leuke meiden gezocht uit Amsterdam
maandag 4 mei 2009 om 21:55
Hoi meiden,
Ik heb veel berichtjes gelezen en ik vind het leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die op zoek is naar meer gezelligheid.
Ik mis gewoon iets, en dat is spontaniteit.
Ben jij ook op zoek naar een lieve leuke vriendin om alles mee te delen en spontaan dingen mee te ondernemen. Dingen zoals lekker stappen, terrasje pikken of een biosje pakken, concerten, festivals en theater, noem het maar op. Ik ben 33 jaar en getrouwd (niet vastgeplakt)
Lijkt het je iets, schroom niet te mailen en wie weet vloeit er
een mooie vriendschap uit voort.
Groetjes van Sunflower
Ik heb veel berichtjes gelezen en ik vind het leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die op zoek is naar meer gezelligheid.
Ik mis gewoon iets, en dat is spontaniteit.
Ben jij ook op zoek naar een lieve leuke vriendin om alles mee te delen en spontaan dingen mee te ondernemen. Dingen zoals lekker stappen, terrasje pikken of een biosje pakken, concerten, festivals en theater, noem het maar op. Ik ben 33 jaar en getrouwd (niet vastgeplakt)
Lijkt het je iets, schroom niet te mailen en wie weet vloeit er
een mooie vriendschap uit voort.
Groetjes van Sunflower
dinsdag 5 mei 2009 om 07:05
He Sunflower!!
Erg herkenbaar oproepje! Ook ik ben 33, woon in Amsterdam, niet getrouwd, en altijd in om leuke meiden te leren kennen, helemaal nu de zomer weer voor de deur staat!
lijkt me leuk om te mailen om elkaar wat beter te leren kennen...
mijn mail is bammie14@live.nl..
ik hoop van je te horen
Erg herkenbaar oproepje! Ook ik ben 33, woon in Amsterdam, niet getrouwd, en altijd in om leuke meiden te leren kennen, helemaal nu de zomer weer voor de deur staat!
lijkt me leuk om te mailen om elkaar wat beter te leren kennen...
mijn mail is bammie14@live.nl..
ik hoop van je te horen
dinsdag 5 mei 2009 om 23:57