Mode & Beauty alle pijlers

Lucht! van Zeeman

31-08-2020 14:41 78 berichten
Zeeman heeft een eau de parfum op de markt gebracht en het is in twee luchten te koop voor 4,99 per fles. Nu vraag ik me af, zijn er al naar de Zeeman gerend om te ruiken en te kopen? En? Is het wat?
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
31-08-2020 14:47
Nee, dank je, de kwaliteit zal wel vreselijk zijn, kan niet anders voor die prijs.
Zeeman heeft eerder zulke acties gehad (sneakers, boxershorts, trouwjurk), om te laten zien dat de prijs van exclusieve producten hem niet in materialen of productie zit maar juist in alles eromheen (reclame, gelimiteerde oplages ed).
Ik vind het wederom weer een geweldige actie van Zeeman! Alleen inderdaad jammer dat Lucht! al overal is uitverkocht, want ik had hem graag willen kopen.
Volgende week zijn ze er weer.
Was op tv, lieten ze mensen een dure geur ruiken van 132 euro en die van Zeeman. Welke vind je lekkerder?
Je raad het al....
ik geef mn bek ook maar een douw
Zaterdag in de winkel Geroken en beide geuren afgekeurd.
Vind ze gewoon niet lekker. Geur was ook snel weg van mijn huid. Niet gekocht dus.
Luci_Morgenster schreef:
31-08-2020 14:57
Ik vind het briljant. De reclame/marketing is ook echt goed doordacht.

Ik denk dat qua kwaliteit wel mee zal vallen. Die dure luchten maken gewoon meer winst en geven meer geld uit ana het imago.
Dit.

Die sneakers toen waren ook briljant.
Never ever. Als je je een beetje verdiept in wat parfum (in het algemeen, niet alleen deze in het bijzonder) doet met je gezondheid, hoeft niemand meer parfum. Dat zal wel teveel cognitieve dissonantie zijn voor veel mensen. Maar hier echt no way.
Ik vind het briljante marketing van Zeeman dat het ze steeds lukt om met producten te komen die in no time een cultstatus bereiken. En uiteraard limited, want anders wordt het geen cult.
Dat doen ze echt knap. De sokken en de sneakers van een tijdje terug had zelfs mijn puberzoon wel willen hebben.
EHR schreef:
31-08-2020 16:09
Never ever. Als je je een beetje verdiept in wat parfum (in het algemeen, niet alleen deze in het bijzonder) doet met je gezondheid, hoeft niemand meer parfum. Dat zal wel teveel cognitieve dissonantie zijn voor veel mensen. Maar hier echt no way.

Sure.
Ehr, echt? Ik draag dagelijks parfum en dat al dertig jaar lang en ik ben nog steeds gezond.

Overigens vind ik Zeeman echt een tof bedrijf.
Sherry750106 schreef:
31-08-2020 15:10
Ik lees net op ad.nl dat het luchtje voor bizarre prijzen op marktplaats staat

https://www.ad.nl/binnenland/uitverkoch ... ~aee7d2c8/

"Jolanda heeft hierop besloten de geurtjes voor 25 euro te verkopen aan de hoogste bieder. ,,Wel zo eerlijk”, zegt ze. ,,Ik hoef er ook niet aan te verdienen." Want iets voor 5 euro kopen en voor 25 euro verkopen is er niet aan verdienen? :roll:
Hetvrijewoord schreef:
31-08-2020 16:14
Sure.

Ik heb anders wel weer zin in een parfumrel :proud:
EHR schreef:

Heb je een linkje naar wat je bedoelt? Ik heb nog nooit gehoord dat parfum slecht is voor je gezondheid.
Mijn ervaring is dat bij dat soort luchtjes de geur niet lang blijft hangen, snel vies gaat ruiken en na een jaar kun je het weggooien want het is naar alcohol gaan ruiken. Kortom ik denk niet dat deze luchtjes aan mij besteed zijn.
chocolol schreef:
31-08-2020 16:16
"Jolanda heeft hierop besloten de geurtjes voor 25 euro te verkopen aan de hoogste bieder. ,,Wel zo eerlijk”, zegt ze. ,,Ik hoef er ook niet aan te verdienen." Want iets voor 5 euro kopen en voor 25 euro verkopen is er niet aan verdienen? :roll:
Oh, is er weer zo iemand die dat flikt? Ja hoor, en ze heet Jolanda Rijndorp, onthou die naam!!
Destijds met die trouwjurken was er ook iemand die er 20 gekocht had en ze wilde verkopen aan mensen die geen dure jurk konden betalen.....
Echt eerlijk! .... :puh:

Wat heb je toch rare mensen op deze wereld.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 31-08-2020 16:23
5.13% gewijzigd
EHR schreef:
Wow, dat is niet niks wat je hier stelt. Heb je hier bronnen voor?
(Ik wil niet zonder verdere informatie uitspraak doen over mijn mening hierover, maar een basic rondje Google levert me niet echt objectieve informatie op)
Klinkt een beetje als de kleren van de keizer.

Wel raar trouwens dat het storm loopt op zoiets omdat het goedkoop is.
Star3 schreef:
31-08-2020 16:17
Ik heb anders wel weer zin in een parfumrel :proud:

Is dat een ding?

:mrgreen:
DS1971 schreef:
31-08-2020 16:23
Klinkt een beetje als de kleren van de keizer.

Wel raar trouwens dat het storm loopt op zoiets omdat het goedkoop is.
Niet eens alleen omdat het goedkoop is. Dit is de kracht van marketing. Zonder die marketing hadden we niet geweten dat die Lucht te koop was, en was Zeeman niettemin nog steeds goedkoop geweest. Maar dan had er geen haan naar de Lucht gekraaid.
Jufjoke schreef:
31-08-2020 16:25
Niet eens alleen omdat het goedkoop is. Dit is de kracht van marketing. Zonder die marketing hadden we niet geweten dat die Lucht te koop was, en was Zeeman niettemin nog steeds goedkoop geweest. Maar dan had er geen haan naar de Lucht gekraaid.
De USP is prijs.

Terwijl mij dit bij uitstek een product lijkt wat je alleen wil kopen als de geur bij jou past.

Dat je bij een kilo suiker voor de goedkoopste optie gaat snap ik direct.
Ik draag al sinds mijn 16-17de parfum en eau de toilette. Ik heb niks met make up maar ik vind het wel fijn om lekker te ruiken, okee niet iedereen vind mijn geurkeuze even geslaagd. Maar ik zorg dan wel dat ik geen hele walm achter laat. Gewoon 1 misschien 2x een kort spraytje in de ochtend en klaar. Ik ken mensen die binnen een maand of 2 een 30ML flesje leeg spuiten maar dat lukt mij dus echt niet. Maarja als ik dan zie hoeveel ze sprayen, polsen, nek in het haar een paar spraytjes... geen wonder dat zo'n flesje dan zo snel leeg is.
chocolol schreef:
31-08-2020 16:18
Heb je een linkje naar wat je bedoelt? Ik heb nog nooit gehoord dat parfum slecht is voor je gezondheid.
Dat gaat over mensen die het opzuigen met een rietje .
Calypso- schreef:
31-08-2020 16:29
Dat gaat over mensen die het opzuigen met een rietje .
:cry: mag dat niet???
Hetvrijewoord schreef:
31-08-2020 16:25
Is dat een ding?

:mrgreen:

viewtopic.php?f=15&t=68922&p=5714194&start=#p5714194

Is toch hilarisch? Parfum was net zo verboden als Zwarte PIet :rofl:
Geweldige stunt weer van Zeeman.

Ik hoop dat ze die geur in de winkel rondspuiten, ik vind de wasmiddellucht in de Zeeman vreselijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven