Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

maandag 14 september 2020 om 16:00
Roze en bloemen zijn heel aantrekkelijk. Wil je Engelse stijl of wil je van die antieke reuzebloemen op de wand?

maandag 14 september 2020 om 16:14
Leuk!
Ik heb de zolder mij toegeeigend, maar hij moet nog aanpast worden. Als in meer meuk weg en dan kan het los.
Ik zou voor zoiets gaan: Fotobehang kersenbloesem
Alsof het altijd lente is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 14 september 2020 om 16:18
dianaf schreef: ↑14-09-2020 16:14Leuk!
Ik heb de zolder mij toegeeigend, maar hij moet nog aanpast worden. Als in meer meuk weg en dan kan het los.
Ik zou voor zoiets gaan: Fotobehang kersenbloesem
Alsof het altijd lente is.
Oooooo, die is echt mooi!!

maandag 14 september 2020 om 19:23
Iedereen vind dat lelijk maar ik hou zo van zachtgeel....in Engelse stijl van die theerozen enzo. Uber-romantisch maar wel zonnig en licht.
En dat gecombineerd met zachtgroen en wit

maandag 14 september 2020 om 19:53
Hoe kan je zachtgeel nou lelijk vindenherfstappeltaart schreef: ↑14-09-2020 19:23Iedereen vind dat lelijk maar ik hou zo van zachtgeel....in Engelse stijl van die theerozen enzo. Uber-romantisch maar wel zonnig en licht.
En dat gecombineerd met zachtgroen en wit![]()

Bwahaha, mijn zolder wordt waarschijnlijk mierzoet romantisch. Met aan de muur mijn eigen wisselcollectie schilderijen. Echt zin in!

maandag 14 september 2020 om 19:55
Dat weet ik ook niet maar heel lang las ik niet anders dan dat iedereen geel lelijk vond...behalve ik.

Alvast heel veel plezier met het bedenken van wat je wil!

maandag 14 september 2020 om 20:10

maandag 14 september 2020 om 20:39
Ik vind geel altijd wel leuk staan bij blonde meisjes.Elizabethie schreef: ↑14-09-2020 20:10Ik vind zachtgeel, maar ook bijv. okergeel ook mooi. Heb laatst nog 2 zachtgele bloempotjes gekocht. Heb ook geel in mijn kussenhoezen op de bank en 1 is helemaal geel.
Alleen gele kleding vind ik lastig. Er zijn maar weinig mensen bij wie geel staat.

maandag 14 september 2020 om 21:17
Juist niet, dan wordt 't zo flets

dinsdag 15 september 2020 om 14:58
Vanmorgen even een rondje kringloop. Ik had een paar dagen geleden een rieten lampenkapje gezien, in eerste instantie laten liggen. Moet er dan eerst over nadenken. Maar ja, natuurlijk was ie nu weg.
Ik zag wel een metalen lantaarn met een handvat van touw. Heel erg lopen twijfelen en uiteindelijke weert teruggezet. Wedden dat ik spijt krijg?
Nou ja, nog wel een paar leuke kledingstukken en een leuke omslagdoek gescoord voor een euro per stuk en wat boeken.
Ik zag wel een metalen lantaarn met een handvat van touw. Heel erg lopen twijfelen en uiteindelijke weert teruggezet. Wedden dat ik spijt krijg?
Nou ja, nog wel een paar leuke kledingstukken en een leuke omslagdoek gescoord voor een euro per stuk en wat boeken.
dinsdag 15 september 2020 om 15:54

vrijdag 18 september 2020 om 00:14
Wat is precies een Leen Bakkerhuis? Ikea ken en herken ik welVGM1980 schreef: ↑08-09-2020 11:41Ik heb vrienden/kennissen met allemaal verschillende stijlen, en het past bij deze mensen. Zoals ik al zei, ik denk nooit als ik bij ze ben 'gadver'.
= De 1 heeft alles propvol met spullen, prul, schilderijen, vazen etc.
= Een ander daar is het juist héél kaal en wit en Riviera Maison, tegeltuin en bij elk kruimeltje komt gelijk een geel vaatdoekje.
= Weer een ander heeft alles vintage, inclusief de geur. Als ik deze geur ruik moet ik gelijk aan deze mensen denken![]()
= En ook een gezin dat een leen bakker huis heeft
Ik vind het wel wat hebben, dat als je bij iemand op visite komt, het huis ook helemaal bij de persoon past.