Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
iceteapeach schreef:
30-09-2020 00:53
Waarom? Zolang je niet opstaat is er toch niks aan de hand? Anders gewoon aankleden idd. Zie het kwetsbare ervan niet. Keuze nl.
Ja is inderdaad vreemd eigenlijk. Ik kan ook niet poepen terwijl ik een zakelijk gesprek heb aan de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
30-09-2020 00:56
Ja is inderdaad vreemd eigenlijk. Ik kan ook niet poepen terwijl ik een zakelijk gesprek heb aan de telefoon.

😂😂

Maar Toon, vraagje, ik zie jou de laatste tijd best veel op de singles topics meeschrijven, terwijl je eerder, dacht ik toch, hebt aangegeven een relatie te hebben. Is die over? Of open relatie? Geen antwoord verplicht he.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 30-09-2020 01:02
35.77% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
Lolz
wij slapen nooit.
Slaap lekker allemaal trouwens :lips:
Slaap lekker single rebels
wij slapen nooit.
Trusten allen. Hier de komende 3 weken niks rebels (was al niet) maar even 'ophok'plicht 😂
iceteapeach schreef:
30-09-2020 00:57
😂😂

Maar Toon, vraagje, ik zie jou de laatste tijd best veel op de singles topics meeschrijven, terwijl je eerder, dacht ik toch, hebt aangegeven een relatie te hebben. Is die over? Of open relatie? Geen antwoord verplicht he.
Nee ik ben (helaas) alweer een tijdje single.

Hoezo, heb je interesse? :D
Antoon69 schreef:
30-09-2020 01:29
Nee ik ben (helaas) alweer een tijdje single.

Dat idee kreeg ik al

Hoezo, heb je interesse?
Ja, zat de tijd al af te tellen joh, eindelijk
😁😁
Waterman26 schreef:
29-09-2020 23:53
Het fijne gevoel als je s morgens de deur uitgaat en je hebt iets leuks aan. Hakken waardoor je slanker lijkt. Goedzittend jasje
Mascara en in de spiegel zien dat je haar goed zit. Ik vind dat leuk. Ik bedenk s avonds al wat ik aan ga doen.
Natuurlijk loop je thuis werkend niet in je ochtendjas. Maar ik vind het wel steeds moeilijker om moeite te blijven doen. De stapel comfortabele kleding in mijn kast wordt steeds groter
Je mag wel even een paar keer voor de deur langslopen hoor..dat ik even bewonderend kijk :)
Datertje schreef:
29-09-2020 23:55

Ik vind mannen met ontbloot boven liif zo'n afknapper en met van die open schoenen tefa of zoiets brrrrr
Ik hoop dat ze dat er uit knippen voor je dan :D
tomcat schreef:
30-09-2020 08:45
Je mag wel even een paar keer voor de deur langslopen hoor..dat ik even bewonderend kijk :)
Haha. Doe ik
( ik kan misschien wel je moeder zijn)
iceteapeach schreef:
30-09-2020 01:17
Trusten allen. Hier de komende 3 weken niks rebels (was al niet) maar even 'ophok'plicht 😂
Het leven is even wat saai op het moment.
iceteapeach schreef:
30-09-2020 01:17
Het leven is even wat saai op het moment.
Waterman26 schreef:
Het fijne gevoel als je s morgens de deur uitgaat en je hebt iets leuks aan. Hakken waardoor je slanker lijkt. Goedzittend jasje
Mascara en in de spiegel zien dat je haar goed zit. Ik vind dat leuk. Ik bedenk s avonds al wat ik aan ga doen.
Helemaal eens hoor, voel me ook veel vrouwelijker met jurkje, hakken, make-up. Of misschien is sexyer een betere beschrijving.

Gaat vlot hier in het topic!
alongwiththesunshine schreef:
29-09-2020 23:38
Dat betekent nog niet dat elk verschil oké is. En een man hoeft helemaal geen lange broek aan in de zomer. Als een man een jurk wil dragen zou dat ook gewoon moeten kunnen, vind ik. En fijn voor jouw merk lippenstift, maar het geeft mij geen prettig gevoel, zo'n hele dag een heftige kleur op.
Ik bedoelde een man moet een lange broek aan en mag geen korte broek, dus geen blote benen zoals dat een vrouw dat wel mag. Verder hoef je niet zo aanvallend te reageren. Ik wilde er maar mee zeggen, als je goede lippenstift hebt is het niet moeilijk om hem heel de dag te dragen. En je hoeft toch ook geen heftige kleur? Je kan ook gewoon een neutralere kleur op. Maar het ging mij om het feit dat je zei dat hij niet heel de dag bleef zitten.
Waterman26 schreef:
Ja precies, ik voel me dan ook fijner en meer zelfvertrouwen. Al moet ik wel zeggen, ik loop er altijd heel netjes bij als ik weg ga. Geeft mij een fijner gevoel. Terwijl ik thuis gewoon in een slobber trui rondloop. Maargoed dat ziet dan verder niemand haha. Mij zul je dus ook niet gauw in een trui naar het werk zien gaan.
Waterman26 schreef:
30-09-2020 08:47
Haha. Doe ik
( ik kan misschien wel je moeder zijn)
GILF :)
alongwiththesunshine schreef:
30-09-2020 00:06
Nou niks mis mee natuurlijk als je er plezier uithaalt, maar probeer alsjeblieft te realiseren dat je niet minder vrouwelijk bent als jij in je normale comfortabel kloffie op de bank zit. :)
Hoi je moet gewoon doen wat je zelf wil.
Ik heb op mijn werk ook werk kleding aan. Maar als ik ergens naar toe ga cursus of uit ga kleed ik me ook graag netjes. Gr. Leo
Antoon69 schreef:
30-09-2020 00:15
Dat programma is inderdaad bizar. Ik zie nauwelijks verschil vaak als dan zo dramatisch de makeup eraf gehaald wordt. Die vrouwen zien er stuk voor stuk prima uit zonder makeup. Vaak ook wat vriendelijker of toegankelijker zelfs.

Hier op viva stond tijdje geleden ook een onthullend 'artikel' over dat vrouwen als ze thuis werken soms GEEN BH onder hun kleding droegen!! O_O O_O O_O . Ik zit ook wel eens in mijn onderbroek achter Teams hoor.
Oké met je ondergoed alleen aan achter de pc werken nee ik ben gewoon aangekleed😊
Tijdens mijn eerste relatie droeg ik wel wat make up maar ook niet veel. Ik weet nog dat mijn ex bij de eerste keer samen slapen super excited naast me stond om te kijken wat onder de make up vandaan zou komen terwijl ik alleen mascara droeg en ik hem dat ook had verteld. Hij keek bijna teleurgesteld 🤣. Al vaker gehad trouwens dat dates extreem benieuwd zijn naar make up afhalen.

Ik draag op dates oogpotlood, mascara, misschien eyeliner. En hetzelfde als ik een belangrijke dag heb op werk trouwens. Ik heb nu met thuiswerken juist heel veel zin om dingen die ik niet netjes genoeg vind voor werk aan te doen. Mijn favoriete tuinbroek met leuke top bijvoorbeeld.
Ik gebruik amper tot geen make-up. Ben dus altijd naturel. Ik zeg altijd dat het dan alleen maar erg kan meevallen als ik het wel eens gebruik. Ik kan heel vrouwelijk gekleed gaan maar meestal ben ik enorm casual. Ik weet inmiddels dat veel mannen dat of heel erg leuk vinden, of juist niet en daarom past een select groepje mannen bij mij.

Geen make-up, geen sieraden, geen lange nagels en mijn haar laat ik gewoon opdrogen. Ik noem mezelf " geen meisje meisje" of " poppetje" als ze vragen of ik het wil omschrijven. Dan weten ze genoeg.
RedRoseThorn schreef:
30-09-2020 15:23
Tijdens mijn eerste relatie droeg ik wel wat make up maar ook niet veel. Ik weet nog dat mijn ex bij de eerste keer samen slapen super excited naast me stond om te kijken wat onder de make up vandaan zou komen terwijl ik alleen mascara droeg en ik hem dat ook had verteld. Hij keek bijna teleurgesteld 🤣. Al vaker gehad trouwens dat dates extreem benieuwd zijn naar make up afhalen.

Ik draag op dates oogpotlood, mascara, misschien eyeliner. En hetzelfde als ik een belangrijke dag heb op werk trouwens. Ik heb nu met thuiswerken juist heel veel zin om dingen die ik niet netjes genoeg vind voor werk aan te doen. Mijn favoriete tuinbroek met leuke top bijvoorbeeld.
Oké gewoon doen wat je leuk vind om aan te doen. Fijne middag Leo
Trouwens, er moet toch ook wel een Teams filter bestaan dat je gezicht meteen wat knapper en uitgeruster maakt? Met automatische makeup bijvoorbeeld?

of een soort digitale toilettafel.
Antoon69 schreef:
30-09-2020 15:42
Trouwens, er moet toch ook wel een Teams filter bestaan dat je gezicht meteen wat knapper en uitgeruster maakt? Met automatische makeup bijvoorbeeld?

of een soort digitale toilettafel.
Met YouCamMakeup kan je wel gelijk een selfie maken met make up op of op een foto zelf make up toevoegen.
Daar doe ik niet aan, aan filters. What you see is what you get. Vind ik wel zo eerlijk. Ik zou het ook niet waarderen als een man zichzelf veel beter presenteert dan de werkelijkheid, wat heb je er aan? Je gaat elkaar een keer zien als het goed is en dan?

If you love me at my worst, then you deserve me at my best. Dat is mijn motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven