Autodealer
dinsdag 5 mei 2009 om 18:30
Hallo ladies,
ik kom net terug van de autodealer en er is nu een nieuwe verkoper, hmmm.
Hij had me door, denk ik. (ook al zag ik er niet op mijn best uit)
Ik kom daar regelmatig, maar niet in de showroom.
En om nou te doen alsof ik een nieuwe auto wil kopen..
Ik wil binnenkort nieuwe vegers en misschien is het een idee dat ik tijdens het "installeren" gewoon in de showroom loop (vaker gedaan) en hopelijk contact krijg
ik kom net terug van de autodealer en er is nu een nieuwe verkoper, hmmm.
Hij had me door, denk ik. (ook al zag ik er niet op mijn best uit)
Ik kom daar regelmatig, maar niet in de showroom.
En om nou te doen alsof ik een nieuwe auto wil kopen..
Ik wil binnenkort nieuwe vegers en misschien is het een idee dat ik tijdens het "installeren" gewoon in de showroom loop (vaker gedaan) en hopelijk contact krijg

dinsdag 5 mei 2009 om 18:49
Ik zeg: kopen die auto. Vooral akkoord gaan met de eerst genoemde prijs. Wat het is logisch dat hij je nóóit terug gaat smsen als jij gaat proberen die auto goedkoper te krijgen. Vraag je er wel een gratis luchtverfrissertje bij?
Heb je trouwens niet een vriendin die ook een nieuw autootje wil? Dan kan die even gaan vragen oftie niet toevallig homo is.
Heb je trouwens niet een vriendin die ook een nieuw autootje wil? Dan kan die even gaan vragen oftie niet toevallig homo is.
dinsdag 5 mei 2009 om 18:58
quote:Ann Liv schreef op 05 mei 2009 @ 18:49:
Heb je trouwens niet een vriendin die ook een nieuw autootje wil? Dan kan die even gaan vragen oftie niet toevallig homo is.Ja, goeie tip. Werkt z'n moeder niet bij de receptie? Meteen even vragen of ze kleinkinderen heeft - dan komen de verhalen wel en weet je meteen offie single is.
Heb je trouwens niet een vriendin die ook een nieuw autootje wil? Dan kan die even gaan vragen oftie niet toevallig homo is.Ja, goeie tip. Werkt z'n moeder niet bij de receptie? Meteen even vragen of ze kleinkinderen heeft - dan komen de verhalen wel en weet je meteen offie single is.
dinsdag 5 mei 2009 om 19:27
Insgelijks, Fleurtje.
Maar jij mag je advies voor een ander bewaren.
Ik wacht nu even af, wil niet te gretig overkomen.
Immers, de beurt heb ik net gehad..
Maar gelukkig heb ik die vegers uitgesteld, dan kan ik me er fysiek op voorbereiden.
Maar ja, ik weet niet op welke dagen hij werkt, zou zonde zijn om hem mis te lopen.
En komt toch dom over om 1 veger te doen en de ander een andere week.
Kan op zich wel, maar dan denken ze echt dat ik platzak ben.
Maar jij mag je advies voor een ander bewaren.
Ik wacht nu even af, wil niet te gretig overkomen.
Immers, de beurt heb ik net gehad..
Maar gelukkig heb ik die vegers uitgesteld, dan kan ik me er fysiek op voorbereiden.
Maar ja, ik weet niet op welke dagen hij werkt, zou zonde zijn om hem mis te lopen.
En komt toch dom over om 1 veger te doen en de ander een andere week.
Kan op zich wel, maar dan denken ze echt dat ik platzak ben.
dinsdag 5 mei 2009 om 22:31
quote:tove schreef op 05 mei 2009 @ 22:27:
ik dacht dat deze week de orthodontist aan de beurt was? ben redelijk teleurgesteld. Overigens heb ik een tip voor Brown Eyes, het is leuker als je verhaal geloofwaardiger is, dan kan ik tenminste echt meeleven! Is dit niet echt dan? Zit ik me daar goeie tips te geven voor noppes. Grrrr.
ik dacht dat deze week de orthodontist aan de beurt was? ben redelijk teleurgesteld. Overigens heb ik een tip voor Brown Eyes, het is leuker als je verhaal geloofwaardiger is, dan kan ik tenminste echt meeleven! Is dit niet echt dan? Zit ik me daar goeie tips te geven voor noppes. Grrrr.
dinsdag 5 mei 2009 om 23:08
woensdag 6 mei 2009 om 00:00
djiezzz...tandartsen, buurmannen,rij-instructeurs, therapeuten, autoverkopers, straks nog groentemannen en helpdeskmedewerkers met een sexy stem....
kunnen jullie niet gewoon een algemeen versiertruc-topic openen ofzo?
kunnen jullie niet gewoon een algemeen versiertruc-topic openen ofzo?
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 06-05-2009 00:01
Reden: waarom zie ik pas tiepfauten na het posten?
Reden: waarom zie ik pas tiepfauten na het posten?
% gewijzigd