Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 08:09
Ik heb nu (als ik er níet uitgeflikkerd wordt) standaard linksonderin staan 'Done, but with errors on page'. Alleen bij Viva...
En ik kan trouwens geen IE8 installeren hier, de IT afdeling hier wordt niet blij als mensen op eigen houtje programma's gaan updaten oid. En om nou te vragen om IE8, omdat het forum anders niet werkt, dat gaat wat ver.
En ik kan trouwens geen IE8 installeren hier, de IT afdeling hier wordt niet blij als mensen op eigen houtje programma's gaan updaten oid. En om nou te vragen om IE8, omdat het forum anders niet werkt, dat gaat wat ver.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
woensdag 6 mei 2009 om 08:18
quote:mylenevalerie schreef op 05 mei 2009 @ 11:32:
Beste angel 1,
Laatst kreeg ik toch achter de topics geen tijd end meer bij overig! Dat kwam toen omdat er een nieuw topic geopend was, waar waarschijnlijkteweinigspaties in zaten. Ik heb er sinds 5 a 10 min weer last van. Weetnietwelktopicdateventueelkan zijn.
Jij had toen ergens een spatie toegevoegd en toen was het over. Zou jij misschien willen kijken of je kan zien welk topictitel te lang is?
Ik zie alleen een nieuw topic hier bij overig van ikbenikenhetisnietanders. Zou dat het kunnen zijn?
Even uppen, denk dat het ondergesneeuwd was gister.
Ik schreef Angel 1 aan omdat zij het toen zo gefixd had, maar als er andere Angels zijn ...... ook prima hoor.
Beste angel 1,
Laatst kreeg ik toch achter de topics geen tijd end meer bij overig! Dat kwam toen omdat er een nieuw topic geopend was, waar waarschijnlijkteweinigspaties in zaten. Ik heb er sinds 5 a 10 min weer last van. Weetnietwelktopicdateventueelkan zijn.
Jij had toen ergens een spatie toegevoegd en toen was het over. Zou jij misschien willen kijken of je kan zien welk topictitel te lang is?
Ik zie alleen een nieuw topic hier bij overig van ikbenikenhetisnietanders. Zou dat het kunnen zijn?
Even uppen, denk dat het ondergesneeuwd was gister.
Ik schreef Angel 1 aan omdat zij het toen zo gefixd had, maar als er andere Angels zijn ...... ook prima hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 6 mei 2009 om 09:11
@MV: vaag, ik zie geen lange topics-zonder-spaties... 't Enige wat ik dan kan bedenken is dat idd de nick van ikbenikenhetnisnietanders in jouw topiclijst voor problemen zorgt. Zou je een screenshot willen sturen naar forum@viva.nl onder vermelding van je browser en besturingssysteem? Dan zoek ik 't verder uit!
@Allemaal: sorry voor al het ongemak! Techniek is hier nog mee bezig. Voor degenen die 'done, but with errors on page' krijgen... is dat iets waarop je kunt klikken zodat er een schermpje met meer info verschijnt? Zo ja, dan wil ik die info erg graag hebben!
grtjs, Naomi
@Allemaal: sorry voor al het ongemak! Techniek is hier nog mee bezig. Voor degenen die 'done, but with errors on page' krijgen... is dat iets waarop je kunt klikken zodat er een schermpje met meer info verschijnt? Zo ja, dan wil ik die info erg graag hebben!
grtjs, Naomi
woensdag 6 mei 2009 om 10:26
woensdag 6 mei 2009 om 10:29
woensdag 6 mei 2009 om 10:31
quote:Karan schreef op 06 mei 2009 @ 10:29:
Ik word helemaal knettergek van al die popups met 'operation aborted', om er daarna uitgegooid te worden.
Ik weet het, ik ben mosterd... Maar toch...
(En is het forum niet platgegaan afgelopen uur? Ik dacht dat er onderhoud zou zijn... Ik kon gewoon overal bij!)Dat was 2 weken geleden al...
Ik word helemaal knettergek van al die popups met 'operation aborted', om er daarna uitgegooid te worden.
Ik weet het, ik ben mosterd... Maar toch...
(En is het forum niet platgegaan afgelopen uur? Ik dacht dat er onderhoud zou zijn... Ik kon gewoon overal bij!)Dat was 2 weken geleden al...
woensdag 6 mei 2009 om 10:34
Even illegaal vanaf werkplek (ssst, niet doorvertellen) want thuis kom ik nu echt nergens meer in en word ik overal uitgeflikkerd...
Het loopt bij mij dus nogsteeds helemaal vast.
quote:mamalief schreef op 06 mei 2009 @ 00:24:
[...]
En dit werkt dus niet, want dan krijg ik gewoon keihard weer dezelfde foutmelding, en weer, en weer, en weer, en weer, en weer.....
Nee hoor, ik ben niet gefrustreerd,
~gaat nu weer braaf aan het werk~
Het loopt bij mij dus nogsteeds helemaal vast.
quote:mamalief schreef op 06 mei 2009 @ 00:24:
[...]
En dit werkt dus niet, want dan krijg ik gewoon keihard weer dezelfde foutmelding, en weer, en weer, en weer, en weer, en weer.....
Nee hoor, ik ben niet gefrustreerd,
~gaat nu weer braaf aan het werk~
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 6 mei 2009 om 10:48
quote:misschicken schreef op 06 mei 2009 @ 10:39:
Yep, de boel uitgooien en wat leuks gaan doen
Ik kan weer pijlerhoppen, quoten, balkje boven reageerscherm gebruiken.
Kortom: hier lijkt alles weer normaal.
Yep, de boel uitgooien en wat leuks gaan doen
Kortom: hier lijkt alles weer normaal.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 6 mei 2009 om 11:04
quote:Vivamod schreef op 06 mei 2009 @ 10:31:
Nee, dat onderhoud was twee weken geleden... staat een beetje gek zo in de mededelingen-lijst, ik kan me de verwarring daarover voorstellen.
Datum erbij plakken?
quote:Solomio schreef op 06 mei 2009 @ 10:48:
[...]
Kortom: hier lijkt alles weer normaal.Hier ook!
Nee, dat onderhoud was twee weken geleden... staat een beetje gek zo in de mededelingen-lijst, ik kan me de verwarring daarover voorstellen.
Datum erbij plakken?
quote:Solomio schreef op 06 mei 2009 @ 10:48:
[...]
Kortom: hier lijkt alles weer normaal.Hier ook!
woensdag 6 mei 2009 om 11:11