Mode & Beauty alle pijlers

strakkere benen

29-08-2020 15:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
nu voeding en sporten niet meer helpen vraag ik mij af welke (betaalbare) behandeling wel helpt om strakkere benen vooral zonder cellulite te krijgen
Cellulitis krijg je met geen mogelijkheid weg. Dat had ik zelfs met maatje 34/36. Dat is hormonaal.

Veel wandelen doet wonderen voor goede benen.
Hoe oud ben je? Op een gegeven moment is acceptatie het antwoord 😁
Cateautje schreef:
29-08-2020 16:07
Cellulitis krijg je met geen mogelijkheid weg. Dat had ik zelfs met maatje 34/36. Dat is hormonaal.

Veel wandelen doet wonderen voor goede benen.
Das wat anders, een bacteriële onderhuidse infectie :biggrin:
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Past dit topic niet beter op de pijler Lijf & Lijn?
Tickel schreef:
29-08-2020 16:39
Das wat anders, een bacteriële onderhuidse infectie :biggrin:
Ach, toch duidelijk wat ik bedoel en waar dit topic over gaat.
On topic: Bindweefselmassage?
Ik heb ook sinaasappel benen gehad. Sinds ik heeeel veel fiets en wielren (meer dan drie uur per week heel intensief) is het als sneeuw voor de zon verdwenen!
- Fight for your right to party -
Beweging, cupping en bindweefselmassages willen nog weleens helpen.
Dit inderdaad. Heel veel fietsen! Werkt echt.. Ik fietste altijd veel en had mooie strakke benen, geen cellulite te bekennen, dacht dus ook dat ik gewoon bevoorrecht was met goede genen en was er enorm blij mee.
2 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, hooguit nog 15 km per week gefietst de laatste jaren en inmiddels geen mooie strakke benen meer :cry: Nog steeds maatje 34/XS maar echt cellulite tot m'n dijen.. Vreselijk.
Dus pak nu het fietsen weer op en denk dat het dan de goede kant weer op moet gaan.. Ik ben trouwens 34.
Voor m'n rijbewijs fietste ik trouwens 24, km heen en terug naar m'n werk dus ongeveer 50 km per dag.. En dat werkt dus wel echt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven