Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 september 2020 om 17:30
maandag 28 september 2020 om 17:34
Bagger. Echt Nederlands.Star3 schreef: ↑28-09-2020 17:30Die nick alleen al en dan die posts![]()
![]()
![]()
memberlist.php?mode=viewprofile&u=378087
De eeuwenlange strijd met het water heeft Nederland een koppositie in de baggersector opgeleverd. Van de vier grootste baggerbedrijven ter wereld zijn er twee Nederlands. De stijgende zeespiegel en de bevolkingsgroei maken de vooruitzichten alleen maar beter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 september 2020 om 17:35
Fantastische aanwinst.Star3 schreef: ↑28-09-2020 17:30Die nick alleen al en dan die posts![]()
![]()
![]()
memberlist.php?mode=viewprofile&u=378087
Life is short. Eat dessert first.
maandag 28 september 2020 om 17:39
feow schreef: ↑28-09-2020 17:34Bagger. Echt Nederlands.
De eeuwenlange strijd met het water heeft Nederland een koppositie in de baggersector opgeleverd. Van de vier grootste baggerbedrijven ter wereld zijn er twee Nederlands. De stijgende zeespiegel en de bevolkingsgroei maken de vooruitzichten alleen maar beter.
maandag 28 september 2020 om 17:39
Hoop gejank en geen zelfreflectie, maar wel veel slachtoffer?AeonOfWinter schreef: ↑28-09-2020 09:55Die van uit elkaar en woonruimte is yogonaise, kan niet anders.
maandag 28 september 2020 om 18:53
Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop
. Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.
Maar het komt wel lekker dichtbij zo.
maandag 28 september 2020 om 18:55
Oh lekker dan! Dus nu morgen met de GGD dezelfde discussie aan moeten gaan?Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 18:53Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop. Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.
maandag 28 september 2020 om 18:56
Ik ben d'r bang voor ja. Maar op mijn werk kunnen ze mij en mijn snot nu toch niet gebruiken dus ik heb alle tijd.Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2020 18:55Oh lekker dan! Dus nu morgen met de GGD dezelfde discussie aan moeten gaan?
maandag 28 september 2020 om 18:57
Kan je man niet zijn ziel verkopen totale identiteit via het www aan een bedrijf geven en dat je dan zo’n huurscooter ophaalt?Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 18:53Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop. Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 september 2020 om 18:59
Kan me toch voorstellen dat je er niet persé zin in hebt met een hoofd vol snot. Succes morgen!Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 18:56Ik ben d'r bang voor ja. Maar op mijn werk kunnen ze mij en mijn snot nu toch niet gebruiken dus ik heb alle tijd.
maandag 28 september 2020 om 19:05
Een huurscooter kan ik ook nog wel bekostigen zonder 's mans ziel te verkopen maar ik vrees dat de halve Achterhoek in het ziekenhuis terecht komt als ik er vijf minuten op rondrijd. Ik heb namelijk nog nooit op een scooter gezeten.
maandag 28 september 2020 om 19:08
Jij moet ook niet rijden. Jij zit achterop te snotteren.Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 19:05Een huurscooter kan ik ook nog wel bekostigen zonder 's mans ziel te verkopen maar ik vrees dat de halve Achterhoek in het ziekenhuis terecht komt als ik er vijf minuten op rondrijd. Ik heb namelijk nog nooit op een scooter gezeten.
Eigenlijk wilde ik ook ‘je dochter’ typen. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar ziel te verkopen. Dus toen heb ik er maar je man van gemaakt.
maandag 28 september 2020 om 19:09
Echt belachelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 18:53Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop. Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.
maandag 28 september 2020 om 19:14
Echt waar? Verwacht jij dat dat iedereen binnen een straal van 15 km van een testlocatie kan wonen?
maandag 28 september 2020 om 19:18
Eerlijk gezegd in intussen wel ja.
Ik had zelf de beschikking tot een auto dus heb een uur gereden. Ik vind dat je standaard verder kan worden doorverwezen met je digid maar dat er ook opties voor dichtbij moeten zijn als je belt.
maandag 28 september 2020 om 19:18
maandag 28 september 2020 om 19:19
Nou Zutphen is nou niet direct een negorij he. Bovendien is er hier sinds kort gewoon een teststraat, als ik de Stentor moet geloven. Dus voor ik allerlei onzin uit ga halen om in Zelhem te komen (want daar is dan weer wel een teststraat
En dat men er maar zo voetstoots vanuit gaat dat iedereen wel een auto zal hebben vind ik inderdaad belachelijk.
maandag 28 september 2020 om 19:25
Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen in de rimboe een auto heeft hoor. Maar ja, ik kom uit de vette klei in NoordoostGroningen. Met schoonouders in Eindvandewereldrechtsaf en dan nog wat verder. Dan is een testRSVwagen logischer dan een testlocatie vlakbij.Lady*Voldemort schreef: ↑28-09-2020 19:19Nou Zutphen is nou niet direct een negorij he. Bovendien is er hier sinds kort gewoon een teststraat, als ik de Stentor moet geloven. Dus voor ik allerlei onzin uit ga halen om in Zelhem te komen (want daar is dan weer wel een teststraat) wil ik toch eerst wel eens weten of dat echt niet anders kan.
En dat men er maar zo voetstoots vanuit gaat dat iedereen wel een auto zal hebben vind ik inderdaad belachelijk.