Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

28-08-2020 20:08 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en weer dooooorrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards
Tiana_76 schreef:
21-09-2020 22:58

Afbeelding
Zo ziet ze er nu uit.
Het was zo'n mooie vrouw.
watdachtjehiervan schreef:
22-09-2020 07:50
Er zijn al meer bners die dit twitteren. Zeer kwalijk. Ook bijvoorveeld Tim Douwsma. Daar had ik het niet van verwacht.
Thomas berge twittert er ook over.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik vind het niet heel handig dat dit soort influencers zulke uitspraken doen. Hun aanhangers zullen zeker de oren laten hangen naar wat ze zeggen en misschien helemaal niet meer voorzichtig zijn met de contacten. Niet handig.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Keuken1987 schreef:
22-09-2020 08:16
Thomas berge twittert er ook over.
Daar had ik het dan wel weer van verwacht.
chocolol schreef:
22-09-2020 01:25
""Nee, ik houd mijn bek niet, ik doe niet meer mee aan alle coronamaatregelen", postte rapper Famke Louise vandaag, met de hashtag #ikdoenietmeermee erbij." :facepalm:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... omas-berge
En dan: friedepiepel :rofl:
fashionvictim schreef:
21-09-2020 21:14
Ik denk dat we al dit soort types echt niet over 20 jaar willen zien. Dan zijn ze allemaal mismaakt en gehandicapt door dit soort domme fratsen. Kunstgebit op hun veertigste en in een rolstoel vanwege de bil implantaten en dat soort dingen.
klassiek gevalletje van eigen schuld dikke bult of ben ik nu heel gemeen...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gisteren zag ik foto’s van Donatella Versace, e is nu 67 jaar stond erbij. Dacht eigenlijk dat ze al lang 67 jaar was geweest. Botox maakt leeftijdloos en daardoor oud. Kijk naar Connie Breukhoven, ik vind dat zij ook teveel heeft laten doen.

Maar je kunt niet ongestraft injecteren en je schoonheid bijstellen. Helaas ben ik zelf ernstig ziek geweest. Infusen gehad, veel injecties gehad. Al snel bleek bij bloed prikken dat mijn aders beschadigd waren en prikken werd enorm pijnlijk. Nu na 2 jaar is dit nog zo. Dan denk ik aan de opgespoten lippen en holtes die daardoor ontstaan onder de huid. Dat zijn serieuze onderhuidse littekens.
Maleficent schreef:
22-09-2020 07:47
Ik denk dat het bij jonge mensen die veel aan hun gezicht en lijf laten verbouwen, terwijl het eigenlijk niet nodig is, een soort statussymbool is. Want het kost klauwen met geld.

Zoals Dave Roelvink die zijn perfecte gebit laat vervangen, Jamie Vaes die van nature veel mooier was, Amanda Balk was ook niks mis mee, en ga zo maar door.
Ja! Ik zocht precies naar dit om het onder woorden te brengen. Het is een statussymbool in bepaalde kringen om er zo uit te zien.
Het is wachten op de ‘ik heb Corona’ filmpjes van de Bn-ers die ‘niet meer meedoen’, in quarantine (of erger) doe je zéker even niet mee. Of zijn ze ook tegen testen?
nimue_iparis schreef:
22-09-2020 10:05
Het is wachten op de ‘ik heb Corona’ filmpjes van de Bn-ers die ‘niet meer meedoen’, in quarantine (of erger) doe je zéker even niet mee. Of zijn ze ook tegen testen?
Ik verwacht niet dat ze zich laten testen. Degene die hard roepen dat ze niet meer meedoen zijn ook allemaal onder de 35? Gok ik. Dus de kans dat ze ernstig ziek worden is sowieso niet groot.

Maar het zorgt wel voor de verspreiding. Ik vind het vooral asociaal.
Ik vind Jen Aniston nog steeds mooi. In The Morning Show was ze echt fantastisch en zag ze er ook redelijk naturel uit, al kon je daar ook wel zien dat ze heus wel wat heeft laten doen. Maar zo erg als het hier wordt voorgesteld vond ik het zeker niet.
Am Yisrael Chai!
En influencers die ineens anti-Coronamaatregelen zijn, zijn vooral domme schapen zonder enige algemene ontwikkeling die ook maar achter elkaar aanlopen. Helaas zijn veel van die influencers echt te dom om te poepen, maar ja, een groot deel van de bevolking is te dom om te poepen dus tja.
Am Yisrael Chai!
https://www.instagram.com/p/CB7srwVB75i ... osak9atbxi

Geen bekend iemand maar echt Gristus te paard...
fashionvictim schreef:
22-09-2020 10:13
Ik vind Jen Aniston nog steeds mooi. In The Morning Show was ze echt fantastisch en zag ze er ook redelijk naturel uit, al kon je daar ook wel zien dat ze heus wel wat heeft laten doen. Maar zo erg als het hier wordt voorgesteld vond ik het zeker niet.
Denk dat het heel erg afhankelijk is hoe ze uitbelicht is, denk wel dat het nu van kwaad tot erger gaat. Misschien zou het een goede actie zijn na de #metoo beweging dat vrouwen durven te verouderen zonder al die poespas als bijv fillers. Dat veranderd het gezicht nog het meest.
fashionvictim schreef:
Dit had ik dus ook. Weet echt wel dat ze wat heeft laten doen. Sowieso huidbehandelingen, maar volgepompt met filler vind ik haar niet overkomen.
22-09-2020 07:54
Zo ziet ze er nu uit.
Het was zo'n mooie vrouw.
Ze lijkt hier op Martha Stewart
fashionvictim schreef:
Heb je dat filmpje gezien wat hier gisteravond geplaatst is over de Emmy awards?
22-09-2020 10:36
Heb je dat filmpje gezien wat hier gisteravond geplaatst is over de Emmy awards?
Ik ga het nog eens kijken.
22-09-2020 10:36
Ja, dat vond ik ook wel meevallen. Ik vond Courtney Cox erger. Ik vind Jen er eigenlijk wel uitzien als een vijftiger.
Am Yisrael Chai!
https://youtu.be/juJE80qiZF4

Hier is Jennifer ook bij de Emmy's, ik vind haar er prima uitzien hoor.
Am Yisrael Chai!
En dan die comments: 'wow, you look beautiful' en zo. Ik merk dat ik bevooroordeeld word; ik ga er steeds meer vanuit dit mensen zijn die heel onzeker zijn en niet zo intelligent zijn, qua looks aan heel korte termijndenken doen en het ongelooflijk belangrijk vinden wat de buitenwereld die deze 'look' ook wil uitdragen prioriteit geven. Hier passen ook van die opgepompte kerels met heel veel tatoeages bij. Die een 'trophyvrouwtje' willen, heel slank, heel lang haar, flinke opgepompte boobies en zo'n zuignapmond. En allemaal blikkerende witte facings.

Dit heeft toch niks met schoonheid te maken o_o :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bij de laatste zie je duidelijk het puntige kinnetje en het puntige wipneusjesideaal
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 22-09-2020 10:53
21.41% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
fashionvictim schreef:
22-09-2020 10:43
https://youtu.be/juJE80qiZF4

Hier is Jennifer ook bij de Emmy's, ik vind haar er prima uitzien hoor.
Eens. Ik vind haar er gewoon uitzien als een goedverzorgde 50’er.
chocolol schreef:
22-09-2020 01:25
""Nee, ik houd mijn bek niet, ik doe niet meer mee aan alle coronamaatregelen", postte rapper Famke Louise vandaag, met de hashtag #ikdoenietmeermee erbij." :facepalm:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... omas-berge
dan doe dat toch lekker niet kind :bonk: maar dan niet gaan miepen als je op de IC beland
Relax we're all crazy, it's not a competition
meisje22 schreef:
22-09-2020 10:45
Eens. Ik vind haar er gewoon uitzien als een goedverzorgde 50’er.
Ja, ik dus ook.
Am Yisrael Chai!
SweetFirefly schreef:
22-09-2020 10:45
En dan die comments: 'wow, you look beautiful' en zo. Ik merk dat ik bevooroordeeld word; ik ga er steeds meer vanuit dit mensen zijn die heel onzeker zijn en niet zo intelligent zijn, qua looks aan heel korte termijndenken doen en het ongelooflijk belangrijk vinden wat de buitenwereld die deze 'look' ook wil uitdragen prioriteit geven. Hier passen ook van die opgepompte kerels met heel veel tatoeages bij. Die een 'trophyvrouwtje' willen, heel slank, heel lang haar, flinke opgepompte boobies en zo'n zuignapmond. En allemaal blikkerende witte facings.

Dit heeft toch niks met schoonheid te maken o_o :
Afbeelding
Afbeelding
Mag hopen dat dit photoshop is!
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven