Panty
vrijdag 25 september 2020 om 09:34
vrijdag 25 september 2020 om 11:08
vrijdag 25 september 2020 om 11:09
Je panty aantrekken met handschoentjes?
Ik zoek een high-waist panty maar dan niet eentje die je onder je oksels kan optrekken maar met een hele brede elastische band voor om je middel, ik had er vroeger eentje maar weet niet meer welk merk of waar gekocht. Het was de enige die mooi aansloot en niet afzakte.
Ik zoek een high-waist panty maar dan niet eentje die je onder je oksels kan optrekken maar met een hele brede elastische band voor om je middel, ik had er vroeger eentje maar weet niet meer welk merk of waar gekocht. Het was de enige die mooi aansloot en niet afzakte.
vrijdag 25 september 2020 om 11:10
Dim heeft van die panty’s met een elastische band.Lillybit schreef: ↑25-09-2020 11:09Je panty aantrekken met handschoentjes?
vrijdag 25 september 2020 om 11:15
Ja, met handschoentjes omdat ik zo'n kluns ben die haar nagels door een dunne panty heen trekt met het aantrekken. En met een panty van > €40,- vind ik dat best zonde. Maar daar tegenover staat wel dat ik sommige panty's al jaren draag.Lillybit schreef: ↑25-09-2020 11:09Je panty aantrekken met handschoentjes?
vrijdag 25 september 2020 om 11:15
vrijdag 25 september 2020 om 11:17
*Sally* schreef: ↑25-09-2020 11:07Nou ja maar zo’n opmerking “dat ligt dan misschien aan jou” vind ik een beetje vreemd. Natuurlijk ligt het aan de drager. En aan de panty. Bij jou ook.
Of een panty goed zit ligt aan de pasvorm en aan jouw lichaam. Verder vindt de een pasvorm heel belangrijk, de ander prijs of uiterlijk of iets anders.
Een maat groter vind ik helemaal niet prettig dragen, panty gaat dan teveel lubberen en als ik ergens een hekel aan heb, zijn het loszittende of afzakkende panty’s. Ik wil ze echt superstrak. Die voorkeur heeft niet iedereen natuurlijk.
vrijdag 25 september 2020 om 11:18
Kwetsend? Nee hoor... “vreemd” zei ik.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 11:17Wist niet dat ik een kwetsende opmerking maakte. Het gaat over panty’s. Niks bijzonders met zeggen dat het aan de drager ligt lijkt me.
vrijdag 25 september 2020 om 11:22
Oh ja, ik ladder die dingen bij het leven, grr. Heb ook altijd een reserve panty op het werk liggen
vrijdag 25 september 2020 om 11:25
Zeker logisch, fijn dat je toch iets uit mijn superlange post hebt opgepikt!PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 11:21Prima. Zo vreemd dat je er 3 alinea’s aan moet wijden. Het is logisch dat sommige kleding voor de een wel zit en de ander niet. Lijkt me niet “vreemd”.
vrijdag 25 september 2020 om 11:27
vrijdag 25 september 2020 om 11:43
Heist is inderdaad heel goed. Die voel je niet zitten en je moet echt heel erg je best doen om daar een ladder in te trekken. Je kunt kiezen uit hoge en lage modellen, net wat je prettig vindt.groenbankstel schreef: ↑25-09-2020 10:32Voor de dikkere panty’s: snag tights. Heel fijne panty’s. De eerste die gewoon past als je de maattabel volgt.
En heist. Heel duur. Maar zo fijn. En goede service als ze te snel stuk gaan.
Oh, en ik ben lang en kan zonder moeite passende panty's bij ze vinden.
dg2015 wijzigde dit bericht op 25-09-2020 11:48
7.25% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 25 september 2020 om 12:37
.
Die zakten bij mij juist af.
Imho geldt bij panty’s wel dat goedkoop duurkoop is. Ik heb 20 denier panty’s die ik vaak gedragen heb (20+ keer) en die er nog prima uitzien. Vaak Hudson, Falke maar vooral Wolford blijft goed. Ik was ze in een zakje in de wasmachine op 30-40 graden.
vrijdag 25 september 2020 om 12:39
Heist. Die hebben een brede band die niet zakt.Lillybit schreef: ↑25-09-2020 11:09Je panty aantrekken met handschoentjes?
Ze hebben hun panty’s overigens wel veranderd. De eerste batch die ik had trok ik direct kapot. Maar ze vervangen ze dan wel netjes.
En vorig jaar een aantal gekocht en die zijn nog steeds heel
vrijdag 25 september 2020 om 13:07
Het rare eraan is dat die maten bij sommige merken structureel niet kloppen. Ook niet met tabel lengte/gewicht. Ik begrijp dan niet waarom ze de maatvoering niet gewoon aanpassen.PietjeBello schreef: ↑25-09-2020 10:00Wat is daar raar aan? Als iets lekkerder zit in een andere maat waarom dan krampachtig vasthouden aan een cijfertje wat jij in je hoofd hebt?![]()
vrijdag 25 september 2020 om 13:11
Waar koop je deze?