Napraat 135, met geklets
zaterdag 15 augustus 2020 om 17:14
Beste forummers,
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Welkom in napraat 135!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 september 2020 om 21:04
Dat komt dan weer door eerdere ervaringen. Mensen zijn niet blanco wanneer ze zo'n topic lezen. Je zal het altijd houden, de uitersten.
Eerlijk gezegd vind ik het nog erg meevallen in dat topic.
woensdag 2 september 2020 om 21:12
Mijn ervaring is dat mensen het vooral zo ervaren, terwijl dat helemaal niet gelijk de werkelijkheid is.
woensdag 2 september 2020 om 21:13
Denk dat dat meer de context is waarin dit soort topics geplaatst wordt. En dan al die posters die komen zeggen dat ze ook hb zijn en hoe moeilijk het allemaal niet is.
Als je dan een andere mening hebt ben je jaloers. Ik vind het vaak poseurs. Hb maakt me niet uit, zo'n issue ervan maken in de meeste gevallen wel.
woensdag 2 september 2020 om 21:16
Ik vind het een hele normale OP waar allerlei bullshit bij verzonnen wordt. Soms is hb een issue, maar dan ben je weer arrogant, een narcist, manipulatief etc.In_Tenebris schreef: ↑02-09-2020 21:13Denk dat dat meer de context is waarin dit soort topics geplaatst wordt. En dan al die posters die komen zeggen dat ze ook hb zijn en hoe moeilijk het allemaal niet is.
Als je dan een andere mening hebt ben je jaloers. Ik vind het vaak poseurs. Hb maakt me niet uit, zo'n issue ervan maken in de meeste gevallen wel.
woensdag 2 september 2020 om 21:22
Dat kan en dat is dan frustrerend, tenzij je beseft dat niet iedereen het vermogen of de wil heeft de werkelijkheid open, genuanceerd en begripvol te bekijken. Dat is een verwachting die je voor jezelf kan bijstellen.
woensdag 2 september 2020 om 21:24
woensdag 2 september 2020 om 21:31
Pfffffffft, ik ben jaren lid geweest van Mensa, wat heb jij tegen die club? Mocht je geen lid worden?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 2 september 2020 om 21:39
Maar hoezo laten mensen zich er op voorstaan?
woensdag 2 september 2020 om 21:41
Dat.
pffff.
Hb bij meerdere leden van mijn fam werd pas 'benoemd' na een paar diagnoses die er kwamen omdat er moeilijkheden waren op sociale terreinen. Daar handvatten voor bleek behulpzaam. Vooral om te beseffen dat hun 'inzicht' niet Halleluja is en dat we in een maatschappij leven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 2 september 2020 om 21:45
Ik ben langer dan gemiddeld, slimmer dan gemiddeld en dikker dan gemiddeld.
Dat eerste, dat leest iedereen gewoon neutraal, dat is een feit.
Dat tweede lezen mensen gauw als arrogant, terwijl dat ook gewoon een feit is.
Dat derde maakt dat sommige mensen op me neerkijken, terwijl ook dat gewoon een feit is.
Dus.
Dat derde maakt dat sommige mensen op me neerkijken, terwijl ook dat gewoon een feit is.
Dus.
woensdag 2 september 2020 om 21:50
Het is wel moeilijk neerkijken op iemand die zo lang is als jij hoor Solo.Solomio schreef: ↑02-09-2020 21:45Ik ben langer dan gemiddeld, slimmer dan gemiddeld en dikker dan gemiddeld.
Dus.
woensdag 2 september 2020 om 21:54
Vooroordelen... allemaal menselijk maar soms niet minder kwetsend...Solomio schreef: ↑02-09-2020 21:45Ik ben langer dan gemiddeld, slimmer dan gemiddeld en dikker dan gemiddeld.
Dus.
Ik hou mezelf vaak gewoon van de domme dan verwachten mensen ook niet zoveel van je.... ja oké, laf misschien maar het werkt wel goed. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik slim ben want dat is ook weer niet... "gewoon" MBO
woensdag 2 september 2020 om 22:00
Nou zeg, haal jezelf niet zo naar beneden!Zowizo schreef: ↑02-09-2020 21:54Vooroordelen... allemaal menselijk maar soms niet minder kwetsend...
Ik hou mezelf vaak gewoon van de domme dan verwachten mensen ook niet zoveel van je.... ja oké, laf misschien maar het werkt wel goed. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik slim ben want dat is ook weer niet... "gewoon" MBO
woensdag 2 september 2020 om 22:04
In_Tenebris schreef: ↑02-09-2020 21:13Denk dat dat meer de context is waarin dit soort topics geplaatst wordt. En dan al die posters die komen zeggen dat ze ook hb zijn en hoe moeilijk het allemaal niet is.
Ach hou toch op. Jij was een van de eerste zeikers in dat topic die zomaar los ging en invulde en hahahaonzin riep.
Sneu gedrag.