Lucht! van Zeeman
maandag 31 augustus 2020 om 16:34
Ah, de goeie ouwe tijdStar3 schreef: ↑31-08-2020 16:31viewtopic.php?f=15&t=68922&p=5714194&start=#p5714194
Is toch hilarisch? Parfum was net zo verboden als Zwarte PIet![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 augustus 2020 om 16:35
Hoe verkoop je iets voor 25 euro aan de hoogste bieder? Of je verkoopt voor 25 euro aan de eerste die komt, of je verkoopt aan de hoogste bieder..
maandag 31 augustus 2020 om 16:50
Star3 schreef: ↑31-08-2020 16:31viewtopic.php?f=15&t=68922&p=5714194&start=#p5714194
Is toch hilarisch? Parfum was net zo verboden als Zwarte PIet![]()
Dafuk?
maandag 31 augustus 2020 om 16:54
https://www.telegraaf.nl/financieel/239 ... van-zeeman
dit vind ik dan wel weer ongelovelijk treurig... walgelijk bijna gewoon
dit vind ik dan wel weer ongelovelijk treurig... walgelijk bijna gewoon
maandag 31 augustus 2020 om 16:58
Hier ook een hekel aan geurtjes. Ik begrijp ook niet dat een mens z’n omgeving met zo’n geur wil opzadelen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik er overgevoelig voor ben. Ik krijg het ook licht benauwd ervan.
maandag 31 augustus 2020 om 17:21
MallePietje75 schreef: ↑31-08-2020 16:35Hoe verkoop je iets voor 25 euro aan de hoogste bieder? Of je verkoopt voor 25 euro aan de eerste die komt, of je verkoopt aan de hoogste bieder..
Nee dat kan wel. Stel de hoogste bieder biedt 100 euro, dan kun je het alsnog voor "maar" 25 euro verkopen.
dinsdag 1 september 2020 om 00:10
Nou ik heb m zo'n twee uur geleden opgespoten (de gele). De eerste paar minuten rook het heel fris, denk dat dat vooral de sinaasappel en de neroli waren, daarna kwam er opeens een soort aftershave geur bij (was gelukkig redelijk snel weg
) maar toen werd het jammer genoeg een beetje een droog/zurige citrus lucht. Na ongeveer een uur werd de geur wat poederachtig, ruik nu vooral de musk, dan sandelhout en nog een vleugje sinaasappel. Moet wel zeggen dat ik heel intens moet snuffelen om het goed te kunnen ruiken terwijl ik redelijk royaal heb opgesprayd, dus het is in ieder geval niet een hele zware geur (voordeel voor de parfumhaters?).
Persoonlijk vind ik het jammer dat de vanille en amber niet echt uitkomen, want ik houd wel van iets vollere/warme geuren zoals Black Opium van YSL, en de jasmijn miste ik ook wel. Toch vind ik het (zeker gezien het 5 euro kost) een prima geur. Mijn moeder heeft hem ook even geprobeerd, zij houdt sowieso wel van wat "mannelijkere" geurtjes zoals die van Jil Sander en zij vond hem erg lekker ruiken.
Probeer hem morgenochtend even opnieuw, mocht ik iets compleet anders ervaren dan laat ik het uiteraard even weten!
Persoonlijk vind ik het jammer dat de vanille en amber niet echt uitkomen, want ik houd wel van iets vollere/warme geuren zoals Black Opium van YSL, en de jasmijn miste ik ook wel. Toch vind ik het (zeker gezien het 5 euro kost) een prima geur. Mijn moeder heeft hem ook even geprobeerd, zij houdt sowieso wel van wat "mannelijkere" geurtjes zoals die van Jil Sander en zij vond hem erg lekker ruiken.
Probeer hem morgenochtend even opnieuw, mocht ik iets compleet anders ervaren dan laat ik het uiteraard even weten!
dinsdag 1 september 2020 om 13:36
Ik ook, vanmorgen rook ik iets van mierzoete toffee vermengd met zo'n goedkope aftershave/axe lucht, werd er echt onpasselijk van dus heb m snel van mijn polsen gewassen
Kat werd er ook niet blij van.. Helaas.. Had liever gezien dat ze een apart mannen en vrouwen parfum uit hadden gebracht, want als ik die aftershave wegdenk vond ik het niet eens zo slecht
donderdag 3 september 2020 om 16:40
Zonder een standpunt in te willen nemen: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2873014/ Hier kun je er meer over lezen.
zaterdag 12 september 2020 om 13:08
Mensen deden blijkbaar lelijk over elkaars parfumkeuze. Er was ook een beauty topic, ook slaande ruzie. Over niks.
Ik heb het op het beauty topic live meegemaakt maar kan echt niet vertellen wat er was, maar mensen waren diep gekwetst.
zaterdag 12 september 2020 om 17:00