Entertainment alle pijlers

De slimste mens!

24-07-2017 20:29 3274 berichten
Yes, De Slimste Mens is terug!

Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Jeroen ziet er jonger uit dan 51 vind ik.
Vind je dat Jeroen vervelende maniertjes heeft pimpel?
Geen motto
Echt een vraag van hoog niveau en finale waardig. Wat weet je van fish and chips?

Ik vond het een te makkelijke vraag. En dan in zo een spannende fase.Echt zo een vraag waarbij je als kijker op het puntje van je stoel zit. NOT

Kwestie van geluk voor Astrid dat ze zo een makkelijke vraag kreeg.

Verder vond ik het wel een leuke spannende finale tot die vraag.
Champagne taste on a beer budget.
Als Francis niet die vraag over de de panda's had gekregen dan had zij misschien wel hoger gescoord.

Astrid deed het goed, Jeroen ook. Francis ook.
Mooie slimste dit seizoen met mooie kandidaten.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
emanina schreef:
28-08-2020 22:55
Dat probleem is simpel te verhelpen door de kandidaten om en om te laten beginnen.

Inderdaad, goed idee.
Heb het net teruggekeken, helaas wist ik de uitslag al omdat iemand het had gespoild die niet wist dat ik het nog moest zien. Toch wil ik dan nog terugzien hoe het dan verloopt. Die vraag over fish and chips vond ik belachelijk voor een finale, je zag dat Jeroen meteen wist dat het over was. Jeroen vind ik nu een stuk minder leuk omdat hij honden haat. Astrid is een verdiende winnaar! Leuke vrouw.
't Is al met al een heel gedoe
emanina schreef:
28-08-2020 22:57
Jeroen ziet er jonger uit dan 51 vind ik.
Vind je dat Jeroen vervelende maniertjes heeft pimpel?
Nee Erik. Ik heb mijn post aangepast, was inderdaad onduidelijk.
emanina schreef:
28-08-2020 22:55
Dat probleem is simpel te verhelpen door de kandidaten om en om te laten beginnen.
Dan zou het denk ik veel minder spannend zijn. Wanneer de kandidaat met de meeste seconde mag beginnen en er veel weer wordt het gat meteen heel groot.
Ik gun het Astrid van harte maar de Fish and chips vraag vond ik ook absurd makkelijk voor een finalevraag.
Annapicobella schreef:
28-08-2020 11:21
Net gekeken, al - eigen schuld - zag ik in sommige headlines al verklapt wie er gisterenavond afgevallen was. Leuke aflevering.
Ik ook net gekeken en zag het gisteren ook al per ongeluk voorbij komen op mijn telefoon. Zonder het artikel te lezen wist ik de eindstand ook al.
Ik gunde ze het alle drie. Vond dit een leuk seizoen.
DettyClauna schreef:
28-08-2020 23:01
Echt een vraag van hoog niveau en finale waardig. Wat weet je van fish and chips?

Ik vond het een te makkelijke vraag. En dan in zo een spannende fase.Echt zo een vraag waarbij je als kijker op het puntje van je stoel zit. NOT

Kwestie van geluk voor Astrid dat ze zo een makkelijke vraag kreeg.

Verder vond ik het wel een leuke spannende finale tot die vraag.
Ja zeker als je dat vergelijkt met die monden van die schilderijen bijvoorbeeld.
Astrid heeft gewonnen met die belachelijk makkelijke sesamstraatvraag in de laatste ronde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Net gekeken en mijzelf beschermd voor spoilers door geen krantennieuws te bekijken of hier te lezen.

Leuk voor Astrid. Het is ook een kwestie van kennis op het juiste moment te kunnen spuien. Want net als veel kandidaten zit ik ook van van "oh ja". En mazzel hebben dat je mag beginnen bij de allerlaatste vraag en die dan ook (goh...moeilijk..Fish and Chips) te kunnen beantwoorden.

Ach..het is maar een spel. Wel heel vermakelijk.

Francis moet voor de spiegel ook in een stoel gaan zitten en kijken hoe haar jurk dan overkomt en valt. Zitten doet vrij weinig voor je houding. Dat de kandidaten nu allebei stonden aan het eind vond ik 'beter'.

Francis...gooi je haar los joh!
Everything you see I owe to spaghetti!
Vond het een sportieve finale. Eindelijk niet dat gedoe met seconden laten zakken. Leuk dat er weer een vrouw heeft gewonnen.
In zijn Instagram-story heeft Jeroen een foto geplaatst van de 'Ik-ben-de-slimste-mok'. Op die mok staat dus: 'Ik ben de slimste', en dan heeft hij er een stickertje onder geplakt met daarop: 'Na Astrid' :)
Lotte35 schreef:
29-08-2020 12:34
In zijn Instagram-story heeft Jeroen een foto geplaatst van de 'Ik-ben-de-slimste-mok'. Op die mok staat dus: 'Ik ben de slimste', en dan heeft hij er een stickertje onder geplakt met daarop: 'Na Astrid' :)
:HA:
Later is nu
En dan staat er ook nog onder: 100% customized cup :lol:
Lotte35 schreef:
:hihi: Sportief!

Ben het eens dat de vragen wel een beetje gelijkwaardig moeten zijn wat betreft moeilijkheid zeker bij de galerij.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Annapicobella schreef:
29-08-2020 11:05
Net gekeken en mijzelf beschermd voor spoilers door geen krantennieuws te bekijken of hier te lezen.

Leuk voor Astrid. Het is ook een kwestie van kennis op het juiste moment te kunnen spuien. Want net als veel kandidaten zit ik ook van van "oh ja". En mazzel hebben dat je mag beginnen bij de allerlaatste vraag en die dan ook (goh...moeilijk..Fish and Chips) te kunnen beantwoorden.

Ach..het is maar een spel. Wel heel vermakelijk.

Francis moet voor de spiegel ook in een stoel gaan zitten en kijken hoe haar jurk dan overkomt en valt. Zitten doet vrij weinig voor je houding. Dat de kandidaten nu allebei stonden aan het eind vond ik 'beter'.

Francis...gooi je haar los joh!

Francis moet lekker doen wat ze wil. Het is geen modeshow hoor. Ze is heerlijk zichzelf.
Ik heb net pas gekeken, dus heb dit topic zorgvuldig ontweken.
Hartstikke leuke finale. Alle drie leuke sportieve mensen. Geen kouwe kak.

Van harte gefeliciteerd Astrid!!
herfstappeltaart schreef:
29-08-2020 15:20
Francis moet lekker doen wat ze wil. Het is geen modeshow hoor. Ze is heerlijk zichzelf.

Precies.
Lotte35 schreef:
Jeroen :heart:
Geen motto
dolfje schreef:
29-08-2020 09:19
Ja zeker als je dat vergelijkt met die monden van die schilderijen bijvoorbeeld.

Zeker waar. Dat was echt een moeilijke klus die Francis heel goed deed. Ook vragen die Astrid en Jeroen niet wisten wist Francis meestal wel.
Het is vaak genoeg gebleken .dat de intelligentste mensen de antwoorden op hele simpele vragen niet kunnen beantwoorden.dood gewoon ook omdat daar hun interesse niet ligt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Klopt. Astrid was gisteren nog bij OP1 (ofzo) en zei ook dat als haar wat gevraagd was over de Kardachians (schrijf je dat zo?) ze ook geen antwoorden had gehad. Of Game of Thrones of zoiets.

Jeroen had ook een paar keer geluk met sportvragen.

Ik vind het voordeel van de regel dat degene met de minste punten begint, dat je niet kunt sturen wie welke vragen krijgt. Anders weet je precies dat het derde filmpje in de 4e ronde door persoon X gespeeld zal worden. En dan kan er gesproken gaan worden van 'doorgestoken kaart'.
Later is nu
Weer even dit topic omhoog halen :)

Vanaf maandag 14 december start weer een nieuw seizoen!
De volgende kandidaten zijn al bekend gemaakt:

Guus Meeuwis
Anna Nooshin
Emma Wortelboer
Fien Vermeulen
Sharon de Miranda
Rob Kemps
Helga van Leur

Ik ben echt benieuwd, zitten leuke namen tussen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven