Confused

29-09-2020 06:28 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de war, in de war over mijzelf. Na mijn scheiding ben ik voorzichtig aan wat gaan kijken in dateland. Ik heb een leuke man ontmoet waarmee ik inmiddels alweer 2 maanden aan het daten ben. Aangezien we beide kinderen hebben zien we elkaar alleen als ze bij onze ex-partners zijn en dat bevalt prima.
Ik vind het leuk en gezellig samen, we zijn een weekendje weggeweest en blijven bij elkaar overnachten.
Gisteravond kreeg ik het idee om eens te kijken of hij nog op tinder zit, hij vertelde mij namelijk dat hij zijn account tijdelijk op niet zichtbaar heeft gezet. Ik heb een account onder een andere naam zonder foto's aangemaakt. Al snel kwam hij tevoorschijn en toen heb ik hem geliked. Nog geen uurtje later hadden we een match en begon hij te chatten. Ik heb een paar keer geantwoord maar heb toen de chat opgegeven en het tinderaccount verwijderd.
Ik schrok van mijzelf. Het is niet oké dat ik dit heb gedaan want zo ben ik helemaal niet.
Ik ben meer in de war over mijn eigen actie dan over zijn tinder moves.
froufrou80 schreef:
29-09-2020 06:45
Waarom vind je jouw eigen actie erger dan het feit dat hij nog op Tinder zit? Waarom mag je daar niet gewoon van balen? Ik zou echt not amused zijn.

Je gaat zo dadelijk allerlei reacties krijgen van mensen die zeggen dat hij "dit mag doen omdat jullie nog geen afspraken hadden over exclusiviteit". Mijn ervaring met ontwikkelende relaties is dat die niet op afspraken gebaseerd zijn, maar op een intrinsieke wens om bij elkaar te zijn. Iemand die zich zo voelt, die heeft namelijk helemaal behoefte meer om nog ergens een deurtje open te houden.

Je ging hem heus niet zomaar controleren, dus je had wel ergens een onderbuikgevoel.
Hier ben ik het helemaal mee eens. En dan kun je boeken volschrijven over exclusiviteit, jouw gevoel is jouw gevoel en dat mag je serieus nemen.
Ik zou kappen met deze man want hij wil duidelijk iets anders dan jij, hoe vervelend ook.
Ik heb ook het idee dat TO moeite heeft om het met hem te bespreken, omdat zij dan ook open moet zijn over haar eigen aandeel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
30-09-2020 06:50
Ik heb ook het idee dat TO moeite heeft om het met hem te bespreken, omdat zij dan ook open moet zijn over haar eigen aandeel.
Kan, TO mocht dat zo zijn: dat ga je echt overleven :)
viva-amber schreef:
30-09-2020 06:50

Wordt ook nog wat met een eventuele volgende Tinderdate.....
Met deze ervaring in gedachte, zal ook die binnen de kortste keren gecontroleerd gaan worden.
What have we done....
abracadabra schreef:
29-09-2020 18:05
Als ik 2 maanden met iemand date en elk moment met iemand samen ben dat mijn kinderen er niet zijn dan ga ik er 100 procent vanuit dat we exclusief zijn. Als ie nog met een ander gaat is t over tussen ons. Maar dat is sowieso al zo vanaf het begin. Ik date met 1 iemand tegelijk en verwacht dat ook van een ander. Dat hele datinggedoe met meerdere opties openhouden vind ik bizar. Ik doe er niet aan mee en als mijn date dat wek doet date ik niet meer met hem of haar.
Dit helemaal. Wat een zever die 'exclusiviteit' uitspreken. Als je langere tijd met iemand date, dat gaat vlot, je hebt seks en plant regelmatig de volgende date dan mag je er van uitgaan dat het exclusief is.
TO hoe is het nu? Heb je nog contact met hem gehad?
Attraverso schreef:
30-09-2020 08:15
Dit helemaal. Wat een zever die 'exclusiviteit' uitspreken. Als je langere tijd met iemand date, dat gaat vlot, je hebt seks en plant regelmatig de volgende date dan mag je er van uitgaan dat het exclusief is.
Dit.
Waar komt dat vandaan, uit een Amerikaanse serie zoals Sex and the city?
2 maanden is niet lang, niet iedereen is monogaam, wat vooral niet voor hem spreekt is dat hij niet de waarheid heeft gesproken over zijn tinderaccount.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb het er nog niet over gehad. Gisteravond was er geen tijd om te bellen en we kunnen elkaar volgende week pas weer in real life zien. Zo lang wil ik zelf niet wachten, dus ik ga proberen een tijdstip te vinden dat we elkaar tussen de bedrijven door toch even kunnen zien. Mocht dat niet lukken dan maar telefonisch. Weinig zin om hier nog te lang mee door te lopen
galaappel7 wijzigde dit bericht op 30-09-2020 09:39
Reden: Aanvulling
14.42% gewijzigd
Attraverso schreef:
30-09-2020 08:15
Assumption is the mother of all fuck ups.
Ik zou nergens vanuit gaan. Gewoon bespreken. Lijkt me niet heel gek toch? Ook iets met safe seks enzo?
Als je dit niet kan bespreken met je date en het van aannames moet hebben, heb je volgens mij in ieder geval geen relatie. Dan zou ik er ook ernstig rekening mee houden dat het allemaal niet zo exclusief is als je aanneemt.
Even een korte update:
Nou, de kogel is door de kerk! Ik heb het besproken. Op mijn vraag op hoe het nu met dat op tinder zat antwoorde hij dat hij geen toekomst met mij voor zich zag en dat hij daar wel naar op zoek is. Ik werd dus al ingeruild voordat hij het lef had om fatsoenlijk met mij in gesprek te gaan. Ik heb hem even duidelijk verteld wat ik er van vind. Hij heeft zijn excuses aangeboden maar daar heb ik weinig aan.
Pijnlijk is het wel maar de wetenschap dat hij een ontzettende loser is maakt wel veel goed.
Klaar en door zeg maar..😉
Wel goed dat je hem zo direct hebt aangesproken.
Qua onderbuikgevoel zit je op champions league niveau. Mijn complimenten.
Ook goed dat je even hebt doorgepakt met het gesprek, dan weet je nu hoe het zit.

En doorrrrr
babbeleo schreef:
02-10-2020 14:07
Qua onderbuikgevoel zit je op champions league niveau. Mijn complimenten.
Ook goed dat je even hebt doorgepakt met het gesprek, dan weet je nu hoe het zit.

En doorrrrr
Haha dank u! Maar ik vind het echt reuze jammer dat het voorbij is. Maar goed, liever zo dan over een aantal weken/maanden aan de kant te worden gezet voor een spannender date :-D
Goed gedaan. Hier doen ze vaak alsof je je onderbuik moet negeren maar ik ben het daar mee oneens. Vaak zit je goed met je gevoel en het is niet verkeerd om dat te onderzoeken dan.
LaverneB schreef:
29-09-2020 09:47
Wie weet is dit het.
Misschien kun je hem steunen en van zijn verslaving afhelpen. Is er nog geen Tinder Anonymous?
Hallo allemaal. Ik ben Henk. Ik ben stom geweest. Ik had het zo goed voor elkaar. Leuke vrouw, veel aandacht, weekendje weg, goede seks, gelijklopende weekendregeling. Niks mis mee. Maar ja. Dan zit je op de bank na je werk en je mist iets. Je vriendin op afstand legt net de kinderen op bed. Het is sterker dan jezelf. Je pakt het er maar weer bij en voor je weet zit je weer te zoeken en dan gebeurt het: dat gelukzalige gevoel: er is iemand die vindt me leuk! Tja en dan zit je voordat je het weet weer bij een Truus op de bank om natuurfoto’s te kijken. Terwijl je vriendin denkt dat je al bovenop Truus ligt. Dan ben je wel de Sjaak.
Whahahaha stuk!
Mooi dat je zo naar je intuïtie hebt geluisterd TO! Even pijnlijk snap ik, maar je weet natuurlijk eigenlijk ook wel dat je veel meer waard bent dan dit! <3
Roodkapjeendewolf schreef:
30-09-2020 06:23
Jeetje wat is er mis aan een beetje tijd. Het is geen moordenaar.
Ik zou nieuwsgierig zijn en mijn eigen conclusies willen trekken. In een beginnende relaties omstaan juist vaker misverstanden en teleurstellingen. Door een open communicatie leer je elkaar juist kennen. Afronden kan altijd nog
Waar zeg ik nu weer dat hij een moordenaar is?
Hij had gecommuniceerd dat hij niet actief was op Tinder.
Dat was een leugen. Succes dan met de 'open' communicatie.
Oh wat zakelijk en harteloos van m. Vind het echt een kutstreek en wat knap dat je rustig bleef. Als je niks had gezegd had ie dus gewoon blijven afspreken met je en ondertussen op zoek naar de volgende? Bah wat een lul.
Echt een lul met vingers, kil en harteloos. Supergoed dat je je onderbuikgevoel hebt gevolgd. Heb je nu niets aan maar ja. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven