Chemie, klik..
donderdag 10 september 2020 om 12:44
donderdag 10 september 2020 om 12:52
Ik zou daar zelf heel erg ongerust van worden. Ik ben 12 jaar met mijn partner nu, en vind het juist heerlijk rustig dat ik dit in deze tijd nog nooit gehad heb. In vorige relaties wel, en achteraf was dat altijd omdat er iets niet goed zat in die relatie.
Ik heb dus geen advies voor je, anders dan 'is er iets aan je relatie wat beter zou kunnen/zou moeten veranderen'? en kijken of je die vonk in je eigen relatie terug kunt krijgen.
Ik heb dus geen advies voor je, anders dan 'is er iets aan je relatie wat beter zou kunnen/zou moeten veranderen'? en kijken of je die vonk in je eigen relatie terug kunt krijgen.
donderdag 10 september 2020 om 12:53
Het kan geen kwaad om je relatie eens te herijken. Het oude is echt niet altijd beter. Je bent er heus niet zonder reden uitgestapt, wees een beetje mild naar jezelf.parbleumondieu schreef: ↑10-09-2020 12:45Maak de effecten van je hormonen niet belangrijker dan ze zijn: hormonen die functioneren. Het heeft mij een huwelijk gekost toen ik dacht dat het over iets hogers en 'hart volgen' ging.
donderdag 10 september 2020 om 12:55
die vonk krijg je niet meer terug hoorMaduixa schreef: ↑10-09-2020 12:52Ik zou daar zelf heel erg ongerust van worden. Ik ben 12 jaar met mijn partner nu, en vind het juist heerlijk rustig dat ik dit in deze tijd nog nooit gehad heb. In vorige relaties wel, en achteraf was dat altijd omdat er iets niet goed zat in die relatie.
dat lekkere spannende
daar kan TO gewoon van genieten, maakt je werk meteen een stuk leuker!
donderdag 10 september 2020 om 13:19
donderdag 10 september 2020 om 13:31
donderdag 10 september 2020 om 13:36
Ik zou dit net heel vervelend vinden mocht ik to zijn, ik zou het ook niet kunnen verbergen wanneer ik thuis ben. Op het werk ‘heerlijk’ verliefd en dan thuis doen alsof er niets aan de hand is? Vind ik erg hypocriet. Ik zou bewust afstand nemen en hopen dat alles gauw terug normaal wordt.
Mocht mijn lief genieten van zo’n verliefdheid op het werk dan zou ik plaats maken zodat hij mooi volop voor zijn verliefdheid kan gaan.
Mocht mijn lief genieten van zo’n verliefdheid op het werk dan zou ik plaats maken zodat hij mooi volop voor zijn verliefdheid kan gaan.
donderdag 10 september 2020 om 14:23
Je moet jezelf ook kunnen vertrouwen en je relatie niet kwijt willen. Voor mij zou over gaan op de app een no go zijn, dan ga ik mij teveel verheugen op berichtjes, bovendien is het buiten werktijd. Sowieso elkaar niet zien buiten werktijd.. Ook fysiek wil ik afstand behouden dus niet gaan knuffelen oid. Als je niet steeds een stapje verder gaat kan dit soort chemie makkelijk sterven. Daarom: genieten voor zolang het er is. Allemaal hormonen die je een tijdelijk gevoel van diep geluk geven. Heel fijn, neuriënd naar je werk.
donderdag 10 september 2020 om 16:21
Ik kan dat wel, omdat ik gek op mijn man ben en hem nooit kwijt zou willen of hem pijn zou willen doen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt, maar ik kan dan genieten van het gevoel en verder doe ik er niets mee. Ik bewaak mijn grenzen heel goed.
En inderdaad niet gaan appen of afspreken of iets dergelijks. Een praatje op het werk kan, maar zoals al gezegd werd met genoeg fysieke afstand en niet uit de buurt van collega's. En niet uitspreken dat je elkaar leuk vindt, ook al merk je dat wel.
donderdag 10 september 2020 om 16:29
donderdag 10 september 2020 om 16:35
Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?
donderdag 10 september 2020 om 16:40
wat bedoel je nu? Of ik flirten leuk vond als single zijnde vroeger? Ja zeker, en nu nog!NYC schreef: ↑10-09-2020 16:35Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?
donderdag 10 september 2020 om 16:41
Ik begrijp je even niet...NYC schreef: ↑10-09-2020 16:35Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?
donderdag 10 september 2020 om 16:46
Jawel, maar zo vaak gebeurde het mij niet dat ik iemand ook terug leuk vond. Vooral als ik iemand beter leerde kennenNYC schreef: ↑10-09-2020 16:35Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?
donderdag 10 september 2020 om 16:50
Ik snap de vraag nietNYC schreef: ↑10-09-2020 16:35Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?