Bewust kindvrij sinds 2010, deel 26

26-05-2020 20:28 3010 berichten
Kletstopic deel 26 alweer

(voorheen ook wel bekend als Vanaf oktober 2010 kindvrij).

Voor iedereen die er voor kiest om geen kinderen te krijgen.

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 20:39
27.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
01-09-2020 16:58
Ik vind kinderen super leuk en mijn leven zonder nageslacht ge-wel-dig. Voor altijd zwerven*, heerlijk.

* Leven zonder regelmaat, voorspelbaarheid en vaststaande doelen en verantwoordelijkheden. Altijd vrijheid in mijn hoofd.

Inderdaad. Zo kan ik straks heerlijk uitgebreid in bad terwijl mijn man staat te koken. #lovemylife
Such fun!1
Eindelijkzwanger schreef:
01-09-2020 16:40
Vaak zijn die vaders voordat er kinderen zijn ook al laks en niet attent etc. Maar veel vrouwen zijn zo gefixeerd op het krijgen van een kind dat ze alleen daarmee bezig zijn. Als het kind er dan eenmaal is wordt de man neergezet als de luie vader of de krenterige vader. Terwijl ze dat daarvoor ook al waren. Ik snap dat nooit. Begin pas als je kinderen wil eraan als al dat soort dingen van te voren goed voelen en scoor niet eerst een kind en daarna zeuren dat de man geen leuke vader is.
:lightbulb:
Dat doen we hier dus ook niet helder licht.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
;-D
AeonOfWinter schreef:
01-09-2020 17:02
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Blijenvrij schreef:
01-09-2020 16:26
Heeft ze met Noorwegen te maken, denk je?
Bizar dat dit topic zo'n aantrekkingskracht op ouders heeft.
Zie ook kindvrije mensen in topic meeschrijven over kinderen.
AeonOfWinter schreef:
01-09-2020 17:02
Dacht licht gaat nog wel uit als de roze wolk verdwenen is....
Sjaantje37 schreef:
01-09-2020 17:09
Zie ook kindvrije mensen in topic meeschrijven over kinderen.
Oh ja hoor, en dat is ook prima. Jij schrijft bijvoorbeeld erg leuk en ik lees je hier graag. Kindrebel heeft bonuskind(eren?) en zo zijn er nogal wel meer. Niks mis mee.
Maar een type zoals dat? Naaah. Die kan beter een ander topic zoeken.
Ikigai had er ook een handje van bijvoorbeeld.
AeonOfWinter schreef:
01-09-2020 17:15
Oh ja hoor, en dat is ook prima. Jij schrijft bijvoorbeeld erg leuk en ik lees je hier graag. Kindrebel heeft bonuskind(eren?) en zo zijn er nogal wel meer. Niks mis mee.
Maar een type zoals dat? Naaah. Die kan beter een ander topic zoeken.
Ikigai had er ook een handje van bijvoorbeeld.
Dank je wel en ik vind het leuk om hier te lezen omdat ik zelf ook nooit kinderen heb geambieerd, het is er toch van gekomen en je hebt al kunnen lezen waarom...hahahaha...

Maar die roze wolk heb ik eerlijk gezegd nooit gehad, ik was echt opgelucht dat ik liefde voelde voor mijn kind na zijn geboorte. Als ik heel eerlijk ben heb ik er superveel voor moeten inleveren zeker toen ik ook nog eens alleen kwam te staan met mijn zoon.

Dus ik begrijp jullie ontzettend goed dat je geen kinderen op de wereld wil zetten.
Dat is het ook denk ik Sjaantje; een beetje begrip over en weer.
Ik ben echt geen kinder-hater, sommige vind ik leuk (voor even :mrgreen: ) maar het moederschap is echt niets voor mij (en man). Helemaal prima als anderen dat wel willen en kunnen, daar hoor je me niet over. Voor mijn beste vriendin ben ik zelfs op een baby shower geweest, vrijwillig O_O

Maar er zijn wel situaties dat ik van dingen wat vind ja, ook al heb ik zelf geen kinderen.
Skadí schreef:
01-09-2020 12:54
Leuk dat jullie zovaak weekendjes weggaan. Zie je ook veel van wat ons land te bieden heeft :) altijd leuk om een huisje in de natuur te hebben en te wandelen.
:yes:
Blijenvrij schreef:
01-09-2020 16:26
Heeft ze met Noorwegen te maken, denk je?
Bizar dat dit topic zo'n aantrekkingskracht op ouders heeft.
wellicht komt die aantrekkingskracht ergens vandaan inderdaad.. en mischien omdat het spijtoptanten zijn die liever kindvrij waren gebleven?

waarom ga je anders in zon topic zitten neuzen? ik ga toch ook niet in kindertopics kijken of laat staan posten? nee natuurlijk doet Rick dat niet want die heeft geen interesse in kinderen

inkoppertje dus
01-09-2020 14:30
Maar is het zo dat jullie zelf geen kinderen wilken of bij elk kind dat je ziet over je nek gaat (zoals in de film "the Witches" van Roald Dahl
ik dacht dat je weg was gegaan? je blijft terugkomen in dit topic.. hoeveel week ben je? het is voor week 24 nog mogelijk om kindvrij te blijven :biggrin: :facepalm:
RickDalton schreef:
01-09-2020 17:55
ik dacht dat je weg was gegaan? je blijft terugkomen in dit topic.. hoeveel week ben je? het is voor week 24 nog mogelijk om kindvrij te blijven :biggrin: :facepalm:

Ooohhh Rick, soms vind ik je opmerkingen zó hard en andere keren weer ontzettend grappig. Dit is een van die andere keren :hihi:
Ik kindvrij? Je bedoelt dat mijn dochter iets moet overkomen? Want ook al verlies ik mijn baby kindvrij ben ik pas als mijn dochter dood is. Bedoel je dat?
Joh, blijf lekker weg hier, genoeg andere topics waar je kunt blaten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vorig jaar in Finland geweest en we verbaasden ons er over dat daar bijna altijd de man de kinderwagen duwde, vrouw er naast. Of man alleen. Is hier toch vaak het omgekeerde.
01-09-2020 18:32
Ik kindvrij? Je bedoelt dat mijn dochter iets moet overkomen? Want ook al verlies ik mijn baby kindvrij ben ik pas als mijn dochter dood is. Bedoel je dat?
Echt hoor wat is jouw probleem? Jij plant je voort op deze rottige wereld en anderen niet. Meer smaken zijn er niet.
01-09-2020 18:32
Eh, het staat je natuurlijk vrij om te posten in welk topic je wil. Ik vraag me alleen wel een beetje af wat je hier doet in een BEWUST kindvrijtopic als splinternieuwe echt net zwangere? Iets met op het spek binden me dunkt?
Zo ja, goed bezig.

Zo nee, ga naar de speciale ZWANGER pijler. Je weet wel, die ene die de meesten hier gek genoeg geblokt hebben, omdat we -bewust- kindvrij zijn.
En anders, je kan hier als moeder/zwangere oid prima posten; zie Sjaantje haar reacties o.a, en zo zijn er meer forummers die hier komen. Je bent doelbewust je kont tegen de krib aan het gooien en daar krijg je (terecht) tegengas op.

Ga je focussen op je zwangerschap ofzo, lijkt me veel productiever.
Wow, dat is de langste post die ik volgens mij in jaren heb getikt. O_O
Goh, er was een tijdje geleden ook al zo’n prediker die vertelde hoe goed het wel niet was om moeke te zijn. En overal en nergens haar plas deed in topics.

Het is vast besmettelijk.
Ik vind het allemaal prima maar om mij kindvrij te wensen vind ik wel ver gaan. Stel mijn dochter verongelukt morgen dan staan jullie te juichen want weer een misbaksel minder. Dat gaat ver vind ik.
01-09-2020 19:12
Ik vind het allemaal prima maar om mij kindvrij te wensen vind ik wel ver gaan. Stel mijn dochter verongelukt morgen dan staan jullie te juichen want weer een misbaksel minder. Dat gaat ver vind ik.

31-08-2020 17:10
Ja ik ga weg doeidoei
himalaya wijzigde dit bericht op 01-09-2020 19:17
0.13% gewijzigd
Weet iemand hoe die negeer-knop werkt?
katkaatje schreef:
01-09-2020 19:15
Weet iemand hoe die negeer-knop werkt?

Klikken op haar/zijn/het naam en dan op ‘negeer’ klikken rechtsboven.
Anyways, excuses dat ik hier een tijd niet geschreven heb. Leven was een beetje hectisch te noemen. Ik wil deze maand eigenlijk nog naar de kust, dus ben even aan het kijken of ik nog iets leuks kan vinden. Fijn dat dat gewoon kan.
01-09-2020 19:12
niet mijn woorden, ik wist niet dat je er al 1 had. heb ook niet haar doodgewenst.

anyway's voordat dit uit de hand loopt en Rick weer eens wat mensen tegen zich in het harnas heeft.. succes verder en veel plezier nog de komende maanden. post maar even als je uitgebroed bent in een (ander!) topic :) :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven