Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
vrijdag 18 september 2020 om 08:02

vrijdag 18 september 2020 om 08:13
Ik kijk ernaar uit.Tuingravin schreef: ↑18-09-2020 08:06Oh en Cateautje, voor de slaapkamer is licht perzik ook heel mooi. Dat heb ik nu. Moet zo weg, maar ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn slaapkamer. Heb je een idee.

vrijdag 18 september 2020 om 08:58

vrijdag 18 september 2020 om 09:07
Dat is toch helemaal niet het Leenbakker van nu?
vrijdag 18 september 2020 om 09:32
Leen bakker? Het meeste van die foto lijkt me action meuk.

vrijdag 18 september 2020 om 10:02
Elizabethie schreef: ↑18-09-2020 09:46Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloerkleed van Kwantum. Wilde bijna zeggen van Leen. Maar ze hebben allebei tegenwoordig leuke dingen.
Ben jij al gewend aan je kleed, Cateautje?
Wij hebben een heel leuk kleed van Kwantum in de gang liggen. Lang en smal. Beetje Ibizasfeertje

vrijdag 18 september 2020 om 10:07
Ik zou best een kamer kunnen inrichten met spullen van Xenos, Action, Kwantum en Leen Bakker, waarvan je niet ziet dat het daar vandaan komt.
De Action is hier vlakbij. Ze hebben nu veel spullen van natuurlijke materialen, hout, bamboe. Mijn huis staat vol genoeg maar ik zie echt leuke dingen ertussen.
De Action is hier vlakbij. Ze hebben nu veel spullen van natuurlijke materialen, hout, bamboe. Mijn huis staat vol genoeg maar ik zie echt leuke dingen ertussen.

vrijdag 18 september 2020 om 10:08
Blij is goed.Elizabethie schreef: ↑18-09-2020 09:46Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloerkleed van Kwantum. Wilde bijna zeggen van Leen. Maar ze hebben allebei tegenwoordig leuke dingen.
Ben jij al gewend aan je kleed, Cateautje?

Ja, het begint te wennen. Ik moet wel lachen als ik s'morgens de kamer in kom. Die explosie.

vrijdag 18 september 2020 om 10:10
Emma95 schreef: ↑18-09-2020 10:07Ik zou best een kamer kunnen inrichten met spullen van Xenos, Action, Kwantum en Leen Bakker, waarvan je niet ziet dat het daar vandaan komt.
Precies. Je moet er gewoon de leuke dingen uitpikken

Ik heb prachtige vergrijsd rieten manden staan met deksel die ik bij Leen Bakker heb gekocht, maar ze staan ook bij dure woonwinkels.
Ik zie het verschil niet, alleen de prijs.

vrijdag 18 september 2020 om 10:13

vrijdag 18 september 2020 om 10:20
HK-Living-stijl.
Ik vind ze ook leuk. Ik heb nog kop-en-schotels van 40 jaar oud in deze sfeer.