Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Jole schreef:
30-09-2020 21:52
Nou inderdaad en bovendien vermoeiend
Ja! Je zou jezelf tekort doen. Is de energie niet waard. Wat mij betreft is jezelf kunnen zijn het allerbelangrijkste in een relatie.
Ja iets heel leuks, een op een en dan voor twee, op een hele fijne plek buiten.

Jaaaah Jules ik was al heeel jong aan de verkering en daardoor altijd onder zijn vrienden en inderdaad one of them..

Op mijn werk helaas bijna geen mannen.
Je was altijd onder zijn vrienden?

dat klinkt best gek waar ik vandaan kom :D

Ik heb uiteraard geen make up, mijn ijdeltuiterij beperkt zich tot de baardtrimmer en het bijscheren van de lijntjes..wat ik dan wel weer leuker vind dan helemaal scheren..dat doe je elke dag als je geen baard hebt en laat je dan lekker slonzen in het weekend als je geen date ofzo hebt..
Baard trimmen doe ik standaard eens per week maar soms even extra voor de gelegenheid als ik een date heb of gewoon even strak wil zijn voor op het schoolplein...waar ik overigens als de pest gemeden word..gescheiden vaders daar moet je voor oppassen natuurlijk :D
Alle reacties Link kopieren
Geen creme op je tere gezicht Tom 😛
tomcat schreef:
30-09-2020 22:35
Je was altijd onder zijn vrienden?

dat klinkt best gek waar ik vandaan kom :D
Dan ben ik wel benieuwd waar jij dan vandaan komt als ik onder zijn vrienden ben :sherlock:
Ik ben een zeer vreemde eens hierin. Kan met knot op mn hoofd op sneakers etc zonder make up rond wandelen, maar ook in jurkje/rokje op hakken etc en alles er tussen in :lol:

Qua karakter ben ik dan wel weer vrij mannelijk en idd liever tussen mannen dan vrouwen.
Ik blijf gewoon een vreemd kind denk ik😅
Julia_20 schreef:
30-09-2020 22:47
Geen creme op je tere gezicht Tom 😛
haha pestkop..nee ik ben geen metroman geworden nee..maar vond het wel leuk dat je als man juist meer dat effect hebt als je je baard laat staan..als je tenminste niet voor de caveman baard gaat..
Datertje schreef:
30-09-2020 22:54
Dan ben ik wel benieuwd waar jij dan vandaan komt als ik onder zijn vrienden ben :sherlock:
Onder een vrouw vandaan? ;-D
Sabbieehhhh schreef:
01-10-2020 07:55
Ik ben een zeer vreemde eens hierin. Kan met knot op mn hoofd op sneakers etc zonder make up rond wandelen, maar ook in jurkje/rokje op hakken etc en alles er tussen in :lol:

Qua karakter ben ik dan wel weer vrij mannelijk en idd liever tussen mannen dan vrouwen.
Daarom ben ik ook zo dol op je Sabbiehh :love:
tomcat schreef:
01-10-2020 08:10
Onder een vrouw vandaan? ;-D
:couple:
Sabbieehhhh schreef:

Gelukkig ben jij jij. Dat maakt het allemaal juist zo leuk :cheer:
Datertje schreef:
01-10-2020 08:16
Gelukkig ben jij jij. Dat maakt het allemaal juist zo leuk :cheer:
Dat is zeer zeker waar! We zijn allemaal uniek, heerlijk!
zucht
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 08:50
97.67% gewijzigd
tomcat schreef:
01-10-2020 08:11
Daarom ben ik ook zo dol op je Sabbiehh :love:
Ik ook op jou Tomcat.

Oh dank je wel Sabbieh :D
dubbel..internethik..of hoest..wel in de elleboog..niet zoals Irma in je hand he..
dubbel..jeetje
wauw..serieus 4 keer dubbel..niet te negeren zulke signalen he
Hahha Tom, gaat het allemaal nog wel goed daar?
Hoi! Mag ik met jullie meeschrijven? Kan af en toe wel wat objectief advies gebruiken vrees ik. Ik ben 38 jaar, heb een zoon van 9 en heb een relatie van 17 jaar gehad en nu bijna een jaar single. Inmiddels het online daten aan het uitproberen, maar wat een gedoe! Ik voel me net een puber! Afgelopen jaar een aantal dates gehad met bij voorkeur jongere mannen, omdat het kon en omdat ik nog niet toe was aan iets serieus. Inmiddels heb ik dat ook wel gezien en probeer nu wat meer mannen van mijn leeftijd te daten. Had iemand mij kunnen waarschuwen dat dat zo mogelijk nog ingewikkelder is? Of heb ik een radar om de verkeerde mannen naar rechts te swipen?
Gisterochtend, koffiedate met een 45-jarige man. Geen kids, eigen bedrijf, ziet er goed uit, vink vink check! Ik app hem dat ik al op de parkeerplaats sta, appt hij dat hij eraan komt maar dat hij maar een half uurtje de tijd heeft... daar zit je dan helemaal opgetut voor een half uur. Ik wilde eigenlijk vol gas wegrijden, toch maar besloten hem een kans te geven. En hij was leuk! Tijdens het gesprek zei hij al dat hij nog een keer wilde afspreken. Eenmaal thuis appte hij en vroeg of ik hem aantrekkelijk vond, ja daar ben ik dan wel eerlijk in. Ik vroeg of het andersom ook zo was, zegt hij: jij hebt wel een hele mooie uitstraling.
Ik was helemaal blij, zeggen m’n vriendin en haar vriend dat dat niet zo positief is... en nu twijfel ik weer aan mezelf. Zijn manier van appen is ook behoorlijk kortaf. Denk dat ik nu niks anders kan doen dan afwachten, en dat haat ik.
Heb al eerder een date gehad waarbij ik dacht: dit kan hem weleens zijn en toen werd ik ineens geghost. Heel naar.
Mochten jullie nog tips hebben hoe ik het beste kan communiceren over de app dan hoor ik het graag. En ja, ik praat veel en app dus ook vaak te uitgebreid, zoals jullie nu al wel kunnen merken :)
flitsie wijzigde dit bericht op 01-10-2020 10:55
Reden: Foutje
0.24% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
01-10-2020 08:21
Dat is zeer zeker waar! We zijn allemaal uniek, heerlijk!
Hahaha je maakt een grapje zeker van we zijn allemaal uniek. Als er iets is wat een mens niet is, is dat wel uniek zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen
Shiverrr schreef:
30-09-2020 21:47
Haha oh ik ben echt het tegenovergestelde van jullie hoor. Als ik wegga altijd jurkje/rokje, make up, vaak hakken (tenzij je veel gaat lopen) en nagellak op.
Ik ben dus ook zo! Zou nooit de deur uit gaan zonder lippenstift. Voel me dan heel onverzorgd.
Flitsie schreef:
01-10-2020 10:49
Hoi! Mag ik met jullie meeschrijven? Kan af en toe wel wat objectief advies gebruiken vrees ik. Ik ben 38 jaar, heb een zoon van 9 en heb een relatie van 17 jaar gehad en nu bijna een jaar single. Inmiddels het online daten aan het uitproberen, maar wat een gedoe! Ik voel me net een puber! Afgelopen jaar een aantal dates gehad met bij voorkeur jongere mannen, omdat het kon en omdat ik nog niet toe was aan iets serieus. Inmiddels heb ik dat ook wel gezien en probeer nu wat meer mannen van mijn leeftijd te daten. Had iemand mij kunnen waarschuwen dat dat zo mogelijk nog ingewikkelder is? Of heb ik een radar om de verkeerde mannen naar rechts te swipen?
Gisterochtend, koffiedate met een 45-jarige man. Geen kids, eigen bedrijf, ziet er goed uit, vink vink check! Ik app hem dat ik al op de parkeerplaats sta, appt hij dat hij eraan komt maar dat hij maar een half uurtje de tijd heeft... daar zit je dan helemaal opgetut voor een half uur. Ik wilde eigenlijk vol gas wegrijden, toch maar besloten hem een kans te geven. En hij was leuk! Tijdens het gesprek zei hij al dat hij nog een keer wilde afspreken. Eenmaal thuis appte hij en vroeg of ik hem aantrekkelijk vond, ja daar ben ik dan wel eerlijk in. Ik vroeg of het andersom ook zo was, zegt hij: jij hebt wel een hele mooie uitstraling.
Ik was helemaal blij, zeggen m’n vriendin en haar vriend dat dat niet zo positief is... en nu twijfel ik weer aan mezelf. Zijn manier van appen is ook behoorlijk kortaf. Denk dat ik nu niks anders kan doen dan afwachten, en dat haat ik.
Heb al eerder een date gehad waarbij ik dacht: dit kan hem weleens zijn en toen werd ik ineens geghost. Heel naar.
Mochten jullie nog tips hebben hoe ik het beste kan communiceren over de app dan hoor ik het graag. En ja, ik praat veel en app dus ook vaak te uitgebreid, zoals jullie nu al wel kunnen merken :)
Welkom Flitsie! Heel eerlijk: je date had maar een half uurtje tijd en dat vind ik al een veeg teken. Spreek dan af op een moment dat je meer tijd hebt. En hij is nu kortaf en vroeg of je hem aantrekkelijk vindt. Alles bij elkaar denk ik dat hij een seksdate zoekt. Maar niet uit is op iets serieus. Ik zou er geen goed gevoel bij krjjgen en dat baseer ik op jarenlang daten in dezelfde leeftijdscategorie.

De meeste mannen willen niks serieus na hun scheiding. Alleen spannende dates waarbij ze ook heus soms iets gezelligs willen ondernemen.

Ik zou zeggen; laat lekker zitten want deze man is niet erg enthousiast.
Sabbieehhhh schreef:

Nee hoor. Niks vreemds aan.
Datertje schreef:
30-09-2020 22:28
Ja iets heel leuks, een op een en dan voor twee, op een hele fijne plek buiten.

Jaaaah Jules ik was al heeel jong aan de verkering en daardoor altijd onder zijn vrienden en inderdaad one of them..

Op mijn werk helaas bijna geen mannen.
Ik snap het. Maar het heeft ook voordelen!
Julus schreef:
01-10-2020 12:36
Welkom Flitsie! Heel eerlijk: je date had maar een half uurtje tijd en dat vind ik al een veeg teken. Spreek dan af op een moment dat je meer tijd hebt. En hij is nu kortaf en vroeg of je hem aantrekkelijk vindt. Alles bij elkaar denk ik dat hij een seksdate zoekt. Maar niet uit is op iets serieus. Ik zou er geen goed gevoel bij krjjgen en dat baseer ik op jarenlang daten in dezelfde leeftijdscategorie.

De meeste mannen willen niks serieus na hun scheiding. Alleen spannende dates waarbij ze ook heus soms iets gezelligs willen ondernemen.

Ik zou zeggen; laat lekker zitten want deze man is niet erg enthousiast.
Hier sluit ik me bij aan. Ik krijg het gevoel dat hij z'n ego wil opkrikken en niet echt serieus is. En hij zal vast leuk en charmant en aardig geweest zijn tijdens dat half uurtje. Als hij zich als een l*l op pootjes had gedragen is de kans op seks zeker verkeken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven