Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
13 is te jong om bezig te zijn met seksualiteit.
Wilt er even iemand haar kop uit de koe haar kont trekken.
Solomio schreef:
28-09-2020 11:32
Zo, schoenen, kleren en een legpuzzel gekocht.

Ja, allemaal dringend noodzakelijk.
Leuk! Ik hoop vandaag een winterjas te scoren. Ook noodzakelijk. Die van vorig jaar viel tegen.
Die nick alleen al en dan die posts :sick: :sick: :sick:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=378087
Star3 schreef:
28-09-2020 17:30

Bagger. Echt Nederlands.

De eeuwenlange strijd met het water heeft Nederland een koppositie in de baggersector opgeleverd. Van de vier grootste baggerbedrijven ter wereld zijn er twee Nederlands. De stijgende zeespiegel en de bevolkingsgroei maken de vooruitzichten alleen maar beter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star3 schreef:
28-09-2020 17:30

Fantastische aanwinst.
Life is short. Eat dessert first.
Moirmel schreef:
28-09-2020 13:40
13 is te jong om bezig te zijn met seksualiteit.
Wilt er even iemand haar kop uit de koe haar kont trekken.
Ligt er aan hoe je er mee bezig bent natuurlijk.
feow schreef:
28-09-2020 17:34
Bagger. Echt Nederlands.

De eeuwenlange strijd met het water heeft Nederland een koppositie in de baggersector opgeleverd. Van de vier grootste baggerbedrijven ter wereld zijn er twee Nederlands. De stijgende zeespiegel en de bevolkingsgroei maken de vooruitzichten alleen maar beter.
:applause:
AeonOfWinter schreef:
28-09-2020 09:55
Die van uit elkaar en woonruimte is yogonaise, kan niet anders.
Hoop gejank en geen zelfreflectie, maar wel veel slachtoffer?
LīlyRose schreef:
28-09-2020 17:39

Ja, en daar heb je dat topic niet eens voor hoeven lezen? :proud:
LīlyRose schreef:
28-09-2020 17:39
Yep, plus een schrijnend gebrek aan realiteitszin én ze heeft een vaste uitdrukking waar ik haar altijd aan herken.
Marana schreef:
28-09-2020 18:20
Ja, en daar heb je dat topic niet eens voor hoeven lezen? :proud:
Ja :)
Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop :rofl: . Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.

Maar het komt wel lekker dichtbij zo.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2020 18:53
Wat een feest, ik moet een coronatest. En de dichtstbijzijnde locatie was 15 km verderop volgens de dienstdoende mevrouw, dat kon ik vast wel fietsen met mijn verkouden kop :rofl: . Nadat ik zes keer had geroepen echt echt echt geen auto te hebben en ook geen rijbewijs en mijn man ook niet en ook niet van plan te zijn 30 km te gaan fietsen met al dat snot zuchtte ze eens diep en ried me aan zelf de GGD maar te bellen, en die waren natuurlijk inmiddels gesloten.

Oh lekker dan! Dus nu morgen met de GGD dezelfde discussie aan moeten gaan?
Sabbieehhhh schreef:
28-09-2020 18:55
Oh lekker dan! Dus nu morgen met de GGD dezelfde discussie aan moeten gaan?
Ik ben d'r bang voor ja. Maar op mijn werk kunnen ze mij en mijn snot nu toch niet gebruiken dus ik heb alle tijd.
Lady*Voldemort schreef:

Kan je man niet zijn ziel verkopen totale identiteit via het www aan een bedrijf geven en dat je dan zo’n huurscooter ophaalt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2020 18:56
Ik ben d'r bang voor ja. Maar op mijn werk kunnen ze mij en mijn snot nu toch niet gebruiken dus ik heb alle tijd.
Kan me toch voorstellen dat je er niet persé zin in hebt met een hoofd vol snot. Succes morgen!
feow schreef:
28-09-2020 18:57
Kan je man niet zijn ziel verkopen totale identiteit via het www aan een bedrijf geven en dat je dan zo’n huurscooter ophaalt?
Een huurscooter kan ik ook nog wel bekostigen zonder 's mans ziel te verkopen maar ik vrees dat de halve Achterhoek in het ziekenhuis terecht komt als ik er vijf minuten op rondrijd. Ik heb namelijk nog nooit op een scooter gezeten.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2020 19:05
Een huurscooter kan ik ook nog wel bekostigen zonder 's mans ziel te verkopen maar ik vrees dat de halve Achterhoek in het ziekenhuis terecht komt als ik er vijf minuten op rondrijd. Ik heb namelijk nog nooit op een scooter gezeten.
Jij moet ook niet rijden. Jij zit achterop te snotteren.
Eigenlijk wilde ik ook ‘je dochter’ typen. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar ziel te verkopen. Dus toen heb ik er maar je man van gemaakt. :$
Lady*Voldemort schreef:

Echt belachelijk.
Het-groepje schreef:
28-09-2020 19:09
Echt belachelijk.
Echt waar? Verwacht jij dat dat iedereen binnen een straal van 15 km van een testlocatie kan wonen?
feow schreef:
28-09-2020 19:14
Echt waar? Verwacht jij dat dat iedereen binnen een straal van 15 km van een testlocatie kan wonen?
Eerlijk gezegd in intussen wel ja.

Ik had zelf de beschikking tot een auto dus heb een uur gereden. Ik vind dat je standaard verder kan worden doorverwezen met je digid maar dat er ook opties voor dichtbij moeten zijn als je belt.
Happy Birthday to me, Happy Birthday to me :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Menu van de dag: Toastjes en champagne

Wensen hoeft niet, extra flessen champagne of cava zijn wel altijd welkom :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
feow schreef:
28-09-2020 19:14
Nou Zutphen is nou niet direct een negorij he. Bovendien is er hier sinds kort gewoon een teststraat, als ik de Stentor moet geloven. Dus voor ik allerlei onzin uit ga halen om in Zelhem te komen (want daar is dan weer wel een teststraat :rofl: ) wil ik toch eerst wel eens weten of dat echt niet anders kan.

En dat men er maar zo voetstoots vanuit gaat dat iedereen wel een auto zal hebben vind ik inderdaad belachelijk.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2020 19:19
Nou Zutphen is nou niet direct een negorij he. Bovendien is er hier sinds kort gewoon een teststraat, als ik de Stentor moet geloven. Dus voor ik allerlei onzin uit ga halen om in Zelhem te komen (want daar is dan weer wel een teststraat :rofl: ) wil ik toch eerst wel eens weten of dat echt niet anders kan.

En dat men er maar zo voetstoots vanuit gaat dat iedereen wel een auto zal hebben vind ik inderdaad belachelijk.
Ik ga er helemaal niet vanuit dat iedereen in de rimboe een auto heeft hoor. Maar ja, ik kom uit de vette klei in NoordoostGroningen. Met schoonouders in Eindvandewereldrechtsaf en dan nog wat verder. Dan is een testRSVwagen logischer dan een testlocatie vlakbij.
Grrr, AH komt gewoon al 2 uur te laat en ik wil eigenlijk heel graag naar bed :yawnee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven