Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 27 september 2020 om 19:41
Compleet geschift.Oudblond schreef: ↑27-09-2020 19:32Echt wel. Ik ben meteen richting kassa gegaan, gemeld (waar andere klanten ook al het verhaal kwamen doen). Toen ik buiten wat verderop op de stoep stond te trillen zonder boodschapjes reed ze met een 40 km autoding recht op me af. Tis dat ik opzij sprong tegen een auto aan die gelukkig stopte want zij schuurde al scheldend over de stoep verder. blijkbaar had ze een winkelverbod gekregen en was dat ook mijn schuld. Wijf dus.
zondag 27 september 2020 om 19:42
Gaat de manager dan nog wel iets doen met die dorpsgek? Toch echt van de pot gerukt dat zo’n kind daar tegen het minimum jeugdloon zich ook nog voor rotte vis moet laten uitmaken.LaFleurNoire schreef: ↑27-09-2020 19:38Nope. Stonden allemaal met hun mond vol tanden. Maar dit gaat als een lopend vuurtje de super en het dorp door.
Zoon is een iel ventje maar niet zo snel onder de indruk gelukkig.
zondag 27 september 2020 om 19:49
Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
Het is ook niet dat dit voor het eerst is, maar het waren altijd toeristen die vonden dat de regels niet voor hen golden, maar nu dus een inheems type.
zondag 27 september 2020 om 19:52
Inheems.....LaFleurNoire schreef: ↑27-09-2020 19:49Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
Het is ook niet dat dit voor het eerst is, maar het waren altijd toeristen die vonden dat de regels niet voor hen golden, maar nu dus een inheems type.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 27 september 2020 om 19:53
Ja dat moet hij wel melden. Zeker als het om een homegrown exemplaar gaat. Die staat volgende week weer in die winkel.LaFleurNoire schreef: ↑27-09-2020 19:49Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
zondag 27 september 2020 om 19:56
Hier kan je aangifte voor doen he.Oudblond schreef: ↑27-09-2020 19:23Vreselijk. Paar weken geleden ging ik voor het eerst in maanden zelf naar de super. Een mevrouw wrong zich tussen mij en mijn kar om in het rek iets te pakken. Toen ik geschrokken zei; mevrouw hou ajb een beetje afstand, kreeg als ik antwoord: 'Hou je bek met je stomme kappie op' en spuwde ze naar me.
zondag 27 september 2020 om 20:26
Dan juist. En lekker namen en shamen via de dorpsroddel (dat hoeven jullie vast niet eens zelf te doen) zodat iedereen weet dat het om Kars de Vries van Gea en Gerard gaat.LaFleurNoire schreef: ↑27-09-2020 19:49Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
zondag 27 september 2020 om 20:40
Nou, dat hangt er wel vanaf hoe groot het dorp is hoor. Of hoe veel er geklept wordt in de roddelapp.Betty_Slocombe schreef: ↑27-09-2020 20:26Dan juist. En lekker namen en shamen via de dorpsroddel (dat hoeven jullie vast niet eens zelf te doen) zodat iedereen weet dat het om Kars de Vries van Gea en Gerard gaat.
Want als het een groot durp of boelkletsaop is vind ik het sneu voor Arie Bakker van Amir en Anita dat hij beschuldigd wordt van het swaffelen op de afgekeurde aanbiedingstomaten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 september 2020 om 21:09
Jij bent weer eens veel te invoelend.feow schreef: ↑27-09-2020 20:40Nou, dat hangt er wel vanaf hoe groot het dorp is hoor. Of hoe veel er geklept wordt in de roddelapp.
Want als het een groot durp of boelkletsaop is vind ik het sneu voor Arie Bakker van Amir en Anita dat hij beschuldigd wordt van het swaffelen op de afgekeurde aanbiedingstomaten.
maandag 28 september 2020 om 11:40
maandag 28 september 2020 om 11:46