De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

ik heb voor mijn steunzolen altijd ecco of wolky, maar die zijn niet goedkoop en denk ik ook geen pumps.

Moet zeggen dat ik met dat soort schoenen altijd zonder steunzolen doe.
Hera we gaan naar Portugal de algarve, heb er mega veel zin in!!!

En ik zou ook pumps zonder steunzolen doen. Wel gaaf dat je geslaagd bent!
Dat is dus het probleem, ik kan absoluut geen hele dag zonder steunzolen lopen. En draag daarom normaal gesproken altijd dure/merkschoenen.

Dat klinkt lekker Portugal. Hoe lang gaan jullie?
Goedemorgen!

Amy, wow wat een knappe Saar! Ze is groot ook zeg, Milena is maar 90 cm . Ze is ook echt erg snel met alles. Haha en ook al in de waarom fase. Ik ga als ik het zat ben ook waarom vragen aan haar stellen. Haha en zij dan antwoorden verzinnen, grappig is dat!

Ik shop eigenlijk nooit zoveel en zo snel hoor. Bojan moest nieuwe kleertjes, want die gaat naar 68, Milena moest wat zomerkleertjes, ik wilde ook heeeeeel graag nieuwe kleren. En i had maar 2 uur .

Vent is weer weg. Naar Italie (of zoals Milena zegt: Gitarie ) deze keer. Gelukkig maar kort, want vrijdag is ie weer terug
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Je outfit klinkt goed Hera!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
I know Amy, schrijf met haar op een topic over slechte kwaliteit embryo. Helemaal geweldig he!

Waar ken je haar van? Van Viev of IRL?

We zijn nu alle 3 zwanger, van dat topic, joepie!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, we hebben eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. :yeah:

Was nog ff rennen en stressen, want Vent had het tuurlijk opeens weer heel erg druk op zijn werk.

Maar de overdracht was verder goed. Geen rare dingen tegen gekomen.

's Avonds liep er denk wel 25 man rond. Allemaal vrienden en familie die ff kwamen kijken en... behang scheuren in de woonkamer. Die is al bijna helemaal leeg.

Ging wel met koppijn naar huis en had een behoorlijke tijd last van harde buiken. Liep natuurlijk alleen maar rondleidingen te geven en werd steeds enthousiaster.

Dat vond mijn buikie iets minder leuk.

Eenmaal op bed voelde ik de kleine gelukkig snel weer schoppen. Ik ga het nu steeds vaker voelen, echt geweldig.

Konden helaas niet goed in slaap komen en vannacht weer 1 1/2 uur wakker gelegen, maar mijn koppie is nu weer wat rustiger.

Ga vanmiddag met mijn schoonmams verder met behang scheuren en vanaaf gaat de moker door de keuken.
He Nala rustig aan he meid, harde buiken, zeggen dat je net ff te veel doet!!

En ik ken Soof irl en soofman ook! Vind het zo gaaf!!!! Wat heerlijk he, dat er dan op zo'n topic van jullie opeens meerdere zwanger zijn!
Hera we gaan een kleine 2 week, ben nog nooit in Portugal geweest!

Maar als je een steunzool in pumps doet veranderd toch alsnog de houding van je voeten? Lastig hoor als je niet zonder kunt! Misschien dan toch een mooie ballarina?
dat is lekker zeg Amy.

Klopt dat de stand van mijn voeten dan ook verandert, dus geen idee of ik op dat soort schoenen kan lopen. Nu hap ik nog teveel in die schoenen dus kan er niet over oordelen.

En ballarina's staan er niet zo mooi onder

Het komt wel goed.....hoop ik

Nala, wel rustig aan doen hoor! Maar wat heerlijk dat jullie nu kunnen beginnen.

Frans, heerlijk toch om even lekker te shoppen. Je hebt je tijd wel heel efficient gebruikt . Gelukkig is je man weer snel thuis.
Hoi meiden,

Gisteren waren de 6 weken wachten eindelijk voorbij en hadden we een afspraak in het ziekenhuis bij het hoofd gynaecologie.

Onze vruchtbaarheidsproblemen zijn niet langer onbegrepen, er is een reden ontdekt. Geheel tegen alle verwachtingen in.

(Ik heb 6 weken geleden dat uitgebreide hormoononderzoek gehad, waarbij ze aangaven geen bijzondere uitslagen te verwachten, gezien het feit dat ik een normale, regelmatige cyclus heb met eisprong en het onderzoek zich eigenlijk richt op vrouwen met een zeer onregelmatige, of helemaal geen cyclus.)

Maar de uitslagen waren dus wel afwijkend. Conclusie, ondanks mijn leeftijd van 'nog maar' 31, heb ik 'oude' eicellen en een aflopende eicelvoorraad. Ik heb dus de eierstokken van een vrouw die een stuk ouder is dan ik.

Gevolg hiervan is dat een 3e IVF poging met ICSI wel kan, maar dat de slagingskans erg klein is (minder dan 5%). Bovendien is mijn aandoening waarschijnlijk erfelijk, en schuift het per generatie op naar voren, een volgende generatie heeft het probleem dus eerder.

Eiceldonatie is wel nog steeds een optie, alleen wordt mijn zus als mogelijke donor buitenspel gezet, omdat het risico groot is dat zij dezelfde slechte reactie op de IVF hormonen zal vertonen.

Alle vrouwen en meisjes uit de familielijn van m'n moeder lopen ook verhoogd risico dit probleem te hebben en moeten dus ook worden ingelicht.

De kans is ook aanwezig dat ik vervroegd in de overgang kom, ook al heb ik nu een nette cyclus. Mocht dit gebeuren, moet ik daarvoor naar het ziekenhuis. Maar dat is van later zorg.

Nu moeten we eerst beslissen wat we willen. Toch die laatste minieme kans pakken op een kind van onszelf of door richting eiceldonatie? Over 4 weken hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en moeten we het antwoord weten.

Man wil de laatste IVF poging pakken, ik twijfel. We zullen er wel uitkomen, maar nu weten we het nog even niet...

Dominica
jeetje do, wat een verhaal. Op zich wel fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is maar het vervolg word er niet makkelijker op. Heel veel sterkte met het maken van jullie keuze,
Hera, mijn man had laatst ook niet zulke duren schoenen waar steunzolen niet in konden. Daar zat zo'n los zooltje in die heeft hij er gewoon uit gerukt. Dus misschien bij bristol of schoenenreus of zo schoenen met zooltje wat je eruit kunt mollen en je steunzolen er in kunt doen.
JEetje DO wat een verhaal zeg.. kan mij voorstellen dat je twijfelt, toch weer de hele hormonen gedoe en helemaal de rollercoaster van verdriet... Sterkte meis met jullie beslissing

Frans lekker geshopt dus weer, en dat in 2 uur jeetje dacht dat ik snel was hahaha

12-9 ook lekker gewinkelt iets minder gekocht dan Frans hihihi

Hera ik heb toen pumps gekocht bij van haren,geweldige schoenen en 15 euriesmoet je ff kijken of daar een steunzool in past.

Amy wanneer gaan jullie, wij gaan waarschijnlijk 3 juni een weekie naar Portugal, het is een heerlijke land.. mooi ook

Ga je naar echt naar Albufeira zelf ? Wij naar Albufeira - Praia da Oura

Gen onderzoek was geweest, en bij Kaj niks afwijkends te zien, ze dachten het wel maar na foto`s van brabbelman en opa is het gewoon een familie uiterlijk ( niks mis mee hoor )

En ze denken dat het niks erfelijks is maar tot nu toe niet 100% uitgesloten, ik denk als we dat echt willen dan moeten man en ik zelf een bloed laten onderzoeken.

Nala gefeliciteerd met jullie sleutel..
Whehe mijn verhaal is weg

Do Jee wat een verhaal. En weer een beslissing nemen dus. Poeh zo word je ook lekker heen en weer geslingerd, tussen hoop en verdriet. Lieverd, ik hoop dat jullie een beslissing kunnen nemen waar jullie allebei helemaal achter kunnen staan

En eiceldonatie is wel een optie begrijp ik?

Nala, gefeliciteerd met de sleutel!

Lekker Portugal, ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me een mooi land.
Do meid wat een verhaal....

5% kans tegen hoeveel in het gunstigste geval? Ik kan nm niet inschatten hoelaag 5 % is...

En eiceldonatie...hoe gaat dat dan? Moet je zelf iemand zoeken, of is daar ook iets voor net als bijv de spermabank? Misschien domme vragen hoor, maar zit er niet echt in.....

Vind het heel erg voor jullie, en naar dat ze eiegnlijk pas na zolang een oorzaak vinden! liefs

Brabbel wij gaan 25 mei t/m de 5de juni, naar orada marina de albufeira. Hebben ook veel zin! Maar jullie zijn er vaker geweest dus?

En nu je het verhaal verteld over uiterlijke kenmerken herken ik het weer, maar er is dus geen def. uitslag..willen jullie dat nog? Denk je weleens over een tweede?
Haaaaai Frans!
Heee Eems!!
Ja, vind het helemaal super Eems. Was ff spannend met die 3 meiden, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt!

Lieve Do, moeilijk hoor, weer zo'n beslissing nemen.

Heel veel suc6 ermee. Hopenlijk komen jullie er samen goed uit. Dikke kus.

Ik doe zeker rustig aan hoor, in ons nieuwe huis. Ging gisteravond vaak ff zitten, of een stukje lopen. Moest ook na 2 uurtjes stoppen van schoonzus en schoonmoeder, zij gingen lekker verder.

Maar is wel moeilijk hoor. Mensen die iets in jouw huis doen en jij "zit maar".

Krijg trouwens over 2 weken een nieuwe foon!!! Een Samsung touchwiz Pink. Helemaal blij mee. Zo'n touchscreen en ook internet, jippie.

In het huis hebben we gister veel kunnen doen.

Gistermiddag met schoonmams de hele woonkamer behang vrij gemaakt en een deel van de keuken.

Gisteravond in de slaapkamer begonnen, maar dat is echt k*u*t behang.

De hele avond over 1 muur gedaan. Toen boven nog even gaan kijken, hoe het daar zou gaan, daar trokken ze in 15 min 1 muur helemaal leeg. Dus daar ga ik vanaaf mee verder.

De keuken hebben de mannen er al helemaal uitgesloopt.

Vandaag komen de plavuizen/tegels en badkamer al.
Wauw Nala wat gaat het snel!!!!!!!!!!

En goed dat je niet te druk doet hoor, ondanks dat dat lastig is!

Nu de late dienst in! Morgenvroeg kapper aan huis voor mij Saar en een vriendin!

liefs
Hoi!

Heb vanmiddag om 13.00u een afspraak bij de verloskundige & een echo! Vandaag 9 weken.
Spannend Jacinta, suc6!

We hebben gister weer veel gedaan. (hadden ook zoveel hulp, echt super)

Bij 3 kamers boven is het behang eraf (dat ging als een speer) en de vloerbedekking eruit.

En de badkamer en bijkeuken zijn helemaal kaal. Je kan nu zo door een gat in de muur kijken.

Ben nu ook voor het eerst bezig met kamers in mijn hoofd een beetje inrichten. Had ik nog helemaal niet.

Wil ws in alle kamers met lime groene accenten werken. (misschien de balken die in de kamers zitten)

De rest wilden we gewoon creme. (op de muren) Maar ben er nog niet uit of dat bij elkaar kan.

Gaan vanaaf naar de bouwmarkt. Kan ik ff kijken.

Gaan gelijk laminaat voor alle kamers boven en een vouwgordijn voor de keuken kopen. Allemaal in de aanbieding.

Vandaag hou ik me lekker een beetje tam.

Ga vanmiddag alleen in het laatste kamertje boven behang trekken, maar ben daar denk met 2 uurtjes klaar mee.

Vanaaf naar vrienden, die gaan in ondertrouw. Vent is zijn getuige, dus zijn ook uitgenodigd. Krijgen dan eindelijk de kaart, ben benieuwd.
Hebben jullie soms ook dat je een foutmelding krijgt?

Ik open als ik hier ben het berichtenscherm altijd extra open.

Maar dan krijg ik een foutmelding en moet ik em weg klikken.

Dit is al vanaf gister.
Op mijn Hyves staan de eerste kluspics!

Zag dat er op "onze" Hyves heel veel berichten staan, die er misschien wel af kunnen?

Je kunt natuurlijk alleen maar die van jezelf deleten, dus misschien ff paar berichten verwijderen? (groepberichten bedoel ik dan)

Ik gooi ook af en toe foto's weg. Anders wordt 'ie misschien te vol.

Quintie, vergat ik de hele tijd al te vertellen. Weet je wie er zwanger is? Rachelle! Zusje zag het gister op Hyves. Kleine meisjes worden ook groot.

Kwam trouwens zondag met het opruimen van de zolder ons oude dagboek tegen. Heb me zitten bescheuren van het lachen.

Wat een dozen waren wij soms. Het gaat alleen maar over jongens die we leuk vonden hahahaha.
Alles was goed hoor! Helemaal verliefd, zonder gekheid, wat is dat toch weer schattig!
Wauw gefeliciteerd Jac, lijkt me heerlijk om te zien dat alles erop en eraan zit!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven