Chemie, klik..
donderdag 10 september 2020 om 16:53
haha, bij flirten is het ook zeker niet mijn bedoeling om iemand beter te leren kennen, het is juist ff leuk, die blik, zo`n lachje bij het passeren.
en doorrrr!!!!!
donderdag 10 september 2020 om 20:39
wow wat een reacties!! dankjullie allemaal. Ik ervaar nog geen probleem en denk ook zeker niet aan een stap verder.. Ik vraag me wel af; voelt hij dit nou ook? merkt hij de spanning ook? Vroeger zei ik altijd als jij een klik en spanning voelt dan voelt de ander het ook. Maar nu denk ik omg als hij dit ook voelt, zien collega het dan ook?!
hij stuurde me een insta bericht privé, daarop heb ik oppervlakkig gereageerd.
ik kan eigenlijk met jullie opmerkingen en tips veel. afstand houden, genieten vd flirt en de podcast! Die ga ik zeker zoekem!
ik kan eigenlijk met jullie opmerkingen en tips veel. afstand houden, genieten vd flirt en de podcast! Die ga ik zeker zoekem!
anoniem_6456bd79ec310 wijzigde dit bericht op 11-09-2020 09:51
0.18% gewijzigd
donderdag 10 september 2020 om 20:42
dat kan ik me ook voorstellenparbleumondieu schreef: ↑10-09-2020 12:45Maak de effecten van je hormonen niet belangrijker dan ze zijn: hormonen die functioneren. Het heeft mij een huwelijk gekost toen ik dacht dat het over iets hogers en 'hart volgen' ging.
vrijdag 11 september 2020 om 12:08
Daar ben ik het wel mee eens.
Hou voor jezelf héél goed de grenzen in de gaten, TO.
vrijdag 11 september 2020 om 12:11
Dit.
Hij is nog maar net bij jullie komen werken, je kent hem eigenlijk niet.
vrijdag 11 september 2020 om 12:42
vrijdag 11 september 2020 om 17:54
ja? ik ben een beetje bang dat dat ook wat gek overkomt.. alsof ik denk dat hij meer wil, terwijl die intentie misschien niet heeft?
vrijdag 11 september 2020 om 17:57
dat is zeker waar, ik vind dat dus best moeilijk..is de klik wederzijds, dat ik chemie voel zegt niet dat hij dat wel heeft? of is dat naïef? Waar liggen de grenzen, hoever ga je? stop je direct? ik ken ook het flirten niet meer zo goed volgens mij hahA
vrijdag 11 september 2020 om 19:11
De kans is aanwezig dat als je begint met berichten sturen de grens steeds verder opschuift. Ach, af en toe een berichtje kan wel. Oh, de hele dag geappt, oeps! Maar het was gezellig en er is niks raars gezegd. Na een tijdje worden de gesprekken wat persoonlijker, moet kunnen denk je dan, het is vriendschappelijk, het klikt goed. Steeds vaker, dagelijks. Nouja, je kunt zelf wel verzinnen hoe dat gaat toch?
vrijdag 11 september 2020 om 19:16
Wee je wat gek overkomt ? Als je steeds grenzen verlegt (want dat gaat gebeuren) en jullie straks erotisch chatten en wellicht afspreken. Dat komt wel héél gek over bij jouw man (en zijn vrouw).
vrijdag 11 september 2020 om 19:48
vrijdag 11 september 2020 om 20:10
Vind ik een nogal onrustwekkende reactie. Nouja, veel succes met het oefenen van flirten.
vrijdag 11 september 2020 om 20:17
vrijdag 11 september 2020 om 21:45
Als je berichtjes heen en weer aan het sturen gaat, ben je de grens van veilig flirten al voorbij.xUNKNOWNx schreef: ↑10-09-2020 20:39wow wat een reacties!! dankjullie allemaal. Ik ervaar nog geen probleem en denk ook zeker niet aan een stap verder.. Ik vraag me wel af; voelt hij dit nou ook? merkt hij de spanning ook? Vroeger zei ik altijd als jij een klik en spanning voelt dan voelt de ander het ook. Maar nu denk ik omg als hij dit ook voelt, zien collega het dan ook?!
Veel succes met je affaire.
Ben je voorbereid op een scheiding?
zaterdag 12 september 2020 om 18:29
wow, ik ben echt niet van plan aan een affaire te beginnen.
Dankjewel voor de waarschuwingen, maar ik denk ergens nog dat het ook alleen mijn chemie kan zijn?? Het kan toch ook zijn dat hij geen chemie voelt?
appt niemand hier privé met collega's, man of vrouw? ik snap natuurlijk wel dat je een grens hebt en ja, dit gevoel is nieuw voor mij en ja, ik vind het ook spannend. Maar ik denk eigenlijk totaal niet aan vreemdgaan of erotische sms'jes.
dank voor jullie berichtjes ook want ze komen wel binnen, soort alert hoe pittig dit onderwerp is en dat ik dus op een gevaarlijke edge kan zitten. Ook fijn dat velen het kennen en herkennen.
Dankjewel voor de waarschuwingen, maar ik denk ergens nog dat het ook alleen mijn chemie kan zijn?? Het kan toch ook zijn dat hij geen chemie voelt?
appt niemand hier privé met collega's, man of vrouw? ik snap natuurlijk wel dat je een grens hebt en ja, dit gevoel is nieuw voor mij en ja, ik vind het ook spannend. Maar ik denk eigenlijk totaal niet aan vreemdgaan of erotische sms'jes.
dank voor jullie berichtjes ook want ze komen wel binnen, soort alert hoe pittig dit onderwerp is en dat ik dus op een gevaarlijke edge kan zitten. Ook fijn dat velen het kennen en herkennen.
zaterdag 12 september 2020 om 18:33
Zelfs na vier keer lezen snap ik de zin niet.NYC schreef: ↑10-09-2020 16:35Voor de mensen die zeggen: lekker van genieten, beetje flirten, maar verder niks doen: Genieten (of genoten jullie in het verleden) dan ook van flirten/het elkaar leuk vinden/chemie/aantrekkingskracht etc. op het moment dat je dit gevoel herkende en jij zelf - en die ander ook niet om het makkelijk te houden - toen jullie single waren?
zaterdag 12 september 2020 om 18:50
ja dat kanxUNKNOWNx schreef: ↑12-09-2020 18:29wow, ik ben echt niet van plan aan een affaire te beginnen.
het kan ook zijn dat hij altijd op zijn werk neukertjes zoekt en jij makkelijk lijkt
of dat hij in jou de ware liefde ziet
of dat hij homo is
het kan allemaal
maar het doet er niet toe, je hebt al een man
zaterdag 12 september 2020 om 18:52
Hoe zit dat dan wanneer liefde niet wederzijds is? Dat gebeurt toch ook zo vaak?xUNKNOWNx schreef: ↑10-09-2020 20:39wow wat een reacties!! dankjullie allemaal. Ik ervaar nog geen probleem en denk ook zeker niet aan een stap verder.. Ik vraag me wel af; voelt hij dit nou ook? merkt hij de spanning ook? Vroeger zei ik altijd als jij een klik en spanning voelt dan voelt de ander het ook. Maar nu denk ik omg als hij dit ook voelt, zien collega het dan ook?!
leeg
zaterdag 12 september 2020 om 18:53
Heb je er spijt van ?parbleumondieu schreef: ↑10-09-2020 12:45Maak de effecten van je hormonen niet belangrijker dan ze zijn: hormonen die functioneren. Het heeft mij een huwelijk gekost toen ik dacht dat het over iets hogers en 'hart volgen' ging.
zaterdag 12 september 2020 om 19:15