NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jaaaaaaaaa een jongetje

Gefeliciteerd inad ook voor ier en chica
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
jeeeej Inad krijgt een echte Mini ier
Wie kijkt er dodenherdenking hier? Of ben ik de enige muts?
668, the neighbour of the Beast
ik kijk m ook
Ik vind het toch altijd iets bijzonders.... Iets indrukwekkends.
Wauw!

Dat was even geweldig. Dat Cohen het had over de aanwezigheid van de koningin en dat er een spontaan applaus uit brak.
Inad en Ier gefeliciteerd!!! Een goeie echo wat fijn!!

En een jongen ik wistut! Lekker makkelijk achteraf haha vallen de meisjesnamen in ieder geval af

Tuurlijk kijk/keek ik dodenherdenking, ff niet vergeten over een half uurtje de vlag binnen te halen..

Applaus was inderdaad mooi
borrie mijn bottelgoeroe

ik vond het ook erg mooi maar ik ben een emomuts
yeahhhhh een piemol! Leuk hoor, een Irish ladje! *gaat weer werken*
Ik dacht al dat ik de enige dweper was weer.

De keunigin moest ook echt wel even slikken
Gefeliciteerd Inad!!!! Gelukkig gezond en wel.

Ik zat dodenherking te kijken. Nu 2 dingen door elkaar, Anna Frank en Der Untergang.

Ik zit nu op 5 thee, 2 bouillon en 6 glazen spa. Zal wel meer spa worden want ik heb aardappelschijfjes gegeten en ik eet bijna geen zout, krijg ik zo'n dorst van.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Yamuna:

Ik heb ze gekregen voor m'n verjaardag en weet niet waar ze gekocht zijn. Heb even op de onderkant gekeken voor je, maar zie geen merkje meer. Volgens mij is het van het merk 'Pt,' (PresentTime). Ik heb het olielampje zelf een keer gezien bij Brassa in Arnhem (maar heb op de website van Brassa gekeken en zie 'm daar niet meer). Als ik 'm nog eens tegen kom, zal ik aan je denken
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 22:27
Reden: Even beetje gewijzigd omdat Nietjes dachten dat Yamuna er niet meer was...
% gewijzigd
Peas on earth!
quote:Marels schreef op 04 mei 2009 @ 20:11:

Wauw!

Dat was even geweldig. Dat Cohen het had over de aanwezigheid van de koningin en dat er een spontaan applaus uit brak.net eindelijk via internet kunnen kijken, was idd erg mooi
Liefjes, ik ben weg!

Laters!
Ja, gaaf he EnGie!

Ik ben fan van de keunigin

Doehoei!
Jezus PODE, ik schrik me de pleuris. ( niet dat jij dat kan helpen, das mijn slordigheid in lezen )

In een flits lees ik "ik breek in om het volgende over Yamuna door tegeven" en ik zie kaarsjes staan. en

Wat Stom van mij...

Anyway. Mijn schoonouders hebben op de Kemping poolse buren die in een soort van frituur snack kaas fabriek werken. Ik heb 2 zakken kleine hete pepers gevuld met roomkaas gehad. ( even frituren dus ) Mijn God Die Dingen Zijn Lekker !!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
*moest stiekem even lachen om Boro*
quote:borodini schreef op 04 mei 2009 @ 22:05:

Jezus PODE, ik schrik me de pleuris. ( niet dat jij dat kan helpen, das mijn slordigheid in lezen )

In een flits lees ik "ik breek in om het volgende over Yamuna door tegeven" en ik zie kaarsjes staan. en

Wat Stom van mij...

en

Sorry hoor, ben nogal fotoplakplaatjesverslaafd sinds ik een nieuwe camera heb

Voor jou dan een meer rustgevend plaatje

Peas on earth!
ik wil ook wel boro

maar nu eerst even slapen enzo

tot morgen dames
Oh en eentje ter zelfspot en opvrolijking van Boro (en om te bewijzen dat mijn timing nou nog niet bepaald geweldig is ):

Peas on earth!
heerlijk foto's die te laat zijn, maar de vogel heeft wel mooie poten , dat dan weer wel .
Schattige pootjes nietwaar?
Peas on earth!
Ik sta al dagen op, en ga naar bed met dit nummer :

http://www.youtube.com/watch?v=2oAF3UdSJ1k

Vriend wordt inmiddels staplegek omdat ik om de haveklap heel hard "Everyone is Gay" zing Ik vraag me af wat de onderliggende gedachte van mij is. Dat ik dit nummer al dagen in mijn hoofd heb.
Ik dacht ook even Wàtte? bij die foto, maar t ging over de lampies, die ik toen ik op texel was trouwens overal in van die cadeauzaakachtige winkels zag, ze hadden ze van RVS en van glas in allerlei kleuren; leuke dingen!!

Leuk Pode; van je nieuwe fotohobby! Ik wil ook zooo graag een fatsoenlijke spiegelreflex, van mijn ouwetje uit de jaren 60 ofzo blijft het diafragma hangen
quote:borrie2 schreef op 04 mei 2009 @ 22:24:

Ik dacht ook even Wàtte? bij die foto, maar t ging over de lampies, die ik toen ik op texel was trouwens overal in van die cadeauzaakachtige winkels zag, ze hadden ze van RVS en van glas in allerlei kleuren; leuke dingen!!

Leuk Pode; van je nieuwe fotohobby! Ik wil ook zooo graag een fatsoenlijke spiegelreflex, van mijn ouwetje uit de jaren 60 ofzo blijft het diafragma hangen

ik heb jullie écht aan't schrikken gemaakt he...? Was niet de bedoeling hoor...

Yamuna schreef dat ze ze van glas had, ik heb ze inderdaad van RVS. Erg leuk, brandt supermooi.

En jaaaa: ik zeg DOEN, een mooie camera kopen! Ik heb deze nu een week en ben een complete leek (diafragma's, sluitertijden, 't is nog één grote abracadabra), maar zó leuk!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven