuke winkels (mode, wonen, schoenen, tassen).
Dit alles voor aanstaande vrijdag en zaterdag in Den Bosch.

Alvast bedankt!
The mind, once stretched by a new idea, never returns to its original dimensions
High tea bij de Groot voor gewoon lekker veel zoet of bij Pilkington’s voor de meer traditionele Engelse variant

Club Sandwich bij Da Silva
Even wat winkel adresjes die in me opkomen:
- Een en twintig, kleine conceptstore in de Snellestraat
- OAK, kledingboetiek, ook in de Snellestraat
- Casualz, niet hele onbekende merken maar wel een leuke verzameling, Vughterstraat
- Oerwoud, plantenwinkel en cafe, Vughterstraat. Ze hebben ook een nieuwe zaak in dezelfde straat (Plant) maar daar ben ik nog niet geweest.
- Sissyboy in de Vughterstraat, niet onbekend natuurlijk maar is wel een grote zaak
- Westside, mode en interieur in de Verwerstraat
- Het Gasseltje in de Gasselstraat, hele muur vol leuke oorbellen
- Swanstore in de Hinthamerstraat, conceptstore van het bekende Swanmarket concept.
- Sostrene grene, is een leuke keten van kleine interieurspullen

Misschien bedenk ik me straks nog meer
anappleaday wijzigde dit bericht op 25-08-2020 16:27
9.60% gewijzigd
Voor eten:

- DIT, grappig restaurantje voor shared dining,
- Nomnom, ook een beetje tapas achtig maar ook lekkere broodjes voor de lunch
- Zaher, fantastisch Afghaans restaurant aan de rand van het centrum
- Ff Swanjee, ook shared dining maar ook lekkere grillgerechten
- Wijn bij Stijn, wijnbar met lekkere hapjes
- Pompen en Verlouw, buiten het centrum maar wel heel lekker voor de lunch. En je kijkt zo een design meubelzaak in.
Jammer dat het slecht weer wordt want er zijn echt veel leuke popupterrassen op het moment...
Oh en natuurlijk de beste hamburgers in town bij Bar 35!
En snoepjes bij Tumtum
Bossche Bol bij Jan De Groot.
(Hij heeft nog veel meer.)

's Avonds eten bij Stefano's in de Stoofstraat.
Check wel even of je in Corona-tijd moet reserveren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
En even de Sint Jan in en omhoog kijken! (O)
Verkadefabriek is een heel relaxte plek en altijd prima eten voor een prima prijs.
Een gebakje eten bij Jan de Groot of Pilkingtons, lunchen bij stadsbistro Christoffel en dineren bij Padrino's, een lekker Italiaans restaurant.
Iedereen erg bedankt! We hebben genoeg te doen zie ik al :)
Het weer lijkt inderdaad niet erg mooi te worden, dat is jammer, maar het is niet anders.
The mind, once stretched by a new idea, never returns to its original dimensions
Eten bij Buurt, Dit, de Overkant, het Mariapaviljoen, De Kemping (tegenover Buurt) is erg leuk, de Rooftopbar bij de Wolvenhoek.
Of ga eten in het Smakenrad (een reuzenrad dat bij de Pettelaar staat).
Doe een stadswandeling (via de VVV), doe een rondvaart of huur een bootje en vaar over de Binnendieze.
Ga naar het Noord Brabants Museum en het Stedelijk Museum en bezoek de Sint Jan.
Bij slecht weer: ga naar de film of een voorstelling in de Verkadefabriek.

Kijk voor meer info ook op www.debosschezomer.nl
daar staan allerlei bijzondere initiatieven voor horeca en voorstellingen voor deze zomer tijdens Corona.
Smakenrad van te voren reserveren!
Er is een nieuw restaurantje in de Korte Putstraat. Het heet Noeme en je kunt er superlekker eten met erg leuke bediening. Ik ga er morgen ook weer heen (3e x deze maand :yum: )
Het is ook heel leuk om bij de Kring een rondvaart over de Binnendieze te doen. Wordt door vrijwilligers gedaan en die vertellen er ook veel bij. Wel van te voren reserveren.
Is het smakenrad leuk? Ik kwam er pas langs met de kinderen en nu willen ze er in.
Op vrijdagochtend er biologische markt in Den Bosch, misschien ook leuk om even heen te gaan (als het niet hoost).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven