Mode & Beauty alle pijlers

Panty

25-09-2020 09:34 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zoek goede kwaliteit panties die niet na een keer aantrekken alweer de prullenbak in kunnen. Iemand enig idee? Zwart, mag een beetje glans in zitten en ergens 20/30 denier.

Ik kocht voorheen vaak eentje van de Hema, maar die gaan erg snel stuk.
parbleumondieu schreef:
25-09-2020 11:04
En ik wel. En nu?
Koop jij ze wel en ik niet :thumbsup:
Je panty aantrekken met handschoentjes?

Ik zoek een high-waist panty maar dan niet eentje die je onder je oksels kan optrekken maar met een hele brede elastische band voor om je middel, ik had er vroeger eentje maar weet niet meer welk merk of waar gekocht. Het was de enige die mooi aansloot en niet afzakte.
Lillybit schreef:
25-09-2020 11:09

Ik zoek een high-waist panty maar dan niet eentje die je onder je oksels kan optrekken maar met een hele brede elastische band voor om je middel, ik had er vroeger eentje maar weet niet meer welk merk of waar gekocht. Het was de enige die mooi aansloot en niet afzakte.
Dim heeft van die panty’s met een elastische band.
*Sally* schreef:
25-09-2020 11:10
Ga ik gelijk googlen, dank je
Lillybit schreef:

Ja, met handschoentjes omdat ik zo'n kluns ben die haar nagels door een dunne panty heen trekt met het aantrekken. En met een panty van > €40,- vind ik dat best zonde. Maar daar tegenover staat wel dat ik sommige panty's al jaren draag.
Ik zweer bij Wibra panties, 2 in een doosje. Mijn oudere collega vond het nodig te melden (vorig jaar) dat je áltijd een panty moest dragen, ook in de zomer. Onderwijl afkeurend naar mijn benen kijkend. Gestoken in Wibra panties die je dus bijna niet zag zitten.
Ik meen ook vrij slechte ervaring te hebben met Zeeman panty's... Ik ga maar eens wat verschillende kopen en kijken wat het beste is.
Primark heeft trouwens ook wel (voor mij althans) panty’s die lang mee gaan.
*Sally* schreef:
25-09-2020 11:07
Nou ja maar zo’n opmerking “dat ligt dan misschien aan jou” vind ik een beetje vreemd. Natuurlijk ligt het aan de drager. En aan de panty. Bij jou ook.

Of een panty goed zit ligt aan de pasvorm en aan jouw lichaam. Verder vindt de een pasvorm heel belangrijk, de ander prijs of uiterlijk of iets anders.

Een maat groter vind ik helemaal niet prettig dragen, panty gaat dan teveel lubberen en als ik ergens een hekel aan heb, zijn het loszittende of afzakkende panty’s. Ik wil ze echt superstrak. Die voorkeur heeft niet iedereen natuurlijk.
:rofl: Wist niet dat ik een kwetsende opmerking maakte. Het gaat over panty’s. Niks bijzonders met zeggen dat het aan de drager ligt lijkt me.
PietjeBello schreef:
25-09-2020 11:17
:rofl: Wist niet dat ik een kwetsende opmerking maakte. Het gaat over panty’s. Niks bijzonders met zeggen dat het aan de drager ligt lijkt me.
Kwetsend? Nee hoor... “vreemd” zei ik.
*Sally* schreef:
25-09-2020 11:18
Kwetsend? Nee hoor... “vreemd” zei ik.
Prima. Zo vreemd dat je er 3 alinea’s aan moet wijden. Het is logisch dat sommige kleding voor de een wel zit en de ander niet. Lijkt me niet “vreemd”.
leolux schreef:
25-09-2020 11:15
Ja, met handschoentjes omdat ik zo'n kluns ben die haar nagels door een dunne panty heen trekt met het aantrekken. En met een panty van > €40,- vind ik dat best zonde. Maar daar tegenover staat wel dat ik sommige panty's al jaren draag.
Oh ja, ik ladder die dingen bij het leven, grr. Heb ook altijd een reserve panty op het werk liggen :facepalm:
PietjeBello schreef:
25-09-2020 11:21
Prima. Zo vreemd dat je er 3 alinea’s aan moet wijden. Het is logisch dat sommige kleding voor de een wel zit en de ander niet. Lijkt me niet “vreemd”.
Zeker logisch, fijn dat je toch iets uit mijn superlange post hebt opgepikt! :lightbulb:
Lillybit schreef:
25-09-2020 11:22
Oh ja, ik ladder die dingen bij het leven, grr. Heb ook altijd een reserve panty op het werk liggen :facepalm:
Haha herkenbaar. Hier altijd standaard 1 in mijn tas en 1 in de auto :proud:
Lillybit schreef:
25-09-2020 11:22
Nu met een peuter draag ik vaker een dikkere panty. Hoeveel speelgoedautootjes die over mijn benen rijden een panty vernaggelt hebben.... :bonk:
groenbankstel schreef:
25-09-2020 10:32
Voor de dikkere panty’s: snag tights. Heel fijne panty’s. De eerste die gewoon past als je de maattabel volgt.

En heist. Heel duur. Maar zo fijn. En goede service als ze te snel stuk gaan.
Heist is inderdaad heel goed. Die voel je niet zitten en je moet echt heel erg je best doen om daar een ladder in te trekken. Je kunt kiezen uit hoge en lage modellen, net wat je prettig vindt.

Oh, en ik ben lang en kan zonder moeite passende panty's bij ze vinden.
dg2015 wijzigde dit bericht op 25-09-2020 11:48
7.25% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Zeeman! Ik heb maat 38, maar pak van panty's altijd de grootste maat want anders zijn ze te kort voor me. Bij andere merken ook.
HEMA koop ik niet meer, gaan ook in de grootste maat tijdens het lopen snel kapot in het kruis. Ik hoor hier meer mensen over.
Zeeman. Heb maat 38, maar koop dan 42/44
Pakken jullie van de zeeman dan de lafyfit (glanzend) of de lady Silver (mat)? Of zijn er meer verschillen die ik gemist heb?
*Sally* schreef:
25-09-2020 11:10
.
Die zakten bij mij juist af.

Imho geldt bij panty’s wel dat goedkoop duurkoop is. Ik heb 20 denier panty’s die ik vaak gedragen heb (20+ keer) en die er nog prima uitzien. Vaak Hudson, Falke maar vooral Wolford blijft goed. Ik was ze in een zakje in de wasmachine op 30-40 graden.
Lillybit schreef:

Heist. Die hebben een brede band die niet zakt.

Ze hebben hun panty’s overigens wel veranderd. De eerste batch die ik had trok ik direct kapot. Maar ze vervangen ze dan wel netjes.

En vorig jaar een aantal gekocht en die zijn nog steeds heel
guppekop schreef:
25-09-2020 12:19
Pakken jullie van de zeeman dan de lafyfit (glanzend) of de lady Silver (mat)? Of zijn er meer verschillen die ik gemist heb?
De glanzende. De matte vind ik wat stoffig ogen en de glanzende niet té glimmend.
PietjeBello schreef:
25-09-2020 10:00
Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt? :@@:
Het rare eraan is dat die maten bij sommige merken structureel niet kloppen. Ook niet met tabel lengte/gewicht. Ik begrijp dan niet waarom ze de maatvoering niet gewoon aanpassen.
Ik heb vooral Hema, Kunert, Oroblu en Falcke. Ik koop gewoon wat de Bijenkorf in de actiekorting heeft. Wolford wil ik graag eens proberen, maar vind het toch elke keer net te duur. Heb wel een body van Wolford die geweldig zit.
DG2015 schreef:
25-09-2020 11:43
Heist is inderdaad heel goed. Die voel je niet zitten en je moet echt heel erg je best doen om daar een ladder in te trekken. Je kunt kiezen uit hoge en lage modellen, net wat je prettig vindt.

Oh, en ik ben lang en kan zonder moeite passende panty's bij ze vinden.
Waar koop je deze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven