SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)
dinsdag 1 september 2020 om 10:54
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden
Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden
Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd

woensdag 30 september 2020 om 16:06
Maar volgens mij vond ze juist dat pochen over de miljoenen huizen vervelend?
Ik vond vooral stom dat hij steeds zei dat zij zijn assistente was. Kwam nogal seksistisch over..
woensdag 30 september 2020 om 16:16
JA! Vreselijk... Doe je zo veel aan je uiterlijk en dan laat je dat zitten

Ik vind Ivan echt leuk, zielig dat Aleks ineens zo is omgeslagen. En zo denigrerend over die mezze, dat is toch gewoon lief?
Bij Steve en Mishel vind ik haar irritant worden. Dat hij haar niet aantrekkelijk vindt kwam niet bepaald uit de lucht vallen... Hij kocht een Sesamstraat-pyama in de intimicy week en zegt ronduit "nee dank je", als ze vraagt of hij een tongzoen wil. Hoe groot is dat bord voor je kop joh? Ik vind haar trouwens ook erg onaantrekkelijk, dus ik snap het wel van zijn kant.
woensdag 30 september 2020 om 16:41
Ik snap ook niet dat Mishel zo blijft pushen. Ik zou denken, graag of niet. Je kan iemand niet dwingen jou aantrekkelijk te vinden.apppie schreef: ↑30-09-2020 16:16JA! Vreselijk... Doe je zo veel aan je uiterlijk en dan laat je dat zitten![]()
Ik vind Ivan echt leuk, zielig dat Aleks ineens zo is omgeslagen. En zo denigrerend over die mezze, dat is toch gewoon lief?
Bij Steve en Mishel vind ik haar irritant worden. Dat hij haar niet aantrekkelijk vindt kwam niet bepaald uit de lucht vallen... Hij kocht een Sesamstraat-pyama in de intimicy week en zegt ronduit "nee dank je", als ze vraagt of hij een tongzoen wil. Hoe groot is dat bord voor je kop joh? Ik vind haar trouwens ook erg onaantrekkelijk, dus ik snap het wel van zijn kant.
woensdag 30 september 2020 om 16:47
woensdag 30 september 2020 om 19:12
Dat wil ze ook niet.
Waar het bij haar om gaat is dat ze het graag als eerste én eerder had geweten
Ik geef haar daar gelijk in
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 30 september 2020 om 21:06
Ik vind het juist wel mooi dat Cathy dat laat zitten. Het leidt af, maar het is iets wat bij haar hoort. Ze is prachtig om te zien en zo hoeft ze niet te perfect te zijn.
Alex.. Ik weet echt niet wat daar in ene gebeurt, het was wel duidelijk dat zij zich totaal niet aangetrokken tot hem voelde. Seksualiteit bij haar met hem was een taboe om over te praten, puur denk ik omdat ze hem niks vond. En seksualiteit bij hem was een taboe, omdat er natuurlijk niks gebeurt.
Lizzie en Connie zijn nog steeds ronduit irritant. Moeilijke vrouwen die alleen maar denken en niet voelen, zo lijkt het. Lizzie zou gewoon niet mee moeten doen. Maar ze schijnt dus 100.000 te hebben gekregen.. Dus dat zegt natuurlijk wel veel.
Alex.. Ik weet echt niet wat daar in ene gebeurt, het was wel duidelijk dat zij zich totaal niet aangetrokken tot hem voelde. Seksualiteit bij haar met hem was een taboe om over te praten, puur denk ik omdat ze hem niks vond. En seksualiteit bij hem was een taboe, omdat er natuurlijk niks gebeurt.
Lizzie en Connie zijn nog steeds ronduit irritant. Moeilijke vrouwen die alleen maar denken en niet voelen, zo lijkt het. Lizzie zou gewoon niet mee moeten doen. Maar ze schijnt dus 100.000 te hebben gekregen.. Dus dat zegt natuurlijk wel veel.

woensdag 30 september 2020 om 22:20
A 100%
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.
Livin' da StiffmeisterLife!
Livin' da StiffmeisterLife!
donderdag 1 oktober 2020 om 10:45
Dat vond ik vorig jaar ook al zo'n veelvuldig gebruikte term. Ik vroeg me al af of dat bijna een soort stopzin is in Australie.
donderdag 1 oktober 2020 om 10:45
die ook ja!
donderdag 1 oktober 2020 om 10:49
de nieuwste afl op videoland was met onverwachte wending zeg!
Wat vind ik die KC een vreselijk verwende truttebol met nul inhoud.. eerst al die knuffels van die kerel weggooien, ook al vind je het terecht infantiel, waarom kan je zomaar spullen van een ander uit zijn eigen huis weggooien! En vandaag komt hij ermee dat hij haar hang naar luxe en een perfect uiterlijk niet wil meegeven aan zijn toekomstige kinderen. mooi standpunt, dat zijn dochter niet moet denken dat vrouwen botox of plastische chirurgie nodig hebben. zij reageerde daar zo kortzichtig op ('ik doe wat ik zelf wil en mij goed bij voel bla bla').
Wat vind ik die KC een vreselijk verwende truttebol met nul inhoud.. eerst al die knuffels van die kerel weggooien, ook al vind je het terecht infantiel, waarom kan je zomaar spullen van een ander uit zijn eigen huis weggooien! En vandaag komt hij ermee dat hij haar hang naar luxe en een perfect uiterlijk niet wil meegeven aan zijn toekomstige kinderen. mooi standpunt, dat zijn dochter niet moet denken dat vrouwen botox of plastische chirurgie nodig hebben. zij reageerde daar zo kortzichtig op ('ik doe wat ik zelf wil en mij goed bij voel bla bla').

donderdag 1 oktober 2020 om 12:52
Ja dat was heel tegenstrijdig. Het boeit mij niet wat anderen van mij vinden, maar je sleutelt wel aan jezelf.
Mishel! Wat zou ik graag een vriendin willen als Mishel. Heerlijk mens. 'Ik zou zijn tenen likken' :').
Ivan wordt aanbeden op Reddit. Het is ook echt een fantastisch mens. Heerlijk!
Ik dacht dat Micheal werd geïnformeerd. Maar heeft het zelf gezien.
Wat ik apart vindt is dat ze overal en nergens heen mogen. Zou Micheal niet vreemdgaan ondertussen? Of zit die vastgeplakt aan Stacey?
Wel gaaf om onderling zoveel te mogen ondernemen. Gezellig!
Ze schijnen dus ook gewoon eigen vrienden en familie te kunnen zien. Ik dacht dat met je eigen kinderen een uitzondering kreeg.
Mishel! Wat zou ik graag een vriendin willen als Mishel. Heerlijk mens. 'Ik zou zijn tenen likken' :').
Ivan wordt aanbeden op Reddit. Het is ook echt een fantastisch mens. Heerlijk!
Ik dacht dat Micheal werd geïnformeerd. Maar heeft het zelf gezien.
Wat ik apart vindt is dat ze overal en nergens heen mogen. Zou Micheal niet vreemdgaan ondertussen? Of zit die vastgeplakt aan Stacey?
Wel gaaf om onderling zoveel te mogen ondernemen. Gezellig!
Ze schijnen dus ook gewoon eigen vrienden en familie te kunnen zien. Ik dacht dat met je eigen kinderen een uitzondering kreeg.

donderdag 1 oktober 2020 om 12:57
Ik zou Ivan zo nemen hoor. Leuke vent!
En KC en haar man zijn een mismatch. Totaal verschillende leefstijlen en normen en waarden. Maar we weten inmiddels waar KC eindigt.
Die man van Lizzie vind ik onaantrekkelijk en een grote kleuter.
Mishel kan zwaar op de hand zijn, net als Steve. Dat botst teveel.
En KC en haar man zijn een mismatch. Totaal verschillende leefstijlen en normen en waarden. Maar we weten inmiddels waar KC eindigt.
Die man van Lizzie vind ik onaantrekkelijk en een grote kleuter.
Mishel kan zwaar op de hand zijn, net als Steve. Dat botst teveel.
donderdag 1 oktober 2020 om 12:57
Schrijf die gozer zijn naam nu eens goed!!!
Je blijft maar Micheal zeggen en Hij heet Michael.
Héél irritant en dommig

donderdag 1 oktober 2020 om 13:03
Je heet in het echt zeker MichaEl?
Maar goed. Hier kan je meer reacties lezen. Onder andere over Micheal.
https://www.reddit.com/r/MAFS_AU/commen ... s_view_all
donderdag 1 oktober 2020 om 14:50
Euh....neeIkkuz schreef: ↑01-10-2020 13:03Je heet in het echt zeker MichaEl?
Maar goed. Hier kan je meer reacties lezen. Onder andere over Micheal.
https://www.reddit.com/r/MAFS_AU/commen ... s_view_all
En wat bedoel je?
donderdag 1 oktober 2020 om 15:46
donderdag 1 oktober 2020 om 16:29

vrijdag 2 oktober 2020 om 14:23