Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
lolanu schreef:
25-09-2020 03:57
Eens, ze wordt ingehuurd denk ik.
Andere oude deelnemers hadden al gereageerd dat ze het voor de Instagram aandacht doet.
Ze komt ook wel erg graag in beeld. Volgens mij vindt ze die jongen echt helemaal niks....
Ze krijgt natuurlijk ook het dagelijkse geldbedrag en misschien wel een bonus.

Sowieso is een groot deel gescript.
Aardbeienplukkerij, kajakken met Steve en Micheal en Stacey worden vast ook gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
WTF steve!

Echt, arme Mishel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hoe bedoel je Lizzy is gestuurd door de productie. Te opzichtig.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
25-09-2020 20:51
Hoe bedoel je Lizzy is gestuurd door de productie. Te opzichtig.
Ja echt jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat mensen tegen Steve hebben. Die vrouw van hem doet verschrikkelijke uitspraken en verdraait wat hij zegt over zijn aantrekkingskracht. Echt een zeikerd.

Micheal vind ik echt verschrikkelijk. Zo'n leugenaar.

Ik vind Lizzy en haar man leuk. Van dat andere nieuwe stel irriteer ik me aan die meid. "Ik bepaal zelf wat ik zeg, voel blabla". Aansteller.

Beetje negatieve bijdrage ;)
Ik vind Mishel fantastisch.
Steve is een een onvoorspelbaar agressief mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Steve tot nu toe jongere vrouwen heeft gedatet en dat dit niet tot een serieuze relatie heeft geleid en dat misschien ook niet altijd zijn doel was. Nu hij wel een serieuze relatie wil wordt hij aan Mishel gekoppeld. Zij is iets meer op leeftijd, een prachtige vrouw om te zien en vooral een sterke vrouw. Ik denk dat hij dat gewoon niet trekt en zijn ideale uiterlijk misschien een barbie van in de 20 is? Kijk in de spiegel Steve!

Wat is er trouwens met zijn haargrens? het lijkt wel of hij een stuk heeft weggeschoren om een hoger voorhoofd te creëren? zou hij denken dat hij dan dominanter oogt met meer herseninhoud? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Net dus de nieuwste afl. gezien. mijn god, Michael en Stacey zijn allebei voor mij geen sympathieke mensen. Hoe langer ik naar Stacey kijk, hoe lelijker ik haar vind met die enorme nepborsten en die opgespoten snuit. zou ze zelf echt niet zien hoe lelijk het is? haar uiterlijk is een afspiegeling van hoe ontzettend onzeker ze is, juist zij wordt verliefd op zo'n narcist to the bone als Michael. Hij heeft haar helemaal in zijn zak, dat ze als zogenaamd intelligente vrouw niet doorheeft dat hij haar manipuleert? Dit gaat ooit helemaal uit de hand lopen, je hoopt er bijna op zodat ze wakker wordt en doorkrijgt waar ze mee bezig is als het gaat om haar keuze voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
en op het moment dat Stacey in het nauw komt door bv de komst van die nieuwe 'mooie' (lees ook totaal fake verbouwde) dame dan komt er gedrag van een monster in haar naar boven. wat een gemene bitch wordt het dan joh
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
22-09-2020 20:35
Micheal.. Echt jurk!!
Die gast doet echt echt aan gaslighting. Stacey is echt blind en alles behalve een sterkte vrouw in mijn ogen.
dit!
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
24-09-2020 20:03
Ik heb medelijden met Stacey. Ik vind haar een lieve vrouw. Haar uiterlijk lijkt mij een reflectie van haar onzekerheid. Maar die Michael is het prototype van een narcist maar dan itt tot die gast van vorig jaar (ook een Mike geloof ik) is deze gast niet slim en zelfs een beetje dommig en is zijn gaslightning en gemanipuleer enorm doorzichtig. Die blijft aan de gang met zijn vreemdgaan en gezuip en blijft de schuld bij die ander leggen. Die verandert toch echt niet. Narcisme is een blijvende aandoening.
haha, je schrijft hetzelfde als ik over het uiterlijk van STacey. ik heb geen medelijden met haar, ik vind haar helemaal niet lief.
Stacey is niet verliefd op Michael, ze werd alleen wakker toen haar vriendinnen het woordje geld noemden, vanaf dat moment is ze zogenaamd verliefd. Een berekenend geldbelust type dus.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
28-09-2020 09:50
Stacey is niet verliefd op Michael, ze werd alleen wakker toen haar vriendinnen het woordje geld noemden, vanaf dat moment is ze zogenaamd verliefd. Een berekenend geldbelust type dus.
Dit......


En een dikke spoiler in wit.. bekijk zelf of je het leest. Gaat verder dan de volgende aflevering op Videoland. Niet quoten oid, dan kan ie ook weggehaald worden als het niet mag.


Op de insta van Michael zie je dat hij nu met KC is. Zij dus niet met Drew en hij dus niet met Stacey. Of ze tijdens het programma een partnerruil gedaan hebben ala Jessica en Dan, of dat ze na het programma een setje geworden zijn dat weet ik niet.
O echt?? Tja dit kunstje flikte hij al eerder toch? Met zijn gelul over echt voor Stacey gaan blabla. Ik probeer het vaag te houden zonder iets prijs te geven.
Alle reacties Link kopieren
Stacey ziet alleen maar dollartekens 😂 triest.
En Michael tieten
Alle reacties Link kopieren
https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/gescr ... australia/


Interessante achtergrond info :sherlock:
Ik vond dat huis van Jess al veel te mooi voor haar.

En dat van die kleding verbaast me niks. Alles is gescript. Ik vraag me wel of of die kleding/ jurken van hen zelf is.
Heeft Cathy soms corona? Het valt me op dat dit seizoen er veel zieken zijn. Wanneer is dit opgenomen?
Wat een lelijk huis zeg van Micheal. Zelfs het zwembad stelt weinig voor. Zoveel ruimte en zo'n klein zwembad.
En die inrichting. Heel kaal! Geen sfeer niks. En Stacey dacht dat hij een priester is geweest zijn hele leven.

Josh.. Die zijn hond niet uitlaat, sneu.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
29-09-2020 20:12
Wat een lelijk huis zeg van Micheal. Zelfs het zwembad stelt weinig voor. Zoveel ruimte en zo'n klein zwembad.
En die inrichting. Heel kaal! Geen sfeer niks. En Stacey dacht dat hij een priester is geweest zijn hele leven.

Josh.. Die zijn hond niet uitlaat, sneu.
Hij heet Michael, niet Micheal.
Jij schrijft het consequent verkeerd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Aleks is ook al zo een goldigger. Die had waarschijnlijk verwacht dat Ivan in een mooi huis zou wonen als makelaar. Ze lijkt teleurgesteld en is direct een stuk terughoudender.
Hebben jullie ook gezien dat de wenkbrauwen van Stacey heel gek staan als ze fronst. Is dit door botox gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
30-09-2020 11:44
Hebben jullie ook gezien dat de wenkbrauwen van Stacey heel gek staan als ze fronst. Is dit door botox gebruik?
Ja een heel grappig gezicht, ik snap ook niet hoe dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik word iedere keer afgeleid door die enge pukkel van Cathy naast haar neus.
Brrr......
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven