Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
27-09-2020 19:32
Echt wel. Ik ben meteen richting kassa gegaan, gemeld (waar andere klanten ook al het verhaal kwamen doen). Toen ik buiten wat verderop op de stoep stond te trillen zonder boodschapjes reed ze met een 40 km autoding recht op me af. Tis dat ik opzij sprong tegen een auto aan die gelukkig stopte want zij schuurde al scheldend over de stoep verder. blijkbaar had ze een winkelverbod gekregen en was dat ook mijn schuld. Wijf dus.
Compleet geschift.
LaFleurNoire schreef:
27-09-2020 19:38
Nope. Stonden allemaal met hun mond vol tanden. Maar dit gaat als een lopend vuurtje de super en het dorp door.
Zoon is een iel ventje maar niet zo snel onder de indruk gelukkig.
Gaat de manager dan nog wel iets doen met die dorpsgek? Toch echt van de pot gerukt dat zo’n kind daar tegen het minimum jeugdloon zich ook nog voor rotte vis moet laten uitmaken.
Jezus Fleur en Blond :woa:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zalm met spinazie in bladerdeeg.

David Dunning
Solomio schreef:
27-09-2020 19:45
Dit O_O
Moot zalm met broccoli en aardappelkroketjes.
cookielover wijzigde dit bericht op 27-09-2020 19:54
Reden: Jemig leer eens typen
28.57% gewijzigd
Restant van de Chineesbreng van gisteren. Heerlijk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lemoos2 schreef:
27-09-2020 19:42
Gaat de manager dan nog wel iets doen met die dorpsgek? Toch echt van de pot gerukt dat zo’n kind daar tegen het minimum jeugdloon zich ook nog voor rotte vis moet laten uitmaken.
Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
Het is ook niet dat dit voor het eerst is, maar het waren altijd toeristen die vonden dat de regels niet voor hen golden, maar nu dus een inheems type.
Solomio schreef:
Zalm met spinazie in bladerdeeg.
Lekker.
Daarstraks hamburgers (bezoek), nu houd ik het op wijn.
LaFleurNoire schreef:
27-09-2020 19:49
Ik vrees van niet eerlijk gezegd. Ik heb zoon wel gezegd dat ie dit officieel moet melden.
Het is ook niet dat dit voor het eerst is, maar het waren altijd toeristen die vonden dat de regels niet voor hen golden, maar nu dus een inheems type.
Inheems..... :hihi:

David Dunning
LaFleurNoire schreef:
Ja dat moet hij wel melden. Zeker als het om een homegrown exemplaar gaat. Die staat volgende week weer in die winkel.
Wat bizar Fleur en Blond :O

Rare mensen heb je toch. :nooo:
Later is nu
Oudblond schreef:
27-09-2020 19:23
Vreselijk. Paar weken geleden ging ik voor het eerst in maanden zelf naar de super. Een mevrouw wrong zich tussen mij en mijn kar om in het rek iets te pakken. Toen ik geschrokken zei; mevrouw hou ajb een beetje afstand, kreeg als ik antwoord: 'Hou je bek met je stomme kappie op' en spuwde ze naar me.
Hier kan je aangifte voor doen he.
Solomio schreef:
Dit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lafleurnoire en oudblond wow. Echt afschuwelijk.
LaFleurNoire schreef:
Dan juist. En lekker namen en shamen via de dorpsroddel (dat hoeven jullie vast niet eens zelf te doen) zodat iedereen weet dat het om Kars de Vries van Gea en Gerard gaat.
Wat een asos Fleur en Blond, bah!
Betty_Slocombe schreef:
27-09-2020 20:26
Dan juist. En lekker namen en shamen via de dorpsroddel (dat hoeven jullie vast niet eens zelf te doen) zodat iedereen weet dat het om Kars de Vries van Gea en Gerard gaat.
Nou, dat hangt er wel vanaf hoe groot het dorp is hoor. Of hoe veel er geklept wordt in de roddelapp.
Want als het een groot durp of boelkletsaop is vind ik het sneu voor Arie Bakker van Amir en Anita dat hij beschuldigd wordt van het swaffelen op de afgekeurde aanbiedingstomaten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
27-09-2020 20:40
Nou, dat hangt er wel vanaf hoe groot het dorp is hoor. Of hoe veel er geklept wordt in de roddelapp.
Want als het een groot durp of boelkletsaop is vind ik het sneu voor Arie Bakker van Amir en Anita dat hij beschuldigd wordt van het swaffelen op de afgekeurde aanbiedingstomaten.
Jij bent weer eens veel te invoelend.
Die van uit elkaar en woonruimte is yogonaise, kan niet anders.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik zat me al af te vragen wie dat ook alweer was, dank! Het is enorm ergerlijk, en vooral heel erg voor het kind.
Zo, schoenen, kleren en een legpuzzel gekocht.

Ja, allemaal dringend noodzakelijk.

David Dunning
Solomio schreef:
28-09-2020 11:32
Zo, schoenen, kleren en een legpuzzel gekocht.

Ja, allemaal dringend noodzakelijk.

Heerlijk! Ik moet nog hoge laarzen hebben voor onder mijn nieuwe jurkje... ook heel erg noodzakelijk!
Zowizo schreef:
28-09-2020 11:34
Heerlijk! Ik moet nog hoge laarzen hebben voor onder mijn nieuwe jurkje... ook heel erg noodzakelijk!
Levensbelangrijk.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
27-09-2020 17:15
Ooit wordt ie droog. :jump:
Wij begrijpen elkaar :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven